woensdag 29 mei 2013

bezoek ! uit den vreemde ?


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog

ja ik net thuis van het werk

had hier al iets staan

en knap hoor zonder mist ging het de mist in

wat een pracht dag om een eind
te fietsen gister

helaas ik was aan het werk , geen ramp hoor , doe het graag

maar ja of mijn vrije dagen ook zo mooi zijn pppfffttt

ik had ook weer een bericht uit
het verre Griekenland

daar zit een bekende van mij en velen

en nee zij zit zich niet te vervelen

zij kan wisselen tussen toppies

say no more

mocht U iets willen weten

zie vorig blog

of die van haar zelf

  photo lievewoorden.jpg

ff op alleen lezen klikken

wens U allen een goede nacht rust

liefs

Karel

8 opmerkingen:

  1. Mogge Karel,
    Leuk hè..bezoek uit den vreemde.
    Vooral als het over lekker eten gaat
    Ik zie niks om aan te klikken,geen plaatjes en de muis over de letters ook niks te vinden.
    Heel ander weer dan gisteren maar goed..we hebben twee dagen kunnen genieten.
    Proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Zal het niet over lekker eten hebben of mooi weer hoor.. het is vandaag niet zo mooi dus heeft geen zin hihihihi. Hier is de schilder al druk bezig.. Halve plafond zit al in de verf. Half 8 stond hij voor de deur dus mooi op tijd, was de eerste vanmorgen. Kijk zo moet ik het hebben... Jij vandaag ook gewoon aan het werk en zal best wat aangenamer zijn nu denk ik of viel het gister mee. Hier al de nodige hh klusjes aan kant maar kan even niet verder. Loopt een schilder in de weg hihihi. Fonnie zou vandaag weer aan het werk dus die zie ik straks voor een bakkie. Ga ik nu snel verder en wens je een hele fijne woensdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor.
    De moeite waard om er op te wachten.
    Een pracht ppsjes en de plaatjes..zo mooi.
    Ik heb ook een gratis kapper,nooit naar de kapper gaan..hihi.
    Neil heeft de tondeuze.Kappers worden niet rijk van ons.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    geen broodjes vanmorgen maar koek met boter,ook lekker
    ja even genoeten van je pps,mooie plaatjes en goede tekst
    mocht niets pikken,ja halve foto's hihi
    hier ruikt het alweer heerlijk
    ook het weer is oke voor hachee hihi
    ja rebbel mag het er niet over hebben,maar dan doe ik het wel
    straks even een pan met aardappelen schillen,voor 6 man
    word vanavond weer gezellig om de tafel
    karel ga je een fijne woensdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Een mooie pps weer met prachtige foto's.En zelfs op vakantie kan Nellie het bloggen niet laten haha Fijne dag!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha ik zie vanalles om aane klikken maar doe het niet hoor haha
    En ja ik wissel de toppies af...maar ook lekker om mijn muziek aan te hebben, dus dat missen we ook al niet haha
    Was gezellig en vooral heerlijk het griekse buffet...de muziek heel anders dan anders en veel dans...zelfs de eigenaar in een kring van vuur..met zijn dans.
    12 uur terug en gelijk slapen. Vandaag houden we het op een wandeling na nog ff rustig...ja eten vanavond in het dorpje.

    uitzicht op zee en met een 50 meter lopen staan we op het strand, dan via het strand het dorpje in...kortere weg en meer vlak. We zitten wel behoorlijk hoog, mar dat geeft een mooi itzicht. Straks de jacouzy even uitproberen haha...verder mak an we hebben tenslotte vakantie...groetjes en fijne dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Toch nog een mooie middag geworden.
    Nellie straks lekker bubbelen in bad en wij een doogewone douche..hihi.
    Ook wel lekker,hoor.
    Nog een fijne werkmiddag.
    Smakelijk en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Niet schrikken,hoor,Karel.
    Ik ben het maar.
    Op het moment hondenweer maar ik zit lekker binnen bij de kachel.Moet wel,het is te fris binnen.
    Fijne avond,trusten en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen