dinsdag 21 mei 2013

de wereld draait door


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

wat had ik gister een rustige vrije dag

klein beetje HH en wat boodschapjes om 1600 uur

voor de rest niets dan in de

mak an mode

ik volg niet altijd het
nieuws

het meest is oorlog en ellende

heb ik genoeg met en van mezelf

maar als ik deze pps zie

en kijk het nieuws

dan zeg ik ook waar gaat dit heen


NIEUWS

  photo DeWerelddraaitdoor.gif

ik begin vandaag laat

ja morgen dan weer vroeger pppffftt

maar ik klaag niet hoor

~!@#$%^&*()_+|}{":?><,./;'[]\=-

mij hoor je niet :)

geniet

 

fijne dag


liefs

 Karel


14 opmerkingen:

  1. Klopt helemaal ik hoor je niet haha...nu ik zou niet meer in deze tijd op willen groeien. Denk dat de jeugd het zwaarder heeft dan wij toen...
    Maar goed zal het vragen aan A die heeft namelijk altijd plaats over hihi...sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Voor dat laatste kijk je maar op je skype hihi
    Ben foetsie nu...doei de mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij vast nog lekker op tuk denk ik. Ja vandaag mogen we weer Karel. Jij hebt bijna de hele dag bog voor jezelf en dan vanmiddag weer op naar je werk. Dan hoop ik weer even lekker rustig te kunnen zitten. Ach de komende vier dagen zijn straks ook zo weer voorbij en heb je al weer een lang weekend. Ook ik zal de dag gaan beginnen en kijken of ik de ramen schoon krijg. Ik wens je een hele fijne dinsdag alweer en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    zo ik ben alweer lekker aan de slag geweest
    troosteloos weer,dus lekker binnen bezig
    jes maakt zich klaar voor naar school
    zal ik zo ook de sleutels van de auto pakken
    even ritje sneek en terug,vanmiddag nog eens
    eddie had het wel gehad gisteren,de hele rit droog tot aan stavoren
    druilerig en nat en gelijk een paar graden kouder
    maar goed hij heeft het gehaalt
    vanmorgen weer op de fiets naar bolsward,weer aan het werk
    ben benieuwd hoe zijn zadel zit,had gisteren zadelpijn
    jij vandaag ook weer aan de slag,tussen de jumbo's
    wens je een hele fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Het is zeker pokkeweer en al sinds gisteren constant regen.
    Mijn arme plantjes zijn nu verzopen.
    Ik kijk ook naar het nieuws en het maakt me niet vrolijk.Sommige berichten hoor je aan en ik kan het niet begrijpen wat mensen elkaar aan doen.
    Je ppsjes sluit daar mooi op aan.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Zo even zitten en dan nog even de strijk aan kant. Ben ik dan klaar. ja heb lekkage maar heb alweer gebelt hoor. Vanmorgen met het stofzuigen kwam er rook uit het stopcontact.. welke in de gang zelfde muur als het vocht zit.. Gelijk na het boodschappen halen weer gebelt en ze zouden vandaag nog een mannetje daarvoor sturen als het goed is. Ik vind dit soort dingen doodeng.. water en stroom .. Dus nu afwachten maar en hopelijk komt er vanmorgen nog iemand maar zal wel vanmiddag worden. Ik zie het wel.. ik ga nu nog even strijken en dan lekker in de rust stand.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mogge karel
    Ja je had nog even gekeken en je was ineens niet meer stil haha
    Nu ik was wel stil vanmorgen en nu vanaf de laptop ff krabbelen.
    Jij alweer onderweg of al op het werk...
    Ja zo toch nog een reactie van mij haha
    Fijne werkdag en ik pas wel op en spelen natuurlijk...
    Was foto's van de laptop aan het halen en ja dan ook maar ff reageren hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha zit weer in de spam grijnzzzzzzzzzzzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ha lol hoor kan ik de laptop net zo goed thuis laten als ik toch in de spam terecht kom hj
    Maar goed jij hebt me gevonden nu de anderen nog grijnzzzz
    Werk ze en jammer van de regen...oja alb wil wel een butler mee in de koffer whahahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Vreemd hoor alleen bij jou en corry in de spam
      Bij ko en fo staat de reactie er gewoon pfftttt

      Verwijderen
  10. Ha Karel,
    Hahaha..Nellie is weer aan het spammen.
    Net de boodschappen gehaald en het was zomaar ffkes droog.
    Dit is echt een waardeloos voorjaar,maar ja..wat jun je er aan doen,niks.We doen het er mee.
    Groetjes en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel ,
    Las dat je gisteren een rustige vrije dag had .
    Je huisje gepoetst ,was ook smerig weer ook .
    Ik word er niet vrolijk van en ben het helemaal met Corry eens .
    Een waardeloos voorjaar .
    Wat een mooie PPS heb je staan .
    En inderdaad wat moet het heen in deze wereld .
    Kan er wel eens verdrietig van worden zoals nu met die 2 knulletjes ..brrr verschrikkelijk.
    Maar goed Karel ik wens je een fijne avond en succes met werken .
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dat zal nog wat worden ikke krabbelen en jullie zien het niet zit ik in de spam...en jullie spambox vol voor ik terug ben hj
    We zien het wel...is iedere keer als ik op een andere laptop zit haha morgen weer aan andere grijnzzzz
    Och zo erg is het ook weer niet en als jullie me missen lees je even de spam door hihi
    Nu de blommen in de huiskamer begonnen te stinken...bij het binnen komen ruik je dat dus d avond besteed aan 3 bossen bloemen 1 maken, schoon water erbij en wat kleine vaasjes gevuld...moet ik niet vergeten leeg te maken.
    Morgen eerst marijn van school halen ik ben benieuwd naar de verhalen. Ze gaan naar de kinderboerderij en de mams is chauffeur haha zelf 2 kleintjes bij dus zoveel gaan er niet in de auto...maar goed van 9 tot 11 en daarna zijn wij er...en dan doe ik niks meer voor anderen en zijn wij aan de beurt...boemel ze strakkies ik zal dan wel al slapen...mzl en trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo dus een vroegertje vandaag hihi
    Ja fijn en zeker als je morgen bijtijds weg moet...hihi net als wij...uur rijden en wil op tijd zijn.
    Was de geplande blogjes aan het nakijken en ja dat worden er een paar minder hihi...maar altijd nog wel een paar voor we weer terug zijn haha
    Als ik de laptop meeneem moet ik wel wat te lezen hebben grijnzzzz...
    Oja zal de zon meebrengen of ga je toch mee als verstekeling?
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen