maandag 13 mei 2013

Morgen



  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo mogge luitjes

vandaag maandag 11 uur heb ik na 8 maanden

weer een longfunctie test

  photo longfunctietest.jpg



zat toen zo rond de 80% en dat is goed

zal niet echt veel beter worden ook

maar de meesten van U weten

dat ik de eind vorige begin deze maand behoorlijk

last had van de luchtwegen en dat is dan nog

zeg maar zachtjes uitgedrukt

ik ben dan ook zeer benieuwd naar deze test uitslag

ik heb een website gelinkt in dit plaatje

kunt U veel op lezen wat mij soms bezig houd

U zult het dan wel van mij
vernemen

of anders morgen

  photo 1220639778_feerie.jpg

ja dit vind ik een gedicht
welk

ik soms even ter harte moet nemen

vandaar dat ik het ff plaats met er in een

pracht morgen pps

 

fijne dag


en liefs

 Karel


14 opmerkingen:

  1. hihi fransje zegt het mooi maar zingen haha
    Vond er vele woorden die jij gebruikt iedere dag een ieuw begin en (jarig als je opstaat)
    En van die test lees ik morgen eens uitgebreider...s6 en zet um op..blaas weer die 80...trusten en morgen horen we het hoe de uitslag was toch?
    Slaap lekker...doe ik nu ook.
    Dus geen stoorzender :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus vandaag weer even testen hoe het er bij staat met je longen. Ja je zal zeker merken dat je laatst weer niet helemaal fit was denk ik maar dat moet je natuurlijk ook even zeggen. Zou mooi zijn als alles gelijk is als de laatste keer of beter.. Maar de pps zegt het eiegnlijk al.. de ene dag is de andere niet en morgen kan alles anders zijn.. dat geldt voor ons allemaal. Maar vandaag is het maandag en gaan we wer volle moed een nieuwe week beginnen. Zal straks het hele huis even door want de stofzuiger is weer gemaakt en kan ik na een paar dagen niets te hebben gedaan weer even aan de slag. Ik ga je een hele fijne maandag wensen en we horen vast van je hoe en wat..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    op naar de 80% hoor,voor minder doen we het niet hihi
    ja de luchtwegen,het komt veel vaker voor,ook ik weet er alles van
    guido heeft hooikoorts en het begint erop te lijken dat gerwin er ook last van heeft
    jochie is steeds neusverkouden
    maar ja de lucht word er ook niet schoner op
    dus succes straks karel
    ja ik heb gisteren weer een uurtje van de kleine grote man genieten
    tot hij bijna omviel van de slaap
    dan maar op naar huis en op naar zijn bedje
    beppe heeft even lekker met hem kunnen knuffelen en spelen
    mijn Moederdag kon niet meer stuk hihi
    karel wens je een fijne maandag toe
    en succes met de test
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Jij bent nu druk aan het blazen denk ik. ik net thuis van de boodschappen. Ben het hele huis weer doorgeweest met swiffer en zuiger en dweil. Morgen de douche nog dan is alles weer fris en schoon. Nu verder klaar en hou ook op. Wil vanmiddag verder vrij zijn. Vanmorgen ook even met de voedingsdeskundige gebelt voor een afspraak. Kan op de zelfde morgen als de andere afspraak dus kan mooi gecombineerd worden. Hier hoeven we ook maar eenmalig naartoe en verder wordt het allemaal telefonisch of schriftelijk afgehandelt.. De rest wachten we maar af. Nu jij nog even een goed blaas resultaat halen dan is deze dag ook weer helemaal goed. He karel ik ga verder, maar we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel,
    Ik ben iets opgeknapt maar niet 100%
    Komt wel weer.
    Nou karel,ik vind het goede berichten ondanks je kleine terugval.
    Over 12 maanden terug komen,je hebt het goed gedaan,hoor.
    Het gedicht is prachtig zo ook de pps die er onder zit.
    Fijne dag maar dat gaat wel lukken met deze goede berichten.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel...jij al een hele toer gemaakt vanmorgen en nee is geen weer voor buiten hihi
    Nu jij tevreden en daar gaat het om...wel nat geworden onderweg?
    Hier wisselt een regenbui en zonneschijn elkaar af...raar weer haha
    Maar goed we moeten het er mee doen...
    alle moeders en oma's vandaag aan het opruimen hihi
    Nu hier viel het mee...we hebben de lego voor marijn op een kamer uitgestald waar nog een bureublad is met stoel ervoor, zodat als de kleintjes beneden zijn hij boven mag gaan spelen en dat viel in goede aarde. Vandaag maar even mak an en strijken dan is de was ook weer weggewerkt en verder zien we wel...en jij boemel ze hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha nu ik ook hoor al ligt er nog wat strijkwas en die gaat er zo meteen aan haha...plank al klaar staan, maar dat wil niks zeggen bij mij hihi
    Deze week achterstallige dingen doen...want wil klaar zijn en huis schoon hebben als Daan in het weekend komt logeren. Ja dan is een stofvrij huis wel fijn met een kleintje over de vloer hihi...
    Jij al aan de boemel en op naar je werk met nog een rustpunt je krantje...fijne werkdag
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Zeker een lange dag voor je.
    Jij alweer aan de boemel.
    Ik ben een beetje aan het sudderen,lekker mak an.
    Fijne werkavond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo de pps naar R sturen en wens ik je gelijk smakelijk hj
    Blijft hier nu droog hopelijk bij jou ook...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heb er al zin voor gemaakt en alles ligt alweer in de kast.
    Ook het eerste weer op de kalender woensdag komt Daan voor een dagje.
    haha vanaf 8 uur dus dat wordt een vroegertje...hier nu ook droog maar ik ga de keuken in...we moeten weer eten whahaha
    Smakelijk en fijne avond en weekend is zo daar voor jou haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Inderdaad Karel, morgen kan alles anders zijn.
    Dat hebben wij ook weer aan den lijve ondervonden.
    Gisterochtend om 10:00 uur een belletje dan schoonzus van 53
    met spoed is opgenomen in ziekenhuis. Vanmiddag weer thuisgekomen en deze week
    gaat ze ons ontvallen. Ze is zeer ernstig ziek.

    Maar jij was ook heel ziek en gelukkig heb je weer 80% van je longfunctie.
    ik heb die test pas een keer gedaan en vond het maar vreselijk zwaar arghhh....
    Was overigens wel aardig goed maar moet hem nog een keer doen.

    Karel, denk goed om jezelf.
    Liefs, Helma

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoezo rustdag een dagje stadten ingepland...dus woensdag uitrusten haha
    Gelijk met Daan een slaapje doen, moet lukken...toch?
    Nu we zien wel maar wil eerst even kastvulling scoren grijnzzz
    Of was het zomerkleren...nu zien morgen wel...weet wel wie er niet blij is met de planning whahaha...
    Jij 2e deel er bijna op zitten en gaat genieten van je weekend...of ga je ook stadten hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. haha gaan we wel naar een overdekt stukje stad grijnzzzz
    Dat was nu net wat ook me hubby zei whahahah
    Maar goed hij offert zich op...lief hè
    Boemel ze en daarna slaap lekker voor je broodnodige rust hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Och je hebt de tijd aan jezelf...het is je weekend haha
    Nee is balen als je een aansluiting mist...duurt je weekend korter pffttt
    Nu wij hebben in de stad een plaza en een heuvel en dat is beide overdekt winkelen.
    Dus ja is ook stadten haha...slaap lekker strakkies

    BeantwoordenVerwijderen