woensdag 15 mei 2013

mak an


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo de 1ste vrije dag
heerlijk lui door gebracht

al deed ik wel wat HuisHaten hoor

2 wassen gedraaid beneden gestoft gezogen en gesopt

ik keek ondertussen een mooi
bergetappe in de Giro

naar

Altopiano del Montasio

ik heb genoten van de mooie streek



had ook afgelopen week iets gezien over

wat de Chinezen de Tibetaanse bevolking aan doet

dat bracht mij er zo toe de volgende pps met U te delen

  photo tibet-flag1.gif



morgen boven en dan ook om boodschapjes

en dan ook fijn aan de kokkerel

ik bekijk de dag zo ik het weer doe

neem het zo het komt

alles mak an

 

fijne dag


en liefs

 Karel


15 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jij ook al weer wakker.Ja gewoon zo lang mogelijk van de dag genieten. Hier is het bewolkt maar we hopen vandaag de zon ook nog even te zien. Of ik nog naar zolder ga weet ik niet. Loop ook met een behoorlijke snotkop dus echt helemaal fit ben ik niet. Ik zie het wel. Jij vandaag de boodschapjes en aan de kokkerel. Ja dat gaat ook gewoon door he. Ritza is haar aan het aankleden en moet zo nog even ontbijten. Ga ik even verder met wat andere klusjes. Ik kom straks nog wel even langs om te kijken wie wat aan doet onder je plaatje maar nu eerst wens ik je een hele fijne woensdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    jeetje,kom ik zomaar in een bewegende boekenkast..hihi.
    Maar de pps maakt veel goed.Prachtige opnames.
    Jij lekker aan de kokkerel.
    Je hetb nog alwat plannen,hachee,nassi en visjes.Een super combinatie als je een sterke maag hebt..
    Ook geen zonnetje hier,koud en vochtig.
    Fijne dag met al je plannen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha dus dit was je aan het doen en toen slapen hihi...
    Niks meer vernomen op alle trustenwensen haha...je had geen tijd meer over zeker.
    Nu de pps is verrassend anders en leuk om eens te bekijken...
    Ook zie ik nog een randje onderaan maar valt niet zo op haha nu wel voor de anderen.
    Zie je hoe makkelijk het aan te passen is...was wel ff zoeken naar de foto hj
    Misschien de lettergrootte nog aan passen, want zijn wel erg klein nu hihi
    Maar goed je hebt je achtergrond en zo toch veel mooier geworden.
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Moet lukken hoor bij geavanceerd en dan de grootte aanpassen en misschien ander lettertype...gaat je vast nog lukken.
    Is altijd een heel gezoek wie, wat en waar.
    Aha vond het al vreemd de tv uit en niks vernomen...dacht dat je aan het freubelen was en de tijd vergeten hihi...maar het was wat anders whahahaha
    Slapen doe je in je mandje...op tijd weg van hier...zo er wordt er weer eentje wakker dus we mogen weer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha ik zit weer in de spam kan niet missen hihi
    Als je de standaard veranderd dan moet ook die van de reacties groter worden.
    Ben spelen nu...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gewoon een voor een apart aanpassen en verschil bekijken...kom je er wel uit...en nu erop uit haha...hier is het ook maar vochtig buiten...heb je zomerkleren moeten ze in de kast blijven hangen hj
    Mzl en hou het droog.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. O jeetje,
    Mooi achtergrondjes..hahaha..maar de rest echt niet te lezen.
    Succes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. selecteren en dan lezen whahaha...voor alles is een oplossing en zelfs met de eigen pc kan je het groter maken ctrl +
    dus corry ff slim zijn haha
    Nu Daan is met opa aan het spelen...zijn beide stil en lief hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Nu het wit is al beter te lezen nu nog groter hj
    Want het vet schiet niet op haha...leuk hè freubelen...
    Dus je had geluk en liep zomaar tegen de viskraam aan...denk ik dat je wel wat gekocht hebt en zit te smullen nu grijnzzz
    s6 met je letterkes en misschien de blogachtergrond transperant maken kan ook helpen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Het is wat beter te lezen als ik het op 125% zet.
    Nu is het prachtig weer,jammer dat ik in de kou de boodschappen gedaan heb.
    Nog een fijne kokkerel middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Neem een ander lettertype dan...wat zowiezo groter is...
    Weet zo niet welke het is maar dat is ook nog een optie.
    Mijn handen jeuken om het uit te gaan proberen whahaha maar doe het niet hj...jij moet ook wat te doen hebben als je weer terug bent uit italie grijnzzzz
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  12. haha ben vast weer in de spam beland...kan het niet meer volgen hj en welke link waar?
    Zal het zo meteen bij jou lekker gaan ruiken of heb je er geen laurierblad inzitten?
    En als je het eet dan ook onder de dekens van de uien ???whahahaha...mzl
    Nog maar een keer fijne avond en smakelijk dan grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dacht dat jij vandaag zou leven op visjes, maar niet dus.
    Smakelijk en gelukkig slaap je alleen hj
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu dan heeft er niemand last van...zal ook de keuken in gaan want Daan is 5 minuutjes weg...en tot vrijdagmorgen rust haha
    Nu al vanalles gepland voor morgen dus die dag zonder kleintjes komen we wel door whahahaha...
    Wat is het toch een prachtfoto je achtergrond.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je nu weer veranderd...de achtergrond scrolt weer mee pffttt...goeie fotograaf maar freubelen whahahaha
    Overnieuw vinkje weghalen...
    Mijn tv avondje zit erop, jou tukkie ook hj
    Eens kijken wat we gaan doen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen