dinsdag 14 mei 2013

fijne vrije dagen Karel - dank U


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo mogge luitjes

daar zit ik dan , net thuis van het werk

na zeg maar een lange dag , gister om 8 uur opgestaan

om naar de longfunctie test te gaan

die is goed verlopen , was net iets minder dan acht maanden er voor

kan worden verweten aan de rottigheid die ik had eind vorige maand

bloed waarden welke waren getest zoals

 diabetes - cholesterol en de leverwaarden

alle ver naar beneden en of perfect

bloeddruk 139/86 - pols 60

ik en Joy beiden tevreden volgende afspraak over een jaar

ja en dan nu , ik heb weekend

heb niets gepland het weer lokt niet om er op uit

dat ik zal veel aan het HH zijn

en tijdens een opklaring ff eten en drinken halen

zal mij niet vervelen hoor

zal eens kijken of ik iets moois heb

althans wat ik dan mooi vind

anderen vinden het ouwe zooi

 

nu kijk ik heb nog een pracht

en als je nu bedenkt dat ik zojuist

een half uur vertraging had met de trein

maar ik reis graag en ook met de trein

en bij zo'n vertraging vermaak ik mij aan kwade

mede reizigers


 photo echtpaar.jpg


ff op alleen lezen klikken

 

en zo zit ik dan diep in de
nacht nog ff aan de pc

stukje ouwe kaas en een pint er bij

in de hoop ik maak jullie straks weer blij aan de glimlach

 

zag in de mail ook nog
reacties op de WP

nu lieverds ik bekijk die wat later vandaag en kom bij U aan

nu zit ik toch echt te denken om maar het bed in te gaan

heb de komende twee dagen wat meer tijd

 

  photo Jaarthema20122013_1.jpg

zo luitjes ik klik op
publiceren

en ben ff onder zeil

fijne dag


en liefs

 Karel

12 opmerkingen:

  1. Goodmeurningh Sarelke , zoals ge ziet is Ollie voor het moment niet veel op blogger aanwezig. Druk ! Blij te lezen dat je lichaam en bloedwaarden OK zijn ! Op onze leeftijd moeten we dat in het oog beginnen te houden !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij even lekker lang ligggen, mag hoor met die tijden dat jij naar bed gaat. Ik heb de strijk even weg gewerkt en had zin in een bakkie dus ook gelijk maar even bij jullie langs voor een krabbel. Jij pas weer over een jaar terug naar de longarts.. kijk dat zegt eigenlijk al genoeg dat het goed is allemaal. Nu even genieten van je vrije weekend zal ik maar zeggen. Ik zal zo even de douche in voor een goede schrob beurt.. nee niet voor mij maar voor de douche hihihi. Verder zie ik vandaag wel hoe en wat. Ik ben eigen baas en zo vrij als een vogeltje.. dus vermaak me wel. He Karel ik ga je een hele fijne dag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ben net thuis van jes haar school
    me een uurtje vergist,maar komt nu mooi uit
    arme jes een uurtje te vroeg op school hihi
    ja de buskaart is leeg en mijn banksaldo ook
    dus dan maar met de auto brengen hihi
    mooie pps,jes heb je te staan
    gefeliciteerd met je uitslagen bij je puntje
    ook wij hier een goed bericht van jeugdhulp
    gaat steeds beter met jes en ze komt lekker stevig in haar schoenen te staan
    de opleiding komt steeds hoger op de lijst van belangrijk te staan
    dus ze is wel degelijk bewust van haar studie en wat ze later wil doen
    werken met ,,minderbedeelden,, en gehandicapten
    zit ze wel op de verkeerde school,maar met haar diploma kan ze wel verder komen
    dus geen verloren jaren
    en toch nog zo lekker het kind in haar
    gisteravond een mooi voorbeeld
    ze is bang voor onweer,dus als beppe nu ook op bed gaat zou ze haar veiliger voelen
    dus ik om 11 uur ook al op ben hihi
    over het algemeen gaat jes met grote stappen vooruit
    karel ga je een hele fijne vrije dinsdag wensen
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel ,
    Dat noemen ze leed vermaak jij zitten genieten
    van de kwade mensen in de trein hihihi.
    Bob van mij is precies eender dus ik herken dat wel :-)
    Jij lekker 2 daagjes vrij en even bij komen .
    Fijn om te lezen dat alles weer goed was bij de onderzoeken en
    longfunctie test .
    Nu pas weer over een jaar terug dat is een goed teken .
    Jou hartslag is ook laag de mijne is 70 en dat vind mijn huisarts al laag .
    Maar goed Karel ik ga je een fijne vrije dag wensen .
    Doe het rustig aan .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb je PPsjes ook gekeken zijn mooi .
    Vind die van de trein wel leuk om te lezen .
    Doeiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Het zal me toch niet gebeuren dat ik vroeger ben dan jij...je hebt ook niet meer geklikt zag ik...maar goed je bent nu vrij dus alle tijd haha
    Wat een prachtige ppsjes...de bovenste goed voor een smile en de onderste een om een goed over na te denken. Niet te kiezen welke nu het mooist is...zijn beide juweeltjes
    Wens je een fijne dag en ik ben er vanavond weer hihi...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik ben weer beterder dan gisteren.
    Mooie ppsjes en wie vindt het oude meuk?
    Ppsjes zijn niet gemaakt voor een persoon maar toch om te delen!
    Mooie uitslagen,hoor.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. En al druk met het huishaten bezig hihihi. Ik ben klaar hoor en hou het nu even lekker rustig. Heb de aardappels al opstaan, kunnen ze straks afkoelen en vanavond opbakken. Morgen zie ik wel weer verder. Heeft kans dat ik dan weer even een extra klusje klaar maar het is maar net wat voor zin ik morgen heb dus dat zien we dan wel weer. Hier is het nog droog maar erg koud. Lijkt zo mooi als je naar buiten kijkt maar de jas kan er dubbel en dwars wel bij aan. Ben ook erg verkouden dus moet er nu zo wie zo even om denken. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wishing you well, Karel ... thank you for stopping at my blogs ... Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha shoppen begint een hobby te worden haha de halve stad is leeg...
    Veel meer gekocht dan nodig was maar goed had een drager bij en daar moet je gebruik van maken hihi...
    Een vestje, een jas en 2 broeken en 6 shirtjes en had al een broek en 2 shirtjes gekocht pffttt..maja 3 shirtjes waarvan dan de goedkoopste gratis is, was aan het twijfelen voor 3e shirt. Zegt de verkoopster 3e is gratis bij de koop van 3, dan is de keus snel gemaakt. Meenemen dus...paar schoenen en ik is helemaal klaar. Heerlijk shoppen zo...Zelfs albert een vest aangesmeerd...wat hij niet nodig had volgen hem...maar toch gekocht. Ja moet wat hebben voor het sjouwen toch?
    Nu kijken of het allemaal nog in de kast past grijnzzzz
    Fijne avond...en je wat vermaakt vandaag?
    Zo te zien aan je blog wel hihi...jammer dat het geen foto uit een stuk is...zou dat nog ff veranderen grijnzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha ik wilde hem net komen pikken, maar de mijne is 1408 - 1056
    Je kan dat in paint aanpassen. Jammer want was wel leuk en deze boekenkast past niet bij jou hihi...erg hè dat ik gelijk commentaar geef...
    Dus morgen weer aan de slag hj
    En achtergrond niet mee laten scrollen...weet je nog ?
    s6 ermee en je weet me te vinden haha op het speelkleed grijnzzz
    Trouwens straks nog even bij vera en Mathijs langs gegaan, voor we richting huis gingen.
    Vera was dolblij hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ff snel nog trusten wensen...morgen weer vroeg eruit pffttt
    Maar goed halen we met een tukkie wel weer in hj
    Slaap lekker en oant moarn!

    BeantwoordenVerwijderen