vrijdag 24 mei 2013

een weekend blog met een tintje , welk ?




  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

  photo goede-morgen-morgen.jpg

ff op alleen lezen klikken

het is weer weekend

en dit is een mooie hoor

waarom ?

nu ik heb deze vrij

hihi

het wordt weer zo we gewend
zijn

dus morgen ff wat eten en drinken halen

bij thuis komst deur in het nachtslot to maandag

trusten kusje

hihi

nee hoor ik wil er dit weekend een beetje wat

een Grieks sausje over gieten

ja niet mijn schuld hoor

maar m'n moatje gaat maandag al in de nacht pleite

is maar wat je vakantie noemt in het holst van de nacht je nest uit

hihi

maar ongelijk ik laat het in het midden

  photo vakantie_in_griekenland.jpg

ja en ik , nee ik blijf hier
hoor

snap ook niet dat ze weg gaat hihi

 

  photo bznoud-21.jpg


dag meissie het ga je goed

ja en voor je het weet is het zondag

  photo zondag.jpg


brengt een blommetje voor een ieder

 

JA DIE EENZAME FIETSER

  photo 0001NogThuis.jpg

 

liefs

 Karel

 


FIJN WEEKEND


29 opmerkingen:

  1. Ha op de achtergrond zei er hier een bij de laatste zet eens wat harder hihi
    Zo de eerste was mooi maar hoe kan het anders...blij wordt je van zonnebloemen.
    En de beelden van de haventjes en stranden waar we straks genieten van de lekkere visjes...uitzoeken en ze maken het klaar.
    En ja goodbye my love haha had beter goodbye auf wiedersehen kunnen zijn grijnzzzz
    Dus je gaat niet als pakketje in de koffer mee, je blijft wachten op de zon die we mee terug brengen. Wel sneu voor ko dan als de zon hier is als zij gaan hihi...maar goed we zijn nog niet weg...en zeker nog niet terug.
    Slaap lekker en dat wordt smullen voor jou dit weekend. Pffttt alweer hoofd boven de dekens houden whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij een echt vrij weekend weer deze keer. Lekker even gewoon helemaal tijd voor jezelf nemen... Ja en dan de komende twee weken ook wat meer rust op het blog... geen trustenkusjes even.. ach die komen wel weer hoor... Krijg je dan vast warme zomer kusjes hihihi. Ja wij moeten nog even geduld hebben voor we vertrekken. Kan ook niet anders want we moeten zo wie zo op de zomervakantie wachten. Maar vandaag gaan we wel weg.. Saskia is vandaag jarig en dus gaan we vanmiddag op naar Twijzel. Nu zo even lekker op mijn gemakje de dag beginnen. Ik wens jou ook een hele fijne zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Jij ook al wakker zag ik en zelfs de was al draaiende. Ja die redt zich wel tot het klaar is. Ben even via Griekenland en zo naar een verdronken vlinder gegaan.. Klopt je titel niet helemaal boven de foto he.. Daar hoort Jimmy te staan .. zo heet het liedje over de eenzame fietser van Boudewijn. Of je had juist dat nummer onder je foto moeten zetten. Maar ik ben blij want dit is een van mijn favorieten dat weet je. Ik ben inmiddels weer fris en in de kleren.. Ritza ligt nog en Eddie zit hier even voor een bakkie. Ook ik wacht op de was en denk het toch maar even buiten te hangen want ze verwachten pas vanmiddag vauit het oosten regen.. kan het nog mooi droog voor wij weg gaan. Ga zo alleen nog even broodjes halen en dan doe ik gewoon helemaal niets meer vandaag. He Karel, jij ook rustig aan en straks maar weer even genieten van een harinkje.. Laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    hihi gelijk weer even op je fouten gewezen door zus
    plaatje van bzn en zanger boudewijn de groot
    zou het niet weten,kijk er straks even naar
    wel je mooie zonnebloemen bekeken en teksten gelezen
    ik heb mijn HH taken voor zover weer gedaan
    zal me zo poedelen en in de kleren
    wasje draait weer en een tas gevult voor marten
    zo nog even het dorp in en dan is het in de rust
    wens jou ook een vrijedag vol rust toe
    lieve groetjes van mij
    bedankt voor de felicitatie's

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Dus je vond het zielig voor de vlinder, nou deze was toch al verdronken... hihihihi. Jij gaat het dorp even in voor een hapje en dan vanmiddag nog maar even aan de wandel neem ik aan. Vanmiddag kan het nog maar morgen zal het wel weer ..ik blijf lekker binnen.. worden. Milli is ook thuis en Ritza staat nu onder de douche. Kunnen we zo even een broodje gaan eten. Ja ben het dorp al even in geweest voor broodjes en beleg. Morgen halen we de rest wel weer want dan is het hier koopzondag en zijn de winkels geopend van 11 tot 5. Weet zus volgens mij ook niet, leest geen kranten hihihihi. He Karel we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel
    Op pad ??? haha zo meteen nog even broodjes halen en voor 2 x warm eten en dan duiken we de koffer in hihi
    Gaat allemaal lekker relaxed haha lijkt wel vakantie.
    Nu ben ik meestal wel op tijd klaar met pakken dus komt helemaal goed. Zie je dat ze vinden boudewijn allemal mooi.
    Ja een fan van zijn liedjes hier in huis...boudewijn. armand, cornelis vreeswijk allemaal protestzangers. Maar ook simon en garfunkel...op de zondagmorgen beethoven en bach hihi...gelukkig is die tijd voorbij dat het op zondagmorgen knalde door het huis haha.
    Wens je een fijne dag en goenoeg pepers erin hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Zo..er is veel te klikken.
    Van bloemetjes,Griekenland,spreuken en Boudewijn.
    Ik vind Boudewijn erg leuk.
    Ach,,een verdronken fietser of vlinder..hihi..
    Jij lekker binnen aan het tuttelen.De zon schijnt en het is droog.Ik was vanmorgen al met de plantjes bezig.
    Nu ffkes pauze.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zonde van het weertje een tukkie...kan je morgen de hele dag als het regent...
    Dus je hebt je hutje op orde en kan kokkie gaan spelen.
    Roep maar als het klaar is...en nee we worden niet gebracht we staan op eigen benen grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als we het vragen dan doen ze het...maar maandag weer werken en geen nacht vinden wij geen optie...dus de spltaxi
    doen we al jaren en bevalt goed...en niemand lastig vallen hihi
    Valt me weer tegen dan ga ik zelf maar naar de winkel pffttt
    Ook dat nog haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel.
    Lekker een tukkie gedaan of ga je nog onder de rode?
    Hahaha..mooi verhaaltje.Jij in Schotland als een verzopen kat.
    Maar wel een prachtig land.Ik kwam er met ontzettend veel plezier.De mensen zijn ook gastvrij en altijd bereid je te helpen.
    Smakelijk en trusten.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel
    Weer veel moois te zien bij je.Dus jij gaat jezelf opsluiten haha .Ja je zal je moatje wel missen!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo de fiets staat weer in de stal en wij zijn voorzien van allemaal lekker haha...
    Eten voor vanavond en morgen en en en haha
    Dus fietsen kijken ipv zelf doen, ja in je vrije weekend moet je doen waar je zin in hebt...is zo weer om.
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee dat zit er niet in en de afgelopen week ze allemaal gezien dus we kunnen er wel tegen hj
    En bij thuiskomst een uitnodiging liggen voor de bbq haha
    Dus zal de zon maar niet vergeten in te pakken.
    Nee we houden het nu gewoon lekker rustig...heerlijk.
    Lijkt jou weekend wel haha
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zie de kleintjes best veel als ik kijk naar anderen...geniet er dan ook volop van en hoop dat het zo kan blijven gaan. Ik doe er in ieder geval mijn stinkende best voor hj
    Nu een tvavondje zit er hier niet in...moet ff op de koffer gaan zitten om die dicht te krijgen grijnzzzz
    Altijd hetzelfde neem teveel mee, maar goed wil wel keuze hebben. Zal ze zo eens gaan wegen...oftewel laten wegen hihi
    Meestal moet er wat uit...dat wordt moeilijk grijnzzz
    Wens je een fijne avond...hier nog ff door

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ha dat is niet eens 1/10...je kan zien dat jij niet met vrouwen bent opgegroeid hihi...
    De nieuwe dingen gaan niet mee...maar genoeg om regelmatig wat anders aan te hebben...en wie weet laat ik de helft wel daar. Ligt eraan hoeveel we shoppen. In ieder geval een nieuwe tas...maar dat is meer hobby van mij.
    Nu jij detectiven of hoef je alleen maar te kijken?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Kan niet wegkomen van hier...stoel plakt of er blijven reacties komen...
    Weet je wat ik denk dat jij me heel erg gaat missen...alhoewel het geeft wel rust gnagna...mzl en nu week ik me los.
    Doeiiiiiiiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Zo koffer is dicht...nu nog even het kofferfilmpje jatten en mijn blogje voor morgen is klaar hihi
    Ja moet toch zorgen dat jullie ook wat te doen hebben...
    2 x klikken en 1 bekende voor jou hihi
    Maar goed is te leuk om niet te plaatsen.
    Zag dat jij het op you tube hebt geplaatst...neem ik die ffkes gnagna
    Zag je het blogje van Rinus?

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Speur even in je mailbox...denk niet dat die onder de plaat geplakt wordt hj
    Jij speurend op de bank ik jatten op youtube...of is dat lenen grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha we zijn aardig bezig geweest...als de anderen in diepe rust zijn hj...oke jij nu ook en ik zo meteen ook...nog ff de verstopte kijken en dan pc uit...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Goedemorgen Karel. Als ik het allemaal zo lees dan worden we de komende tijd aan het werk gezet door Rebbel hihihi. Ja vanavond zal ze wel wat vroeger het bed in duiken neem ik aan. Ach twee weken zijn ook zo maar weer voorbij en heeft ze weer wat te verhalen. Jij vandaag nog lekker een vrije dag al is het geen weer om even je tuin in te gaan of op de fiets te stappen. Het is gewoon triest buiten. Ik ga me dan vandaag ook niet haasten en lekker op mijn gemakkie de dag straks even beginnen. Wens ik je nu eerst even een hele fijne zondag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. goedemorgen karel
    ja jij zal straks je nachtbraker wel missen hihi
    even een paar weken rust in de nachtelijke uren
    hier gaat het kassie uit om half 9 in de avond
    maar voor 5 uur in de ochtend weer aan
    vandaag een wasje weg te werken en verder doe ik niets hoor
    echt even zondag vieren,tot mij weer een klusje te binnen schiet haha
    lang stilzitten is er echt niet bij
    marten zal vanmiddag wel komen om zijn werkkleding te halen
    nou de tas is weer goed gevuld
    karel fa je een rustige zondag wensen
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mogge karel haha het bed induiken...ben er net pas uit hihi
    Nee we slapen niet meer. Vandaag douchen en laatste wasje draaien en RUST...pffttt
    Ziet er regenachtig uit dus je kan de zandheuvel op voor je bad grijnzzzz...wens je een fijne zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha die Karel. Nou als ik het goed heb zit Marten al voor een bakkie bij zus. Zag de auto staan. Ja ben al even naar de suup geweest voor eten. Ga vandaag weer een recept uitproberen. Doe ik de laatste tijd wel vekaer en het valt tot nu toe goed in de smaak. Vandaag staat er een ovenschotel met courgette, en bacon op het menu. Smaakt het niet dan is de snackbar altijd wel open zeg ik dan maar. Hihihihihi. Jij even druk met wat hh klsujes en dan vanmiddag even er op uit. Ik hoop maar dat het in ieder geval droog blijft. het si minder koud dan gister maar erg fijn is het niet. He ik ga weer, we horen en jij je hoofd niet te kaal hoor hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hoi Karel,
    Zo..je hebt het al druk op je blog.
    Ik ben echt de laatste deze rit.
    Hoe smaakte de chiliconcarne?Vast wel lekker.
    Het is redelijk weer en gelukkig droog.
    Nog een fijne vrije dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha als ik jou was zou ik iets meer dan schoenen aan doen hj
    Je krijgt anders wel heel veel bekijks...
    Dus aan de wandel op je vrije zondag...nu hoop voor je dat het droog blijft. Hier regent het...
    Maar het noorden is droger, dus als je die kant op loopt moet het lukken om droog te blijven.
    Fijne wandeling en niet te lang weg blijven hè...met wie moet ik anders krabbelen hihi
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Nu 25 gluurders zegt genoeg hihi
    Hofkesjongen nog nooit van gehoord...goed of niet goed geschreven hj...
    Dus een flinke wandeling staat op het program...nu ga ik douchen...loop een beetje achter whahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Dat heet dus mak an doen...toch
    Zo meteen lunch en badderen...en klaar is ikke
    Maar de koffie moet eerst op voor ik begin...wandel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Huiswerk gedaan hj

    Net te beslaan

    Ik stelde, doe't Fligenier en Brandweerautobaas ôffoelen,
    foar't Grutte Spul mei Wurdum-Wommels-Frjentsjer.

    Yn Wurdum, troch in wâl fan wetterwylgen om't hôf
    fan'e pastorijetún hinne, bekipe Rinse Brink temûk
    it keatsfjild. Nettsjinsteande it hofkesjongen woe er my
    grif syn segen noch wol jaan. De keunst soe'k ôfsjen
    fan Douwe Hilarides en Jehannes Duhoux.
    Sjoen haw ik, mar mei de keunst ... en ek de segen …

    Wommels ha'k noch helle, mei Frâns en Henky.
    Frâns foar bêst op en efteryn, Henky foar minst en foaryn.
    Ien omloop op'e Terp, it Sjûkelân net te beslaan.

    Mar de ballen fan it libben dy't op my ôfkamen
    ha 'k altyd besocht mei fjoer en faasje te kearen.

    wandel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Ha Karel,
    Wow is dit Fries?
    Niet te lezen,zo moeilijk.
    Chiliconcarne hoort lekker pittig te zijn anders is het geen chili.
    Ik vind het wel lekker en zo klaar.
    Jij lekker aan de wandel,ik ben weer buiten bezig geweest .Twee drupjes regen en voor de rest nog steeds droog.
    Fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen