dinsdag 7 mei 2013

ff pas op de plaats




  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

 zo luitjes de week
draait alweer

mijn diensten aardig aangepast

al is in de nacht om 00:45 uur thuis komen

en met de trein van 11:32 niet echt ideaal

mij hoor je niet

ik sta zo ie zo ff stil bij

zucht

opgelucht

lucht

weet niet of het gepast is

maar wil dit blog en zeker de pps

opdragen aan een blog maatje van mij

Corry lieverd voor jou en je man Neil

ik denk aan jullie

  photo images-3.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

helaas is volgend gedicht in
deze te laat

en toch zet ik het neer

ik weet het deed zo'n zeer

Mijn adem

Je bent mijn lucht

je bent mijn zucht

je bent mijn hart

je bent mijn smart.



Je bent mijn leven

je bent mijn gevoel

je bent mijn streven

je begrijpt wat ik bedoel.



Je bent mijn tast

je bent mijn geur

je bent mijn last

je bent mijn kleur



Je bent mijn ogen

je bent mijn ziel

je bent mijn oren

                 
je bent mijn leven

fijne ! dag


en liefs

 Karel


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Of het gepast is weet ik ook niet maar wel erg lief om zo even een hart onder de riem te steken toch? Ja zo zie ik het dan. Dus jij laat in de avond , vroeg in de morgen thuis maar goed dan lig je in ieder geval om 5 uur nog in je bed en hoef je er niet in alle vroegte af om aan de arbeid te gaan. Ik ben inmiddels ook al weer bezig en in de kleren. Zal zo verder want de mannen komen ook zo.. Heb Ritza ook thuis want die is niet fit.. ze hoeste gisteravond ook nogal wat in bed, werd er zelfs een keer wakker van.. He Karel ik ga snel verder en wens je een hele fijne dinsdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Ik moest wel een traantje wegpinken.
    Het gedicht is ook op haar lijf geschreven maar ze heeft verloren.
    Vanmiddag om 15.30 nemen we afscheid en tevens de crematie.
    Neil is vanmiddag vrij en ook Jan.
    Fijne dag en de koffie smaakt toch lekker..hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat gedichtje is scone heel scone Sarelke ! Prachtig !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha karel zo te lezen had je mijn berichtje niet meer gelezen hihi
    Ja je was er nog dus ff trusten wensen....haha maar jij sliep denk ik voor je pc grijnzzzz
    Je reageert niet zo snel als ik whahahaha
    Maar goed had je blogje gisteravond al gezien maar ging afsluiten...dus nu maar...mooie pps van afscheid en ook het gedicht...over adem/lucht. Kijk en corry moest een traantje wegpinken dat is alleen maar goed. Wens je een fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Vergeet ik je helemaal te bedanken voor je mooie blog.
    Heel toepasselijk.
    Nu wachten,ze wordt vrij laat op de dag gecremaaerd.
    Zo lekker in het zonnetje zitten.
    Nog een fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Waar doe jij dat meestal dan ??? grijnzzzz
    Ha maar goed dat er dan bij mij geklikt moet worden kan je wachten tot vanavond hj en nu druk aan het werk, ben je tenslotte voor daar toch? Werk ze...maar niet te hard hè haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel. Ja ben ik ook nog even. Heb het druk gehad vandaag. Kan het ook merken hoor. Ben moe. Maar goed nog even de keuken in straks en dan vanavond met de beentjes op de bank. Vanmorgen eerst binnen even de dingen gedaan, heeft Eddie de kar opgehaalt en hebben we samen puin staan ruimen, weg gebarcht naar het stort in Bolsward.. terug naar huis, kruiwagen opgehaalt en de kar en zo terug naar de boerderij van Sjoerd en Gertrud gebracht. Even een bakkie en een stukje brood gegeten en toen de boodschapjes gedaan, afwas aan kant, vlees opgezet en nu even zitten. De achtergevel is nu voegvrij en ze zouden anders vanmiddag de boel schoonspuiten maar dat wordt later vanwege een buur hier die nachtdiensten draait en nu maken de mannen eerst het blok zover af dat het lawaai beperkt blijft tot een paar dagen. Het schijnt als het aan mij toe is altijd langer te moeten duren maar goed. heb vanmiddag dan maar even de was buiten gehangen, kon nu.. Zal ik nu zo de keuken en in.. wens ik je nog een genoeglijke en rustige avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze grapjurk bedoelde het welterusten wensen, waar doe jij dat meestal lolbroek whahahaha
    Jij ook smakelijk en ben je al nat geworden ???
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    ik weet niet of het gepast is of niet maar het feit dat je er aandacht aan schenkt en aan Corry denkt, zegt meer dan wat dan ook. Ik heb het gelezen en bekeken en was er zelf ook even stil van. Het is altijd triest en verdrietig als er weer een dierbaar iemand is ontvallen.

    Voor jou vind ik het heel fijn dat je de afgelopen 2 weken als geschiedenis kan wegschrijven :-))) Werkse voor komende nacht. Ik zit even in de vroege diensten deze week en vanaf vrijdag en het weekend laat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha en dan bedoel ik niet aan jezelf maar aan je chatmaatje pfftttt
    Jij bent wel heel moeilijk te overtuigen vandaag grijnzzzz....
    Maar goed je bent alweer aan de boemel en op naar (g)een rustige avond hihi....toch wens ik je een fijne avond....trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hi, Karel, thanks for stopping by my blog post ... I don't know Dutch, but I feel love ... thank you ... same to you ... always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen