donderdag 4 april 2013

zo zelfs een lang midweek gaat voorbij




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo drie vrije dagen alweer
voorbij

ikke dus niet blij

hihi

valt wel mee hoor

heb mijn HH gedaan en ben lekker aan de

wandel gegaan

alleen gister korte ik mijn plan behoorlijk in

pppfffttt wat was het een smerig koude wind

nu drie dagen om 12:00 uur beginnen

dus ben ik hier weer weinig binnen

zal eens zien of ik iets moois / leuks heb

voor U mijn lieve bezoekers

denk er om als U hier bent

lachen hoor

mooi

nee nog niet

want ik maak het blog voor middernacht

en zal een schietgebedje doen

voor ik mijn bedje in ga

 photo Animation3.gif

ff op alleen lezen klikken

 

zo nu mag ik gaan dromen

hihi


 photo ATT333.gif

klein plaatje

veel gein

en zal ik nog een muziekje
voor U hebben

wacht ik kijk ff

  photo 807.jpg

fijne dag


en liefs

 Karel

/

9 opmerkingen:

  1. De computer brengt mensen dichter bij elkaar. Hoe had ik ooit al die lieve blogvrienden leren kennen als ik geen computer had gehad?

    Mooi stukje tekst!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ja vrije dagen zijn zo maar voorbij.. Maar je hebt weer even lekker kunnen doen wat je wilde en even bijkomen van de rare werkdiensten. Nu mag je weer en ach 12 uur beginnen is geen rare tijd toch.. Je kan nog een uurtje langer liggen en je bent ook niet middernacht pas thuis.. Ik heb een kort nachtje achter de rug en dat zal ik vandaag vast even gaan merken. Maar nu even de kop er bij want de plicht roept hier ook al weer. Ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    jeetje wat was het koud in de wind op fietsen
    dat bij thuiskomst gelijk onder de warme douche
    hihi de mannen zijn net in de dertig hoor,dus ,,ouwe,,verhalen zijn eigenlijk maar van een poosje terug
    maar leuk is het wel
    geloof dat ik vandaag geen last van ze heb,bij buurman is lawaai
    ja ik was super vroeg,maar dan ben ik zelf ook vroeg klaar
    gisteren niet veel gedaan,was wat slapjes hihi
    maar vandaag smaakt alles weer en maagje lust wel wat
    wacht nog even met broodje,anders is het zo sneu voor zusie
    jes met de bus en ik op naar kobie
    karel wens je een hele fijne vrijdag toe
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Lachen met de kikker..hahaha..past een beetje bij mijn blogje.
    De bovenste is ook mooi,ik las dat voor aan mijn kleindochter als ze hier sliep toen ze nog klein was.
    Het is zeker mooi weer en ga er zeker even uit.
    Geen plakstoel..hihi..maar plakpoep onder Loesjes staart.
    Een kleine ramp om haar schoon te maken...
    Nu uren is ze eindelijk weer toonbaar en reukloos..hihi.
    Fijne middag en groetjes.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hihi wist niet dat je poezen ook al moet verschonen grijnzzzz
    Hoi karel...ja die moest eerst ffkes.
    Ja heerlijk geslapen alleen wat lang maar goed zal nodig zijn geweest...Had hier toch al een reactie gezet of was dat op wp ???
    Tja mijn hoofd is er niet helemaal bij...zit ergens bij een baby hihi...eens kijken wanneer we weer gaan want wil toch ook even gezellig met ze in hun huis zijn...en ja dan 2 vliegen in een klap...Robin en Marijn zien. Zal dit weekend wel worden...zal eraan liggen hoeveel bezoek ze al krijgen. Wij kunnen het makkelijk aanpassen...maar goed volgens dochter zijn wij geen bezoek haha we horen gewoon bij de inboedel...grijnzzzzz
    En jij alweer de boemel in en werken. Waarom moest dan die wekker om 7 uur aflopen? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja zeker weten zien we ze snel weer daar zorgen we wel voor, wil van de eerste tijd niks missen en wat is er nu fijner dan zo'n klein hummeltje in je armen wetende dat ze jou als oma zowiezo lief vinden hahaha...Marijn laat dat iedere keer weer merken en daar doe je alles voor haha...Ook de herkenning bij Vera zit er al goed in en is iedere keer blij om je te zien...nu de rest nog haha.
    Maar gaat vanzelf...o wat is het leuk om een oma te zijn.
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Welke andere meiskes :)
    haha betti is meer aanwezig dan de rest hj
    Net een opdracht gekregen om voor marijn een freubel te maken met al zijn nichtjes en neefjes erop met zijn knuffel erbij...pffttt
    Dat zijn er 7 als dat maar past maar ga me best doen hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Stond een lach bij hoor snapte het wel hj
    Zo je bent bijna thuis...en ik heb mijn huiswerk gedaan en is goedgekeurd ook nog een...en ja als ik dan bezig ben dan moet Robin natuurlijk ook op een freubel hahahaha
    Was weer leuk om te doen...maar stop er weer mee...freubels staan in skydrive en op smoelenboek.
    Fijne avond...al is die kort...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel kort dus haha
    Och je weekendblog komt er vast wel en anders maar een zondagblog toch? Was toch nog even bezig met een nieuwe banner voor smoelenboek...pffttt bijna af klik ik het weg grrrrr
    Zal morgen verder gaan want dit is niet leuk whahahaha
    Gevoelige muis is ook niet fijn en dat is de reden. Even anders afstellen want baal enorm....s6 met je blogje en slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen