zondag 21 april 2013

woorden van emotie - emotie in woorden

  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

en hoe was Uw weekend

de mijne gewoon druk op het werk

en sinds zaterdag wat snotterig en piepend

als een oud stoomgemaal

zal het ff goed in de smiezen houden

nu net thuis van het werk en nee echt niet fit

neem twee paracetemolletjes en ga 8 uur slpaen

hoop ik dan toch

Emoties

een ieder heeft ze

wil U er een pracht pps over laten zien



 photo Fire.jpg



 

ja heel iets anders dan de
gein

die hier het weekend stond

heb er nog een maar dan over

woorden

 

  photo woordenzeggenniets.jpg

ja soms zit ik wel eens te
mijmeren

zo van als

woorden en emotie

 

fijne dag


en liefs

 Karel


12 opmerkingen:

  1. Ja druk dat hadden we gezien...en ga nu niet nogmaals zeggen dat ze mooi zijn hj
    Teksten om over na te denken...
    Dus het piepen heeft een reden...jammer dat het zo naar buiten komt. Hopelijk werken je molletjes om eruit te kruipen...met de oogjes dicht want je moet wel genoeg rusten.
    Truste moatje en morgen gezond weer op...keej?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo druk en willen slapen en toch nog de zijweg genomen...wat ben je ook een lieverd...zo nu zal je vast wel slapen :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Inderdaad zijn het je daden die er toe doen. Je hebt er maar weer een pracht van een gedicht neergezet. En je moet weten ik heb er al veel gelezen.

    Sterkte met je verkoudenheid hoorde vorige week dat de griep in Nederland nog niet op zijn retour is.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    dus als een stoomgemaal,malle knorrepot
    ja ik heb lekker gegten bij kobie en co gisteravond
    had dus een kookvrij weekend
    jes de eerste 4 uren vrij,dus we konden onder het genot van een bakkie,even lekker bijpraten
    foto's bekijken van de zaterdagavond
    makkelijk hoor zo via je mobiel de foto's gelijk op de pc zetten
    zal me nu maar even rustig begeven in de dagelijkse dingen die moeten gebeuren
    ja jes om de benen en je doet minder
    karel wens je een fijne maandag en beterschap met je stoomgemaal
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goedemorgen Karel. Zo ik heb even doorgezet vanmorgen en ben nu in zoverre klaar met de maandag morgen klusjes. Ja moest nu ook op tijd in de kleren en de boel moest open voor de mannen er waren. Half 8 konden ze gelijk aan de slag. Dus je bent nog niet helemaal fit, nee dat wil ook wel met dit weer he.. en je bent gaan fietsen met harde wind, misschien dat dat de veroorzaker is geweest. Maar goed je kan het er niet bij hebben. Ik hoop dat het snel weer beter zal gaan. Las vanmorgen ook dat rebbel was gevallen.. zal ik zo ook even naar vragen want heb wat gemist geloof ik. Jij straks weer naar je werk en rustig aan. Wens ik je beterschap, een fijne maandag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel,
    Fijn dat het al wat beter met je gaat.
    Een molletje en vroeg je mandje in wil wel eens helpen.
    Misschien heeft Kobie gelijk en komt het door de harde wind die toch ook wel koud was.
    Maar de ppsjes zijn mooi,wijze woorden staan er in.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha geen mogge meer hihi en ja met de krant in de tuin en de was hangt buiten te drogen....en zo volgen er nog wel een paar...we zien wel wanneer de eerste naar de zolder gaat...maar dit is goed droogweer..dus wie weet straks alles droog. Maja hoe voller de droogmolen hangt hoe slechter het droogt hihi...
    De molletjes hebben hun werk gedaan met of zonder slaag? grijnzzz
    Begrijp ik het goed...je houd maand over op het einde en moet knopen om er te komen? Hoe dan ook meer dan hard werken kan je niet...toch? Fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat wordt houtje bijten dan...met glaasje water krijg je het makkelijker weg hihi....ja ik lach er mee maar is bittere ernst en zou willen dat je wat dat betreft rust in de tent zou krijgen.

    Een droogmolen is een waslijn in de tuin hoor...maar dan in het vierkant op een paal hihi...
    Gelukkig kan je het zo de baas en daar zijn de molletjes voor toch? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha daar is de tuin niet groot genoeg voor hj
    Ja als de harde werkelijkheid om de hoek komt kijken en daar moet je het mee doen...geloof gelijk dat het je soms zwaar valt.
    We moeten inleveren maar altijd het hoofd boven water zien te houden blijft zwaar. Kijk corry heeft er een arkje voor grijnzzzz
    Ja lol blijven maken en lachen...als een boer met kiespijn...pfftttt
    Toch wens ik je alvast smakelijk en geniet zoveel mogelijk van alles.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oke wacht ik ook wel wat je te melden hebt hj
    Boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Pfftttt denk dat ik niet teveel naar je verhalen moet luisteren...straks durf ik niet meer te vliegen.
    Maar goed wil je zeker zijn van goed weer op vakantie dan moet je wel...we zullen zien...nog niks besproken, maar gaan doen we zeer zeker. Waar naartoe wie zal het zeggen...griekenland blijft trekken dus wie weet. Ikke nog niet whahaha...en is toch al over 2 maandjes. 3 weken op de kalender vrijgehouden...ja er wordt vroeg gevraagd of we oppassen grijnzzzzz
    Nu jij genieten van je nog korte avond...en op naar je vrije weekend...je boft woensdag de meest zonnige dag...dus zorg dat je dan beter bent. mzl

    BeantwoordenVerwijderen