dinsdag 28 mei 2013

moatje goed aan gekomen hihi




  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

gister had ik een lang blog


maar ik was blij met de reacties welke mij

vertelden dat ik best aardige kiekjes maak

dank U nog

ja dan nu maar ff wat korter

kan U de zon genieten

  photo zon-1.gif

 

ff op alleen lezen klikken

oja ik had van Nellie

U weet wel m'n moatje die ff pleite is

een paar reacties onder mijn vorige blog

is goed aan gekomen

( na 1 dag al ? )

( heeft heimwee tot en met )

ach zo kan ik ff door gaan

doe ik ik niet

U kunt ff bij mij terug bladeren

of niet

geen mens die U ziet

een volgende reactie va dat boeffie

is wie weet bij wie

 

ik sluit af en ga ff tukkie doen

wens U allen een

 fijne dag

 

liefs

 Karel

 


 




9 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Rebbel goed aangekomen maar wat vroeger naar bed. Hihihi, ja dat wil wel na een nachtje niet of weinig slaap. Maar wel al heeft ze lekker gegeten zo te lezen. Jij ook goed geslapen neem ik aan. Vandaag weer op naar je werk.. ik vandaag wat rustiger aan. Maak er gewoon een lekker dagje van. Maar moet nu even opschieten en zo in de kleren. Maar komt terug hoor. Wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Nellie zit me meteen al lekker te maken met een heerlijk grieks menuutje..hihi.
    Daar valt de kip bij in het niets.
    Hier ook een lekker zonnetje,geen idee voor hoelang.
    Net je pps bewonderd,lief gedichtje en mooi blommekes.
    Fijne ochtend en groetjes.
    Proost..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Ja Rebbel heeft lekker gegeten hihihihi. Moet ze jou gaan vertellen.. gna gna. Maar goed jij kan vast van de week ook nog wel even langs de visboer toch? Ik heb in zoverre de boel aan kant. Nu zo eerst even Ritza haar fiets naar de maker brengen.. zit een spaak los dus daar laat ik haar niet mee fietsen. Eerst laten maken. Ze zal onderweg maar over de kop slaan of zo, moeten we niet hebben. Verder hou ik het rustig vandaag en zie wel waar ik zin in heb. Mooie pps en fleurige plaatjes. He Karel, we horen weer, laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Nou nog niet erg veel gedaan hoor hihihi. Gewoon lekker niets doen is ook wel eens goed. Vanmiddag de fiets weer ophalen. Ben vanmorgen gelijk even door gelopen naar zus.. dacht al dat er iets zou zijn.. Ja ook ziek. Het zelfde als Jes.. Jij al weer onderweg naar de suup en je werk of zit je ook lekker om te kneuteren.. hihihi. Ik ga zo even een hapje eten en zie dan wel weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Het is super heerlijk weer alleen er staat een stevige bries.
    Niet echt fijn om te fietsen,meer om te wandelen.
    Jij weer op de rails..hihi..ik heb bijna alles op de rails.
    Straks de boodschapjes doen wat geen straf is.
    Mijn kater "Kareltje " was ook een boeffie.Alles wat niet mocht deed hij toch.Loesje is een ondeugd.Ze sluit de pc af zonder naar start te gaan..hihi.Ze is slimmer dan ik.
    Fijne werkmiddag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel,
    Ik ben weer terug van een gezellig middagje markt.
    Echt genieten,hoor en het fruit ruikt zo lekker.
    Meteen langs de dierenwinkel voor een goede kam.Nu het warmer wordt trekken de poezendames hun bontjas uit..hihi..maar wel hier en daar.
    Het briesje was nu wel welkom,nu is het 22 graden en de wind in je rug en jij moet werken..ooo..wat ben ik gemeen..
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha ben ik weer...ff tijd nog voor we naar de griekse avond gaan en bbqen hihi
    Nu aardig bijgeslapen en nee ik heb geen heimwee lolbroek.
    Maar moet zeggen dat het wel leuk s om tussendoor jullie te lezen.
    Ha en hier en daar tuurlijk eerst hier hihi
    Ook al zat ik dan in de spam.
    De klikplaatjes weg scheelt enorm met scrollen hiihi
    en de ppsjes kan ik hier niet openen, maar dat komt nog wel...ga me opmaken voor een gezellige griekse avond...groetjes en zal geen deteils geven van al het lekkers haha
    doei...de mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Arme jongen.. zit Rebbel je niet te plagen met lekker eten dan gaat ze het hebben over een heerlijk griekse avond.. hihihi, en die zijn lang hoor. Zelfs voor mijn doen hoor als ik op vakantie ben.. Jij hebt de meeste uren er ook al weer op zitten. Ik zit nu even aan een bakkie, ga straks nog even bij zus aan en even kijken hoe het daar gaat. Nee hoefde geen boodschapjes voor haar te halen, ze kon haar wel redden zei ze vanmorgen. Wij hebben ook al gegeten en ik kan dus ook aan een iets kortere avond dan jij beginnen hihihi. He Karel, nog een rustige avond en tot morgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hallo karel
    lief van je maatje dat ze je zo goed op de hoogte houd
    ja jou zal het water wel in de mond lopen haha
    heb ik even geen last van,het eten smaakt even niet
    maar jes is weer beter,dus hoop ik morgen weer toppie te zijn
    zus bracht even een fleurtje bij jes en mij
    dus staan in de kamer 2 bossen bloemen,lief he??
    zo ga je nu een fijne avond wensen en tot morgen
    doei doei

    BeantwoordenVerwijderen