donderdag 2 mei 2013

Uw hart


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo luitjes
nog een nacht te gaan , ik sliep 7 volle uren dat ik zou het moeten redden
laat dit over het hart nog ff staan
wens U een fijne vrijdag een omschakeldag voor mij
.....

ik werk in de nachten

en slaap goed en veel op de dagen

gister middag om 1500 uur hoorde ik mijn mobiel bellen

dat was mijn huisarts die zou mij bellen had ze maandag gezegd

om te vragen hoe het ging , nu ik kon dus zeggen beterder

dat houd in dat het medicijn dus weer goed op de plek komt

en ook het goede en vele slapen is goed

al in al al bijna weer reden om uit te zien naar een zomers fietsritje

toch

...

al dat hoesten en proesten

van dat smerige slijm , je wordt er zo moe van

maar het is ook slecht voor je hart

dus lieve mensen ik wil U zeggen denk om het Uwe

 photo Blog29_hartvoordezorg.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

 

 

fijne dag


en liefs

 Karel


19 opmerkingen:

  1. aha dat is een goede reden...laat mij maar kletsen whahaha...mzl ik ga slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar op een andere manier zoeken levert mooiere plaatjes op grijnzzzzz...trusten

      Verwijderen
  2. goedemorgen karel
    nou jou rikketik laat mijn pc vastlopen haha
    kan je plaatje dus niet openen
    maar luister wel even naar mijn rikketik,die klopt weer vrij en blij
    maar fijn dat je weer wat beterder bent hoor,niets aan als je niet fit bent
    ik heb gistermiddag lekker in de achtertuin bezig geweest
    kijk nu weer vrolijk naar kleurtjes en je vrolijkt er gelijk van op
    wil ik vanmiddag de voortuin even in
    kijken wat er allemaal alweer opkomt en nog wat snoeiwerk doen
    komt volgende week de vijver aan de beurt
    helder water,maar op de bodem ligt een groene wolk
    dus alles weer schoon en een nieuwe UV lamp erin
    hopelijk dan dit jaar minder algen erin
    zal er ook wat waterpest in gooien,mag ook nog wel eens helpen
    maar ja dat lusten de vissen ook
    dus hier nog genoeg te doen in en om de tuin
    heb jij het makkelijk in je ,,tuintje,,daar grazen de herten en koeien haha
    karel wens je beterschap en een hele fijne donderdag
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel.
    Nou..dat is goed nieuws.
    Ik las bij Fon dat je twee keer een bloedneus had.
    vervelend zeg.
    Een wijze pps met veel goede raad.Helaas leef ik niet altijd gezond.Ik probeer het wel maar lukt niet altijd.
    Gisteren probs met mijn pc,eigen schuld.Ik probeerde alles op te lossen maar dat liep uit de hand..hahaha.Neil heeft het weer in orde gebracht.
    Ik ben echt een oen..hihi.
    Slaapze,is goed voor je zoals je al schreef.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge karel...niks de tuin in ja straks misschien.
    We krijgen bezoek van Marijn, Robin en de mams...de eerste grote reis en deze kant op joepie...wat zal ik weer genieten.
    Jij slaapt ze maar weer...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Jij nog lekker aan het slapen?
    Alles is opgelost op mijn pc maar niet dank zij mij.
    Teveel weg verwijdert en alles kwam in de enggelse taal te staan
    Haha..net liep Loesje over mijn toetsten bord,ze wilde ook wat typelen.Allemaal cijfers.
    Ik zag net je reactie,kan best nog een uurtje bij na het eten..hihi..
    Smakelijk en mzl.
    S

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja..een nicht van Neil is toch plotseling overleden.
    Toen neil naar nederland kwam heeft hij maanden bij haar en haar man gewoond.
    We hebben altijd contact met ze gehad en kwamen geregeld over de vloer bij elkaar.
    Het is of de duvel er mee speelt..ze is gestorven door longemfyseem.De laatste keer dat ik haar zag had ze nog maar 33% longinhoud.
    Let goed op jezelf!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha om half vier waren ze er al een dag hihi...en werd nog langer ook want na 8 uur pas weer naar huis. Dus we hebben genoten van de 2 mannen en de mams. ff speeltuintje en buiten in de tuin gespeeld...ook de filmpjes in mijn blog gekeken en vond ie erg leuk haha...Ja en toen aan het werk met opa...gras maaien en opruimen...de slimmerik komt binnen verteld dat hij gewerkt heeft en nu wel wat lekkers verdiend had whahaha...helemaal mee eens maar van de mams mag hij dat niet vragen. Was haar voor en hij heeft gewoon wat lekkers gekregen...ook oma heeft wel wat te zeggen haha...al met al was een gezellige dag...onverwachts en lang. Nu rust in de tent...en jij alweer aan het werk natuurlijk...werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha ik dacht de laatste nacht en dat je morgen vrij was maar zie dat het zaterdag en zonndag is...
    Je wil toch niet zeggen dat je na je nachtdienst ook morgen overdag moet werken? Of kijk ik nu verkeerd?
    Hoe dan ook nu eerst deze nacht maar weer doorkomen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dat ga ik nu dus doen...steeds bezig geweest met foto's maar ze staan in de goeie mappen en bestellingen de deur uit...
    Eerste maand van Robin ook bij elkaar dus kan ik een maandboekje maken...dus nog wat op mijn to do list haha...
    Maar nu niet meer is alweer veel te laat...Werk ze nog ff ga ik slapen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Goedemorgen Karel. Jij al weer onderweg naar huis, ik laat uit bed. ja het is vakantie en hoef er niet beslist op tijd uit en het ligt smorgens nog zo lekker. Jij kruipt er straks weer in en ik zal zo de dag gaan beginnen. Nog 1 nacht te gaan en dan heb je weekend zag ik.. En het beloofd mooi weer te worden dus dan kun je er ook weer even op uit. Blij dat de medicatie aanslaat en je je beter voelt dan daarvoor. He ik hou het even kort maar kom vandaag nog langs hoor.. zei ik gister ook maar had toen even een klus.. lees je wel. He ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Jij zwaar op tuk nu denk ik. Dus je hebt vandaag verder al vrij.. beetje lang weekend dus al slaap je vandaag dan nog de meeste tijd. Hier loopt het vanmorgen weer even anders en ben ook nog niet klaar. Eerst belde zus op dat ze zich ernstig had verslapen en dus nog aan het werk moest en niet om koffie kwam. Eddie wel en hebben we samen maar even een bakkie gedaan. Op een moment zag ik Dave de cavia raar liggen en ja hoor was overleden.. Dus de boel opgeruimd en de kooi naar buiten. Staat nu in de week. Moet straks ook nog schoon maar is ook al verzegt want Eddie wil ook wel een huisdiertje.. Kan alles zo van me krijgen dus geen dure aanschaf. Maar goed dan loopt de morgen wel anders. Ben nu ook aan het veranderen want de kooi nam behoorlik ruimte in en kan nu de tafel anders zetten en gelijk de boel even goed zuigen en dweilen. Alle hoekjes weer schoon zo in het achtereind. He jij slaapt nog maar even ik ga verder en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha om 8 uur was het muisstil en kon rustig verder slapen hj
    Mogge karel want als je dit leest ben je er net uit toch...
    Ja zijn vreemde tijden zo voor jou maar je weekend komt eraan en het is mooi weer wat wil je nog meer...haha waarschijnlijk slapen grijnzzzz...grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha Karel,
    Jammer dat je moet slapen,het is zo heerlijk buiten.
    Maar komt wel weer.
    Het is zaak om goed voor jezelf te zorgen.
    Ach...Dave is in de cavia-hemel.
    Fijne dag en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha jij goed geslapen dus...nu kan je gaan genieten van je weekend.
    En jij en mak an doen zijn 2 verschillende dingen volgens mij...
    nu hier niks mak an...vanavond de stad in met de jongste morgen bekomen en zondag meidendag. Dus geen moment voor mezelf haha...maar vermaak me vast wel hihi...mzl
    Oja smakelijk en fijne mak an avond in ieder geval.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Kan niks ontdekken bij bucket hoor en plaatjes zijn gewoon te zien hj...je zal nog slaap in de oogjes hebben grijnzzz
    Smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ja het is weer veranderd maar is terug te vinden als je je best doet whahahaha...
    Een beetje geduld wil ook wel eens helpen...en goed lezen grijnzzz
    Zo zoek je me ik ben de stad in...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik ben echt heel blij dat je je wat lekkerder voelt Karel, maar dat vieze slijm is een crime en inderdaad heel vermoeiend. Ik ben blij dat je goed kon slapen en dat is een deel genezing. Echt genezen zal je nooit meer, maar als het maar weer te doen is.
    Heel fijn weekend :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja zeker moet het weer te doen zijn...en het weer gaat je daarbij helpen. Conditie weer opbouwen en fietsen...
    Nu dat bij bucket is weer ffkes wennen en iedere keer als we eraan gewend zijn veranderen zij het weer hj...och houd ons van de straat of moet dat juist niet whahaha...
    Zo vermoeiend hoor in de stad...maar geslaagd voor een mierzoet setje :) Zal het zondag maar niet aandoen...je weet maar nooit.
    Nee wil wel gewoon op me k*ont kunnen gaan zitten als ik daar zin in heb...dus een wat minder besmettelijke kleur dan maar...trusten

    BeantwoordenVerwijderen