maandag 20 mei 2013

fijne vrije maandag


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo ik ook een dag je vrij nu

ff zien wat het weer doet maar ik denk regen

dus wat HH en rusten

ik hoop in de middag te kunnen wandelen

en op de weg terug ff langs de supermarkt

welke deze maandag zondagse tijden aanhoud

ik heb voor vandaag en foto pps met een rustig muziekje

 

  photo nog1dan.jpg

vond dit fototje in de mail

stond er bij

 " we nemen er nog 1 en gan dan naar huis "

nu ben benieuwd of ze thuis kwamen hihi

voor wat rustige en mooie
muziek

  photo thjimmie27s02.gif

fijne dag


liefs

 Karel


13 opmerkingen:

  1. Au en genietmomenten...zag je me zitten ???
    De muziek kijk ik morgen wel...slaap lekker en je ruilt maar haha...
    Maar nu eerst genieten van je vrije dag...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Een mooie pps met inderdaad veel au momenten maar ook lieve en leuke dingen. Jij vandaag je vrije dag. ja wat het weer betreft had het wel iets beter gekund maar goed wie weet is er vandaag nog een wandel moment voor je. Wij hopen ook dat het droog zal blijven, ook voor de fietsers vandaag. Want 230 kilmeter is niet niks en wil je toch wel een beetje dat het droog blijft. We zien het vandaag wel. Wij gaan er straks even op uit en kijken of we in ieder geval Eddie kunnen traceren.. Anke en Boukje fietsen ook maar Eddie fietst in eigen tempo en loopt meestal voor in kilometers. He karel ik ga je een hele fijne vrije maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    zo eerst even mijn konijntjes wat eten gegeven
    floor had zeker trek,die was nogal luidruchtig hihi
    ja straks eddie even aanmoedigen tijdens de elfsteden rit
    als we boukje en anke ook treffen is dan mooi meegenomen
    jij vandaag vrij,maar ook weer niet hihi
    ja het huishouden gaat gewoon door,maar je hebt het altijd netjes hoor
    maak ik me geen zorgen om
    van der vorst hoeft niet te komen met eenschoon en opruim team
    dus zo kom je echt niet op de tv terecht hahaha
    gisteren na de braderie even op het terras een bakkie gedronken
    de jas is niet aan geweest,was heerlijk weer
    dus jij vandaag gewoon even tijd maken voor de wandeling
    karel wens je een hele fijne vrije 2de pinksterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. En hangt je wasje al te drogen? Niet buiten hangen hoor, kan het wel eens natter worden dan het nu is. Hier de eerste nattigheid al gehad maar was niet veel. Als het zo blijft dan treffen de fietsers het. Het is verder blakstil buiten. Ik heb het nodige ook weer even gedaan en ben nu gewoon vrij. Morgen maar weer verder. De stofzuiger heeft vandaag hier ook een vrije dag. Ritza ligt nog en laat ik nog maar even. Al zal ik haar straks wel roepen want we willen niet wachten op... als we denken we gaan weg dan moet Ritza ook klaar zijn. we zien het wel. He we horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Hahaha,niet je was buiten hangen of je wil een extra spoelbeurt..
    Geen plantjes weer vandaag,ze staan triest buiten met gebogen koppies.
    De pps is weer erg leuk,malle en lieve fot's.
    Nog een fijne vrije dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. En nog aan de wandel of komt de regen ook bij met bakken uit de hemel. Bij Corry wel lees ik. Nou hier niet al wordt het nu wel donkerder buiten. We nemen de plu wel mee. Heb al even contact met Eddie gehad. Hadden een stop om te eten in Nijland en waren al op de zuidwesthoek in te fietsen, richting Balk en zo. Hij zou in Stavoren even een berichtje doen dan kunnen wij dan naar Parrega rijden om daar op hem te wachten. Ze hadden vanmorgen vroeg alleen in Leeuwarden wat druppen gehad maar het was prachtig weer om te fietsen zei hij. Nu is het dus even wachten op bericht.. zal zo wel komen denk ik.. Ritza en ik aan de pannenkoeken gezeten, voor een keertje wel eens lekker. he Karel, we horen weer ..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Veel aumomenten...ja dat krijg je als je bij dames gaat lezen.
    Nu ze nemen Daan na de slaap weer mee. Zijn nu de auto aan het pakken...
    Hier regent het ook...jij mak an mode haha...hoe doe je dat.
    Tot strakkies...als de rust er weer is...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Hahaha..ik was over de grens.
    Zomaar in wp-land.
    Maar ik blijf toch gezellig op blogger.
    Grrrrrrrrrrrrr..het regent nog steeds.
    Nog een fijne en droge dag.
    Doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo iedereen de deur uit en Daan keek echt zo van moet ik met die vreemde mensen mee hihi...zo grappig.
    Zit bij de mama op schoot en oma steekt de handen uit en gelijk hoppa naar oma met gestrekte armpjes.
    Wel sneu voor de mams...maar goed hij huilde niet en was ook tegen hen gewoon vrolijk. Een ding is zeker wij hebben een heerlijk weekend gehad met een heel vrolijk manneke.
    Op naar de volgende haha maar dat is morgenmiddag pas...
    en je gaat proberen nat te worden dus...onder de sproeier en anders buiten maar hahaha...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee klopt de mams vind het geweldig dat het zo goed gegaan is...al had ik niet anders verwacht.
    Nu kwam Marijn van de week thuis met een moeilijk woord. Zegt hij mam dat is echt "surrealistisch" hoor...whahaha zou hij weten wat ie zegt grijnzzz
    Denk dat er zo nog veel zullen volgen...wij houden het maar bij het oude vertrouwde...smakelijk en de mak an mode vasthouden hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja veel te leren maar een kind van 4 jaar en dan moeilijke woorden gebruiken pffttt
    Morgen oppassen wordt al in de morgen haha...niks zo veranderlijk dan een oproepbare opa en oma grijnzzzz
    We gaan eten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zou er nog aan gaan wennen ook haha...maar ja half negen in de auto is wel vroeg whahaha
    Maar goed woensdag ook vroeg dus het afkicken begint donderdag en de rust grijnzzzz
    Al heb ik dan genoeg te doen...huisje netjes maken, de zolder hangt vol met was...ook van broer en ja dat moet eerst nog allemaal weggewerkt worden...pffttt
    Komt allemaal in orde als ik maar tijd krijg whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Maak me daar ook niet druk om hoor wat niet klaar is ligt er na de vakantie ook nog wel...en ja ik bedoelde de korte nachtjes...want blijf het moeilijk vinden om op tijd me mandje op te zoeken, al begin ik het nu wel te voelen dat ik slaap heb voor 12 uur haha...zie je wel het went al whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen