woensdag 22 mei 2013

voor het katvrouwtje en allen

  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

had ik gister ff een mooie en
ernstige pps staan

ja ik vond deze zo mooi passen bij het nieuws dat

 over ons wordt uitgestort

vandaag daar ben ik er van
overtuigd

maak ik velen blij met een pracht pps

ik hoor het al de oohhsss een aaahhhss zijn niet van de lucht

en dan een diepe zucht als het afgelopen is

ben benieuwd of er bij U zijn die het nog een keer bekijken

  photo hallo17.gif



ik ben weg naar het werk met de trein van 10:32 uur

 

fijne dag


liefs

 Karel


10 opmerkingen:

  1. Ohhhh ahhhhhaahaaaa
    Ja karel een prachtexemplaar...was nieuwsgierig dus nog snel ff kijken...morgen weer vroeg de deur uit dus weet niet wanneer ik er weer ben.
    Slaap lekker en zitten prachtige tussen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Even snel een krabbel. Zal Ritza zo roepen en dan in de kleren. half 8 moeten wij de deur uit dus vanmorgen zal ik niet meer langs komen denk ik. Maar wil je wel even een hele fijne woensdag wensen en vandaag de grote jongens maar een extra duwtje geven want er staat een flinke bries... hihihi. We horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel.
    OOHHH AAAAAHHH...
    Wat een pracht pps en wat zijn de katten mooi,die ogen.Ik smel gewoon.Maar ja..als katvrouwtje is dat normaal,hoor..hihi.
    Zo te lezen heeft iedereen het druk.Jij ook,vroege diensten..vind je zzzooo prettig.Niet dus!
    Fijne ochtend en ik zeg,Proost.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    zal zo je pps even belijken,eerst even typelen
    keuken en bijkeukenvloer weer schoon van kruimels hihi
    Toshiba heeft houtsnippers in haar bak en geloof dat ze er niet zo blij mee is
    bij pootjes vol mikt ze het uit haar kooi
    nou blij ben ik er niet mee
    ja en de kroeg weer spik en span,maar gelijk doorgaan thuis
    anders word ik erg stijf
    heb tv zitten kijken op de bureaustoel
    zit hoger en je kan er niet in hangen haha
    ik wil vanmiddag even naar bolsward,hoelijk de kaart opwaarderen en gelijk even naar de blokker
    moet even wat halen voor marten en moet het niet vergeten
    karel ga nu je pps bekijken
    wens je een fijne woensdag
    en inderdaad er staat hier een flinke woei
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Dat was zeker genieten van al die mooie poezen.Ik sla hem even op.Werk ze
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha die Karel. Jij al weer druk op je werk denk ik. Ik ben na thuiskomst even bij zus aangeweest, bakkie gedaan, boodschapjes gehaalt en nog wat hh klusjes geklaart. Moest om half 1 weer thuis zijn want kan de monteur verwachten tussen half 1 en half 3. is nog niemand geweest hoor. Ja vanmorgen vroeg de deur uit maar goed 10 uur konden we even wat eten en wat drinken en heb toen Ritza naar school gebracht. Ja het is weer een eerste stap van de zoveelste poging en hopelijk zal dit op wat langer termijn zijn vruchten af gaan werpen. We moeten het maar weer afwachten maar het is wel de laatste poging dus ik ga er weer voor en hopelijk Ritza nu ook. He karel ..werkse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Ik ben ook weer thuis.
    Niet te geloven,lekker buiten geweest en het was droog en de zon schijnt.Heerlijk.
    Wel een stevig briesje.
    Maar helaas van korte duur.Nei heeft geen mazzel met zijn vrije dagen.
    Jij nog een fijne werkmiddag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,

    wat een verandering hier. Ik moet zegen dat ik deze lay-out mooier vind dan je vorige. Heb uiteraard je pps even bekeken en jemig de pemig.. wat een katten hihi.... Kon ik wel ff gebruiken.
    Groetjes, Helma

    OT Bedankt voor het medeleven en de lieve reacties.
    Dat heeft ons heel goed gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel zo weer een latertje...alles liep vandaag wat anders dan gepland hihi...maar wel leuk.
    Eerst er naartoe rijden en niemand thuis, maar we wisten waar ze zaten dius op naar de school en daar hadden ze een soort van goede doelendag...dus we mochten binnen en vanalles bekijken...ook marijns klasje...dat was een bioscoopje...met filmpje...verder pannenkoeken buiten op het plein, popcorn ook nog. Ja groot feest voor de kinderen en wij als toetje...
    De kinderboerderij was bekend van 9 tot 11 de rest daar lag een briefje van op tafel en wist dochter vanmorgen pas. Maar goed toch nog een leuke dag zo...vanmiddag was marijn vrij dus wij niet haha...en ja dan is een dag zo om zonder pc hihi...
    Samen gegeten en op naar huis...maar drukke dagen heffen hun tol en ik op de bank en ja blijven hangen haha...
    Nu snel me rondje nog doen...fijne restje avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha bedoelde niet vandaag maar vanaf vrijdag niet zonder kleintjes...nu mag ik me eigen ding weer doen haha HEERLIJK...
    Maar dat ik zonder kan dat weet ik wel whahaha...trusten

    BeantwoordenVerwijderen