woensdag 15 mei 2013

ik kijk vaak om me heen en zie de vreemdste dingen :)


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo de vrije dagen weer
gedaan

ik heb er van genoten

ik hoop U ook

het werd gister middag nog zonnig

maar ja ik had na het boodschappen doen de deur al op slot

en heb heerlijk gekookt en gegeten

en wat voor de komende dagen weg gezet

kijkt U wel eens om U heen
als U over straat gaat

je ziet de meest vreemde zaken

kijkt U maar eens mee

  photo image91.gif

blijf ik ff bij die straten

je kan wel zeggen ondanks dat er veel mis is

en ook ellende genoeg

ligt toch ook de vriendschap op straat

 

 photo RozsakAnitolkaptamKoszonom.gif

 

 

ik ben dus weer naar het werk
en wens U

fijne dag


liefs

 Karel

13 opmerkingen:

  1. Zo karel denk dat je nu wel heel veel glimlachjes krijgt :)
    Zowel voor de foto's als de teksten over vriendschap...slaap lekker kijk morgen de bovenste nog maar eens hahaha
    Denk dat ik lang niet alles gezien heb en toch al 2 x gekeken grijnzzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Bij jou nog even snel een krabbel en dan eerst in de kleren. Jij je vrije weekend weer gehad, nu weer naar je werk. Ik zal zo ook de deur uit en bij Marten de boel weer even doen. Gister had ik echt een futloze dag.. was zo duf als een konijn. Vandaag hoop ik dat dat weer wat beter zal zijn. Ga ik je nu eerst even een hele fijne donderdag wensen en ben ik er straks wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ik ook eerst maar even aan de typel,anders blijft het er vast weer bij
    straks eerst jes naar school brengen en dat zal kobie ook wel komen als ik net thuis ben
    al even in huis aan de slag geweest hoor,opruimen en voor brood en koffie zorgen
    jes aan de krachtkorrels zoals ik haar ochtend hap noem
    gisteren weer op de been gebleven door extra werkjes
    ook de pan met suddervlees op het vuur
    heerlijke geur in huis en het smaakte ook heerlijk
    tussendoor koffiedrinkers en ja dan is de woensdag in een zucht weer om
    vandaag maar weer rustig aan en maar zien watik ga doen
    karel wens je een hele fijne donderdag toe
    lieven groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Hier ben ik ook weer.
    Nog niet aan de koffie maar wel de ppsjes bekeken.
    Ik vind ppsjes met vreemde foto's altijd zo leuk.
    De onderste is mooi.
    Ik ben redelijk fris en fruitig,jammer dat ik slecht geslapen heb.
    Jij weer naar je werk,het zal wel druk zijn met Britten vanwege de voetbalwedstrijd.Nuchter zullen ze niet zijn.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij weer aan het werk, ik ga nu zitten en hou me rustig tot etenstijd. Maar heb hier ook al weer even het een en ander gedaan hoor, dus gaat beter dan gister, zat er echt totaal geen puf in me.. wilde wel maar als ik wat zou doen dacht ik, nee laat maar.. ben ik maar op de bank gaan liggen en heb wat t.v gekeken. Ach het is dan even vervelend maar hopelijk ook snel weer over. Ja ze geven regen en onweer op.. waar en wanneer dat zien we vanzelf. Hier hebben de mannen eindelijk de muur gevoegd dus ik kan begin volgende week de ramen eens gaan doen van binnen en buiten. Heb je ppsjes ook even bekeken en de vreemde vogels scoren vandaag het hoogst hihihi, er zitten weer pracht exemplaren tussen. He Karel, ik ga verder, we horen weer en hou het droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. O ja, zie je achtergrond en moets vanmorgen gelijk aan de ganzen op het strand denken..Vorige week waren er twee met in totaal een 6/7 kuikens.. zo mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel
    Ja ik heb zitten genieten van de ppsjes gisteravond al haha en jij niet eens op mijn stekkie geweest en vanavond komt er al weer een nieuw blogje pffttt...0 reacties snik snik
    Maar goed wie weet gooi ik het nog een keer dicht ook.
    Zo meteen de deur uit...eens zien waar we terecht komen.
    Mzl en een fijne dag...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja hoor zit weer in de spambox haha
    Nu dan lees je mijn reacties niet goed whahaha
    Stuurde je er gister al op af grijnzzzz
    Koemest op mijn stekkie kijken of die anders ruikt whahahaha
    Maar goed...jij aan het werk en wij vandaag een vanallesdoedag haha...maar wil maar niet vlotten om de deur uit te komen hihi
    Werk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha uit de spambox gehaald hihi
    Erg hoor...maar goed is niet anders...en ja tot nu toe was de deur dicht maar nu gaat ie open haha...we zijn weg...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Ik denk dat Nellie bij mij ook in de spam zit..hihi..ze vindt het daar erg leuk.
    Wat een regen,,pffffff..maar goed voor mijn mini-plantjes.
    De boodschappen in huis en straks aan de kokkerel.
    Spaghetti met zalm..jammie.
    Nog een rustige avond dienst.
    Smakelijk en mzl.


    BeantwoordenVerwijderen
  11. Haha nee ze vind het daar maar niks hoor grijnzzzz
    Zit daar zo alleen en afgesloten voor de buitenwereld pffttt
    We waren niet shoppen maar naar het reibureau en vakantie geboekt...over 10 dagen al hihi...we ontvluchten de regen.
    Een eiland gevonden waar we nog niet zijn geweest en lijkt ons mooi en veel te zien. Nog even kijken of het met de fiets te doen is...maar dat doen we ter plekke wel.
    Wens je smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Niks onbewoond maar wel al veel eilanden gehad en ja uitwijken naar elder kon ook.
    Was weinig keus meer haha ja eilandhoppen van het een naar het ander...de cycladen maar dat zetten we nog even in de wacht...cypres was ook een optie maar gekozen voor Ghios.
    Nu als het heel steil is wil ik niet fietsen grijnzzzz, maar dat wist je al. En zo goed zijn de huurfietsen nu ook weer niet...boemel ze strakjes

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Eilandhoppen betekent ook 3 x andere slaapplaats en we gaan voor de rust haha...en bergje op lopen net zo erg als fietsen... Zit nog in mijn geheugen van vorig jaar...laatste stuk naar appartement was niet te fietsen...dus laatste stukje werd standaard lopen hihi
    Fietsen tot je er bij neer valt en dan de rest te voet whahaha
    Och was wel een goeie training maar om er vrijwillig voor te kiezen weer wat anders. We zien het ter plekke wel...maar ben blij dat we geboekt hebben...en pas maar op we komen naar spl.
    Boemel ze en dan fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen