zondag 5 mei 2013

het was een fijn weekend


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

en toen was het vrije weekend
ook weer gedaan

wat was ik zaterdag lui zeg

heerlijk


 photo P1050034.jpg
 

zondag maakte ik een leuk
fietsrondje

wat ik noem Gaaspermolen - Muiden

  photo RondjeGaaspermolen-Muiden.jpg

daarbij vond ik een mooie pps


eigenlijk niets met fietsen te maken

maar wel met al het moois wat ik zag

het was voor mij ook weer ff zien wat de longen

er van zouden zeggen , nu het was een geslaagde test

voor wat fototjes klikt U

hier

fijne dag


en liefs

 Karel


19 opmerkingen:

  1. Nu bij de foto's was ik al maar de bloemengroet was fris en fruitig...en wij moesten het vandaag met een eendenkroost doen en als je dan die 10 cm pluizenbolletjes ziet daat smelt je van. Prachtig om te zien...en een wandeling door oud maastricht is echt de moeite waard hoor...veel mooie plekjes met veel groen te vinden en prachtige oude gevels...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus jij gister een lekker ritje gehad op de fiets. Nou het was ook prachtig weer. Ik heb lekker zitten relaxen achter huis en mijn boek even uit gelezen. Nu is het weer even aanpassen en alles op uur en tijd maar ik was vanmorgen op tijd.. Straks even aan de slag en dan even kijken wat jij allemaal hebt verstopt hier.. Vanmiddag wil ik weer lekker achter huis gaan zitten en genieten van de zon. He ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus een mooie fietstocht gehad,genieten dus
    straks even naar de vampieren en zo te lezen NUCHTER
    dan smaakt de boterham en koffie straks extra lekker
    ik ben alweer even druk aan de gang geweest
    kan weer helder voor en achter kijken,geen strepen en vogelenpoep die dat verstoort
    en hier weet je nooit hoelang ze schoon blijven met al die vogels hier
    wil vanmiddag de voortuin in,vooral nu het zonnetje me roept
    maar nu eerst naar boven,de bedden en ikzelf in de kleren
    karel wens je een fijne en zonnige maandag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. antwoord op je vraag
    hemelvaart en de examendagen
    daarom hebben ze extra vrij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het vrije weekend is inderdaad weer gedaan Karel al duurt de mijne deze keer een dag langer hihi.... Heerlijk dat je longen goed reageerde op het fietstochtje en dat doet me goed om te horen. Heerlijk foto's ook gemaakt van de natuur. heerlijk dan zo'n fietstochtje.
    Geniet ervan en voor vandaag werkse :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je zal intussen je ontbijt wel achter de kiezen hebben, ja dat is wel ff wat anders dan met een bakkie bij de pc gaan zitten.
    Hier wel wat stroef en stram allemaal en kom maar moeilijk op gang hihi...maar goed het is pas maandag whahaha
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Jij kan weer terug kijken op een fijn weekend en je longen zijn goed getest,toch.Ze doen het nog prima.
    je fotootjes bekeken en ik zag bekende plekjes,zeker rondom Weesp.
    De ppsjes zijn ook mooi maar vooral de zwanen.
    Prachtig.
    Fijne dag en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha je vampieren hebben wat laten stromen en je mag de rest houden hihi...ja pas maar op gaatje moet nog dicht.
    Jij al volop aan de slag en ik zit hier nog hihi...en dat blijft volgens mij vandaag zo op een bakkie koffie na pakken dan.
    Geen zin vandaag en ben alleen dus niemand ziet mijn niksdoen haha
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ojee en dat is een zondag dus te druk voor jou om te fietsen hihi
    Ja met dit weertje wil iedereen naar buiten en dan kon het die dag wel eens druk zijn overal...
    Wat zei je nu kwam fon bij mij helpen :)
    Bevalt me prima zo...mak an dag.
    En jij op naar het werk...en je hebt al gewerkt pffttt..
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu wegwezen jij je valt in herhalingen...hj
    Ja je kan idd de rust opzoeken maar dat doen er met die dagen meer whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha je kan dat ene zinnetje toch wel onthouden wat er al staat grijnzzz...genoeg te zeggen toch whahaha...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Je bent helemaal verdwenen uit mijn dashboard.
    Hoe dat nou weer komt,geen idee.
    We starten altijd via Diemen.Een pracht omgeving.
    Maar ik lig nog enigzins voor Pampus..hihi.
    Het is vandaag mijn dag niet,kan gebeuren.
    Komt wel weer goed.
    Werk ze straks en alvast smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Héé..je bent weer terug in dashboard.
    Ja Karel,daar ligt het aan.Mijn gedachten dwalen steeds naar haar.
    Ze was zo sprankelend en nu..die kl*te longemfyseem.
    Maar goed, let goed op jezelf en dat is zzooo belangrijk.
    Zij kon niet eens meer stofzuigen.

    Groetjes en wat een heerlijk weertje,hè.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kan je gerust zeggen jij hoort het toch niet haha
    Anders waren de gehoorbeschermers van spl van pas gekomen. Maar goed lettertjes maken niet zoveel herrie...werk ze...na je krantje lezen grin grin...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Niet nodig hoor...ze heeft het gewoon even nodig om wat verdrietig te zijn...moet je niet weg stoppen.
    Verwerken en na morgen weer door...zo loopt dat meestal.
    En ja wie denkt er nu niet aan jou haha je blijft het meest aanwezig grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond...op je werk dat wel maar is geen straf nu met dit weertje...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dus je wil eerder weg haha en het is nog lekker buiten toch ?
    Nu hier een mak an avond...gewoon verder waar ik de dag mee begonnen ben...en onkruid dat is niet uit te roeien spul haha
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha gelukkig je kan nog een minuutje vinden om te zitten hj
    Ja zo is het weer tijd om te slapen...
    Vandaag toch meer gedaan dan ik van plan was...maar gaat meestal zo...niks in de planning en behoorlijk wat doen hihi
    boemel ze...en trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Oja ben het met je eens hoor maar niet al het onkruid...sommige zijn ook erg lastig...vooral in de tuin haha...mzl

      Verwijderen
  18. Nu bij mij is er rust in de tent haha
    sinds diana niet meer komt niemand meer op mijn stekkie en wpers slapen allemaal. Kan nog wat worden deze zomer...hihi
    Slaap ze strakkies als je de hele lijst hebt bijgewerkt whahaha
    Mak an hoor anders kan je niet slapen...pffttt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen