zaterdag 18 mei 2013

fijn weekend lieve bezoekers mijner blog


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 dag lieve bezoekers
mijner blog

nog vrijdag avond als ik dit zit te typelen

nog niet zo lang thuis van het werk

de wekker staat alweer op scherp om op dat werk weer optijd te komen

wil zeggen dat er weinig tijd is om veel te typelen

doe het toch weer hahaha

maar stop er nu mee

wil zien of de plaatjes en de ppsjes er onder

een glimlach kunnen ontfutselen

en U gelijtijdig een fijn weekend kunnen wensen

  photo fijn_weekend_1.jpg

  photo IMAGE011.gif

 

  photo 2e5ffccf_o_zps3d1c3957.gif

 

er gaan er een paar naar het griekse binnenkort

kunnen ze ff wat liedjes leren om mee te zingen

ja ik denk aan alles hoor

 Rousos demis photo: Back to Back Demis Rousos Vicky20Leandros2020Demis20Roussos20.jpg

 

fijn weekend


liefs

 Karel


34 opmerkingen:

  1. Ha begin bij de onderste als hij er nog zo uit zou zien als hier dan wil ik wel een ontbijtje doen samen...maar dat is niet zo whahaha
    Prachtige zanger vind ik het...dus was genieten van de muziek...waar was vicky nu ???
    En dan de natuur...brrr er waren er met meer dan 4 poten...en zelfs zonder, maar goed zijn plaatjes maar wel heel mooie...en de 2 bovensten mooie muziek en mooie wensen...dank je friendje...slaap lekker, ga ik nu ook doen.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. whahaha jij een slechte oma...voor mij was die nieuw en met plaatje van Co wel heel erg leuk toch?
    Maar je kan niet overal goed in zijn...dooie visjeseter :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel.Jij was er al weer even zag ik. Ja ik ook maar de p.c deed niet wat ik wilde vanmorgen en ja dan gaat er weer tijd voorbij waar je niets aan hebt. Maar ben er weer. Mooi die vissenkom met nog zwemmend visje hihihihi. Zal straks eens even kijken en luisteren naar wat je allemaal hebt verstopt. Nu snel verder en wens je een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ben je al geschoren en wel aan de boemel???
    ik zal me zo even door een berg was heenwerken
    jammer dat de boel niet buiten kan drogen
    bekijk later even je verrassingen onder de plaatjes
    nu eerst even de blogjes langs
    karel wens je een hele fijne zaterdag toe
    lekker visje op of bij je brood,komt het vast goed
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel
    Zo was kwart over 8 dus hij heeft zich netjes gedragen...
    Modelkind haha...is echt genieten zo.
    Maar goed we wisten al dat hij makkelijk is en zonder veel poespas zich goed vermaakt...haha op de achtergrond nu demis roussos dus hoef niet eens meer te klikken.
    Jij alweer bijna op je werk...ik ga weer verder met genieten haha...fijne dag mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu uitslapen vind ik wat overdreven haha maar is een nette tijd met een kleine in huis...uitslapen doen we daarna wel weer.
    De mams wilde vanmorgen wel even weten of het goed verloopt haha...denk dat ze hem nu al mist grijnzzz en ze moet nog tot zondagavond of maandagmorgen.
    Ze had slecht geslapen maja met 16 in een huisje zal wel weinig rustplekken geven...en het grootste deel zijn mannen.
    Een paar vrijgezellen in de vriendenclub, maar wel leuk dat ze dit blijven doen. Net zoals spel zonder grenzen...mag daan ook weer hier komen logeren hihi...werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    De laatste pps is een pracht met de mooie natuur en de diertjes.
    De andere zijn "gewoon" mooi.
    Weinig tijd om te krabbelen.
    Op mijn manier heb ik het druk.
    Fijnewerkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel
    Daar ben ik weer ,ik had even een blogpauze van anderhalve week.Ik heb weer genoten van de ppsjes en van de mooie muziek
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo net terug van de winkel...dacht als we dan niet buiten kunnen zitten dan maar binnen 2 plantjes erbij haha
    Nee hoor heb potten van dochter gekregen...van die zwart/grijze en ja daar moet natuurlijk wel een plant in zitten...vind ze te mooi om in de garage te zetten. Al zei albert wacht nu tot we terug zijn haha...ik luister ook nooit grijnzzzz...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat doe jij nou onder een hoedje spelen met me mannetje...kan helemaal niet hè whahahaha
    Als je maar weet dat je het met mij moet zien te rooien haha
    Zo weet weer hoe het werkt heb mijn stekkie aangepast grijnzzzz
    Of het zo blijft weet ik niet maar was weer leuk om een keer te doen. En de grootte van de letters zijn echt wel aan te passen whahahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Heel simpel alles bij geavanceerd hj
    Maar of ik het zo zal laten weet ik nog niet hoor...moet ik nog een boel aanpassen. Vind de nieuwe dynamische weergaven ook wel wat hebben...dus je weet maar nooit whahahaha
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Is dat zo of lijkt dat maar zo ???
    Denk dat ik meer tijd heb om door te gaan tot ik tevreden ben hj
    Ga jij maar fijn genieten van je korte avond zonder blogjes aan te gaan passen. Al denk ik dat die dynamische voorjou ook wel wat is...grijnzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee die van jou zijn groter...ligt aan het thema wat je neemt...
    Maar is te lezen dus we laten het zo...ben de oude blogjes aan het aanpassen nu...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Stop ermee voorlopig...dit jaar is aangepast en de rest doe ik niet meer kijkt toch niemand meer naar...
    Wel een dynamische gemaakt van de oude.
    Nieuwsgierig ???
    http://nellienellekenel.blogspot.nl/
    Vins dat ook wel wat hebben...hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ze was ook bij mij maar dan op stekkie haha een van de weinige nog...
    Maar de blogpauze was de afgelopen week...de nieuwe 16 en 18 mei...dus nee ligt niet aan jou pc...ze was er anderhalve week niet toch?...Vanaf 30 april.
    Is er zowiezo weinig...toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Moet jij niet gaan slapen...hj
    en gekeken bij de link van de dynamische?
    FF wennen maar heeft wel wat...had ik niet eeerder gezien die mogelijkheid...Slaap ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Jij vandaag een drukke dag? Dat weet je nu al.. nou dan kun je je er op voorbereiden. Ja de drukte zal nu wel toe gaan nemen denk ik. Ik heb lekker geslapen tot half 8 en nu lekker even op mijn gemakkie wakker worden met koffie. Ga ik zo lekker rustig aan de dag even beginnen en het is de bedoeling straks even te gaan sneupen op de braderie op het strand. Ze treffen het want het zonnetje komt er door. Verder zien we vandaag wel hoe en wat. Ga ik je nu eerst even een hele fijne zondag wensen en we horen

    BeantwoordenVerwijderen
  18. goedemorgen karel
    dus ook al wakker voor de wekker je wekken kon
    nu had ik de wekker niet gezet,mijn slaap geslapen en dan eruit
    hihi had jou nog niet gezien in de vissenkom
    de bewegende vis trok gister mijn aandacht[vandaar]
    leuk gemaakt door freubeltje
    ik zal zo nog even stofzuigen en dan in de kleren
    neem ik verder vandaag lekker vrij
    en nee niet gevonden,maar wel een ruime tafel haha
    karel wens je een hele fijne zondag toe
    geniet even van het zonnetje zolang hij er is
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Karel. En je postvak weer geleegt onder het genot van een bakkie of heb je andere dingen te doen. Ik wacht nu tot de was klaar is dan kan dat naar buiten en de afwas even aan kant. Dan schiet het hier alweer een heel eind in de goede richting. Net even ontbeten dus we kunnen zo weer aan het volgende bakkie beginnen hihihi. Ik ga weer verder maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Mogge karel
    Zo Daan ligt er alweer in voor zijn eerste slaapje al heeft ie nu nog de grootste lol...dus zal er nog even naartoe moeten hihi
    Ja meneertje vlieg door het hele bed, maar goed kou zal die nu niet vatten haha...ja de zon schijnt en straks maar ffkes erop uit met de wandelwagen.
    Is hier vanalles te doen nu dus dat kan mooi...wens je een fijne werkdag...en op naar de vrije dag van morgen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Och wie weet blijft er van vandaag wat hangen...is dan in ieder geval niet meer zo vochtig als nu.
    Daan heeft altijd plezier...huilt bijna nooit ja om even te laten horen dat ie de luier vol heeft hihi
    Zelfs als hij wakker wordt dan kan je hem gewoon laten liggen hij speelt wel...slaapt nu maar een uurtje dan wat eten en naar buiten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Nou baby klopt wel niet meer haha...hij probeert te gaan staan en rolt om...tja je moet wat om bij de spullen van oma te kunnen komen whahaha...maar vooral veel lachen. Voor dat vrolijke smoeltje doe je alles haha
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Hoi Karel. Ik ben er weer. Was een beetje heftig deze week. (verhuizing- crematie en verjaardagen) En dat allemaal kriskras door het land. Maar de rust is weer gekeerd in huisje weltevree.
    We gaan zo maar een stukje fietsen om ons hooft leeg te maken. Voor jou ook een fijn weekend. Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Mogge Karel,
    Al volop bezig met de plamtjes.
    Maar jammer genoeg niet genoeg aarde gekocht.Morgen maar ffkes naar een bouwmarkt.
    Straks misschien een stukje fietsen,de zon breekt door.
    Fijne werkdag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Dat is een ding wat zeker is we lachen samen wat af hihi
    Dus je had de hint gezien whahaha en het werkt ook nog grijnzzz
    Het wachten is nog op de slaapkop...als hij nu niet zo wakker wordt maken we hem wakker hihi...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ha die Karel. Jij weer druk met je trek en duw werk. Wij hebben onze uurtjes weer even op het strand doorgebracht. Blak stil op het water, lekker even een bakkie op het terras gedaan en de braderie over geweest. Die viel wat spullen betreft een beetje af maar het is altijd wel even gezellig. Nu weer thuis en op de terugweg kwamen we Ritza en haar vriendinnen tegen, die zijn dus nu op het strand. Wij houden het vandaag verder rustig en makkelijk. Ook met het eten, een patatje vandaag dus geen gekook. He we horen weer, werkse en rustig aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Yep wakker moeten maken en nu slaapt ie alweer en eigenlijk moet hij de fles...maar goed nu laten we hem wel liggen tot ie wakker wordt...dan maar 2 wat dichter bij elkaar...
    Hij blijft tot morgen in ieder geval...dus we mogen nog even hihi...de ouder komen vanavond laat thuis en om dan Daan wakker te maken...dus morgenvroeg staan ze op de stoep whahaha
    Ben benieuwd hoe laat grijnzzzz
    Wat is het een lekker weertje zo mag het van ij wel een week blijven hihialvast wat voorbruinen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Ja meneer wilde wel de wandelwagen in...is erg nieuwsgierig dus vanalles te zien als we wandelen haha
    Tot die in slaap viel grijnzzzz
    Dus je avond begint te lopen en jij alweer bijna klaar om je vrije dag te gaan genieten hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Zit er dus bijna op zal ik zeggen boemel ze en proost...
    En kijk eens of je bij suske op wp kan komen...krijg het de hele dag al niet voor elkaar...ja kom er wel maar zie niks grijnzzzz....mzl
    Oja stekkie is naar tevredenheid van ikke whahaha...oude blogjes bijgewerkt dus klaar...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Je moet toch ook wat te doen hebben als het regent grijnzzzz
    Viel me op kan overal op wp gewoon komen behalve bij suske...doet de muis ineens heel vreemd en kan verder niks...zie ook niks aan blogjes...wel de zijkant...
    We zullen het wel horen.
    Boemel ze vij manneke voor een dag en nacht hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  31. En vast ook nog een nieuw blogje...als je het maar allemaal klaar krijgt in een dag...hihi
    Och vroeg opstaan lukt het je wel grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Zo jij bent gelijk overal hihi
    Tja de regen is opgehouden te vallen...dat wilde je toch voor je vrije dag grijnzzz
    Nu zie hier de regen ook niet bewegen hoor...lolbroek.
    Zo laatste nachtje met Daan en denk morgen er weer vroeg uit hihi...of we hebben geluk en de pap en mam zijn heel vroeg whahaha...we zien wel.
    Thx voor het kijken maar nu ging het wel gewoon en de rest van de avond lukte het echt niet...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Zo al 32 reacties nu wordt het tijd voor een nieuwe hoor hj
    Trusten again

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Haha alles uit het midden...ben ik benieuwd hoe jij het ziet...maar goed idd de fotograaf aan de zijkant gezet.
    Je was te vroeg het nieuwe blogje is er nu pas grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen