donderdag 23 mei 2013

ik heb maar ff een handje geholpen


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

het is sinds 1963 niet zo een
koud voorjaar geweest

dus ik nam ff het heft in eigen handen

en als U nu op de installatie klikt

moet U eens kijken hoe mooi het wordt

in zo wel woord als beeld

geniet er van

en weet dat dit is wat we nog te goed hebben

  photo 249111_479168292152225_740047212_n.jpg

ik ben weg naar het werk met de trein van 10:32 uur

 

fijne dag


liefs

 Karel


13 opmerkingen:

  1. Als we jou toch niet hadden als zonnetje waar blijven we dan hj
    Slaap lekker en ik ga de dutch summer installeren haha
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Net de dutch summer geinstalleerd,brrr...het is maar 6 graden buiten.Mooie prenten dat me doet verlangen naar 22 graden en een briesje.De teksten zijn zo..zo..
    Vanavond maar aan de erwtensoep met worst..hihi.
    Maar eerst koffie.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Ja we hebben allemaal behoefte aan zon, zomerse temperaturen en warmte. Maar goed, we kunnen er niets aan veranderen dus we moeten het er maar mee doen, al is het wel zonde van de mei maand. Nu had de grond wel behoefte aan regen heb ik begrepen maar ja om dan een hele maand in de nattigheid te zitten.. Komt vast nog wel anders. Ik wacht nu op de monteur, hopelijk vergeten me ze nu niet weer, anders bel ik straks weer even. Kan nu ook niet zo veel. Heb de wasmachine wel draaien maar ben bang dat straks het water er af moet, ik zie het wel. Zuigen heeft ook geen zin want het wordt toch weer een rommeltje. Blijft alleen de strijk over, dus ga ik daar zo maar mee beginnen. Milli heeft gister de tickets en hotel in Griekenland geboekt.. heb er nu best wel zin in hoor al kijk ik altijd zo tegen dat gereis op. O geloof dat de monteur in aantocht is.. Ja daar is hij, en gaat aan de sloop. Het water hoeft er ook niet af dus dat scheelt weer. He karel ik ga weer, we horen en ik wens je een hele fijne vrijdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ja jij zit al te boemelen
    ik heb het werk er alweer opzitten
    alleen mijn HH werkjes nog
    maar eerst even aan de typel
    je hebt weer mooie plaatjes en mooie teksten
    sons jat ik wel eens wat van je hoor hihi
    ook de platen die nu op mijn blog staan heb ik van je gejat haha
    straks niet met zus maar met jes even inkopen doen
    kobie heeft het even te druk,ga ik op de terugweg van sneek even in bolsward naar de winkel
    moet ik ook even inkt voor de copymachiene halen
    zal het typenummer even noteren
    karel wens je een fijne werkdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel
    Ja geinstalleerd maar er zit een foutje in haha DIT is de dutch summer haha...je kan beter de griekse installeren gemiddeld 30 graden hihi...zit aan de koffie en ga zo meteen verder waar ik gebleven was haha. Denk dat we bezig blijven tot de koffers dicht gaan. Ja je moet aan zoveel dingen denken. Zo meteen maar even boodschapjes voor de inwendige mens, want ja dat vliegtuigeten is niet te pruimen. Dus we nemen broodjes en repen mee. We smullen onderweg al...en hebben we gelijk daar voor de eerste honger wat in huis haha...als het niet op is.
    Want zien eten doet eten en wat moet je anders in de lucht. Oja slapen grijnzzzz
    Wens je een fijne dag en op naar je weekend. Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij al weer op je werk. Hier de boel weer een beetje recht getrokken en de boel in de gang opgeruimd en gezogen. Wat een bende. Ook de douche even een natte lap over de vloer gehaalt maar helemaal schoonmaken doe ik vandaag niet meer. Maandag wordt er toch weer bende gemaakt boven want de boel is nog niet klaar al heb ik nu geen lekkerij meer. Ook moet er weer een nieuw plafond geplaatst worden dus ook daar zullen we nog wel een dag aan moeten spenderen.. het is niet anders. Hier net een hagelbui gehad. De was dus maar boven gebracht ... het schiet niet echt op zo. Ik wacht nu op Ritza dan gaan we samen even een broodje eten, rond de klok van 1 zal ze thuis zijn. He Karel, werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha jij was sleat aan het voorbereiden voor werkend blog ????
    Vertaling graag hihi
    Aan het werk nu en dat doen wij ook...nu de broodjes halen we ook morgen pas maar moeten wel andere dingen halen om dit weekend door te komen.
    Werk ze en geniet van de zon hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Makkelijk hè een vrouw bij de hand die je de schuld kan geven grijnzzzz...nu is de sleat nog niet duidelijk hihi
    Leg het eens uit aan deze vrouw haha...werk ze en laat je niet gek maken...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Wij weer terug met een auto vol plantjes.
    Nu de zomer geinstalleerd is moet het goed komen.
    Jij weer bijna klaar op spl en straks genieten van een rustige avond.
    Moet je morgen weer vroeg beginnen?
    Fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Typisch gevalletje van vrouw haha en die aardbeien moeten eerst groeien haha...en nee wat een vraag VRIJ weekend.
    Ja ik kijk regelmatig op je schema...handig is dat.
    Moet je wel weten natuurlijk haha...smakelijk en op naar einde dienst...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hahaha,
    De aarbeitjes en framboosjes zijn zo klein dat ik ook het kaartje geplant heb zodat ik weet dat het geen onkruid is.
    Ik kreeg gisteren de afrekening van nuon..pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.....
    Bijna 300 euro bij betalen.Bedankt opwarming van de aarde...hihi.
    Lekker..morgen vrij.Weer nffkes bijtanken.
    mzl
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nu ik zou niet langs maar AAN gaan hihi
    Joepie weekend...boemel ze :)
    Fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Waar heb jij het nu weer over???
    ha nu snap ik het ineens je hebt geklikt grijnzzzz...
    Ja ik kan er ook niet uit komen hoe het kan...zal hubby eens laten kijken die kijkt op een andere manier...en komt er meestal wel uit hoe het zit...
    Nee ga jij je daar maar niet het hoofd over breken en geniet je weekend. mzl

    BeantwoordenVerwijderen