dinsdag 7 mei 2013

nee geen lach maar herinnering


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo blog vrienden

dagen als gister , en ik kan wel zeggen

als de laatste twee weken

zetten je aan het denken

wat als ?

  photo Enmethaarzouikverder.jpg

 

en ja ik had een pruik op

een van Mavis Perrons

mijn leven bestond in die mooie jaren
"70

uit keihard werken en keihard feesten en beesten

met deze jonge dame aan wie ik vaak terug deenk

had ik mijn hart vergeven

 

fijne dag


en liefs

 Karel


12 opmerkingen:

  1. Ha dwarsligger...oftewel biels hihi
    Ja wat als...wat ik zie is een hoge broek en waarschijnlijk wijde pijpen met schoenen als sleehakken en misschien wel van hout...ja zo liep ik er in die tijd ook bij...slaap er maar eens een nachtje over want antwoord zal je niet krijgen...dat weet je zelf...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zal je maar ff laten haha
    Wel toevallig ik heb op mijn stekkie TOEN en NU staan...
    Weet je dat je dat ook iedere keer hebt als je ziek bent geweest...of zie ik dat verkeerd?
    Niks mis met even terugdenken, maar moet een herrinnering zijn en die stop je weer terug in een laadje...toch?
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Je moet niet denken aan... Wat als? Dat is niet goed want je maakt keuzes en dat bepaalt wat er gaat gebeuren.. Herrinneringen blijven en zijn een deel van de keuzes die je toen maakte..zo werkt dat. Je kan niets terug draaien en je weet ook niet of als je een andere keuze zou hebben gemaakt het leuker of mooier zou zijn geweest. Dingen die je mooier maakt in je hoofd kunnen tegen vallen en dingen waar je van zegt nou nee.. kunnen meevallen.
    Wat weer een zware kost op de vroege morgen, lijkt wel een zwaar engels ontbijt hihihihi. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Niks als,je bent er nog en in redelijke goede gezondheid.
    Ik weet dat je een beetje van slag bent maar kop,jongen.Je mag er zijn.Een fijn maatje.
    Geniet van de regenbogen,jammer dat de pot goud ontbreekt.

    Er waren weinig familieleden uit Wales.
    2 zussen van nicht,dat is alles.
    De uitvaart liep redelijk gemoedelijk,bijna gezellig.
    Een hapje en snapje na de plechtigheid.
    In Wales is het gebruikelijk om na de uitvaart de pub in te gaan.
    En dan eindeloos herrinneringen ophalen.Zo ging het een beetje,gisteren.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel...ja krantje uit en een heleboel ander papier...en was nog weer bezig geweest met die kasten omwisselen pffttt loodzwaar whahaha. Geintje hoor maar is toch idere keer weer een hele klus maar is fijner om de kleding in een kast bij de hand te hebben. Heb graag een grote keuze hihi.
    Die kobie verwoord het goed...luister eens wat meer naar je kleine nichtje. Zelf genoeg meegemaakt om een beetje te snappen, maar het woordje als en had ik maar..zitten niet in mijn gedachten. Keuze gemaakt dan sta ik er ook 100% achter en vergeet wat is geweest. Maar goed ieder mens zit anders in elkaar...en jij een beetje ingewikkeld whahahaha...maar idd een lief moatje ben je wel, daar moet ik co gelijk in geven.
    Zo en nu aan het werk jij...ik moet ook nog haha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Je leest het..de dames zijn het met elkaar eens.
    Ik heb nog steeds niks uitgespookt,alleen de boodschappen gedaan.
    Door mijn rooie oortjes ben ik de kluts kwijt..hihi.
    Nu maar met de stofzuiger spelen.
    Fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet ernaar uit dat het een mooie zonnige dag gaat worden...dus de smeersels in de aanslag en aan het werk.
    Haha grotere en oudere dames...pas op jij grijnzzz
    Werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De meisjes hebben helemaal gelijk lieve Karel ,
    Helaas doe ik het soms ook teveel ...als of terug denken .
    Maar wat Nellie al zegt ....keuze gemaakt je kan niet meer terug.
    Het zal altijd een mooie herrinnering blijven en dat moet ook .
    Wist niet dat jij een beetje ingewikkeld was .
    Kunnen wij elkaar een handje geven hihihi ..... ik heb dat zo af en toe ook .
    Ik schuif het maar toe aan de overgang ..... kan jij niet doen .
    Waardoor ben je wat van slag ?
    Want zoals ik ook al lees je bent een geliefd maatje bij de meisjes
    zo ook bij mij .
    Hoofd omhoog en niet teveel terug denken .
    Fijne woensdag nog verder .
    Ik ga weer aan mijn strijk verder ....
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Luisterde je maar altijd zo goed hj
    Nee hoor karel je mag best af en toe dwarsliggen en voor biels spelen. Doet co met de stofzuiger dat spelen en wij met de plantjes...bloembakken gevuld dus als het mooi weer is en we zitten buiten een vrolijke boel geworden...de tuin moet ook nog maar de viooltjes bloeien nog zo mooi dus die laten we nog ffkes staan. En ja die klerenkast blijft zo wel liggen haha...maar komt ook nog wel af...was bijna klaar maar de eindspurt wil niet zo vlotten. Wens je alvast smakelijk en dan naar je vrije dag toe werken. mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    niet wat als, want je bent er nog en ook weer in redelijke goede gezondheid. Herinneringen zijn mooi en zo te lezen denk je nog vaak aan deze jongedame die op je schoot zit hihi..... Je pruik is wel een behoorlijk langharige en je glas bier zit er heerlijk koel uit. had je ook wel nodig denk met die dame op je schoot *schatert even van het lachen*
    Wens je een hele fijne nacht :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha laat ze maar buiten staan want in de vaas is de tulpentijd geweest...nu hier staat nu een gemengde bos lila/paars en roze gerbera's en rozen met wat groen en das genieten...zowiezo.
    Hopelijk heb je gelijk wat het weer betreft want hier na 5 uur een flinke bui op de nieuwe blommen buiten.
    Fijne avond en boemel ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Tulpen uit holland...ja altijd een leuk plaatje...
    Ben foto's aan het plaatsen...nog leukere plaatjes hj
    Morgen genieten ja is beter dan hh op je vrije dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen