zaterdag 11 mei 2013

wens U een fijn weekend






  photo Veel20kijk20plezier.gif

 zo beste bezoekers van
mijn blog

het weekend is weer daar , voor velen zelfs een lange

nee niet voor mij ik heb dinsdag - woensdag weekend

ik heb een ppsx hier die gaat
over de liefde

die lijkt weg te zijn en ja als je het nieuws bekijkt

is het ook alsof het zo lijkt

gelukkig is er toch nog wel liefde

toch !

  photo waar-is-de-liefde-gebleven.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

ik mag van U vele lieve
woorden en glimlachtjes

ontvangen is toch ook een vorm van liefde

mijn dank daar voor

ik bekeek een pps van Anton
Pieck

en zag een straat in Amsterdam waar ik in mijn jeugd

een mooi zwembad bezocht

ja U raad het al

hoe hete dat zwembad

hihi

  photo e990075ba6dba45371f5ff4508ee22625a6744f03a3b6e4a6de5d1c142ea7455.jpg

ja dat was een fijne tijd
twee maal in de week

trainen voor wedstrijd en waterpolo

zwembad is nu een shopping geval

ja en dat brengt mij bij een
pps

over de gouden jaren

  photo Fire.jpg

ff op alleen lezen klikken

heb nog een fijne jeukbox uit
die tijd

 photo Jukebox2.gif 

fijn weekend


en liefs

 Karel


24 opmerkingen:

  1. Mogge Karel,
    Prachtige ppsjes weer.Anton Pieck is altijd leuk.
    Ik weet waar het zwembad was maar voor niet Amsterdammers moeilijk te raden.Heiligeweg.Ik weet niet of het zwembad een naamhad.
    Wij zwommen altijd in het Mirandabad en in de winter in het Zuiderbad.
    Beide bestaan nog.
    Je hebt van alles,van liefde naar het zwembad en weer terug in de tijd.
    Proost.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ik ga straks even terug in de tijd hoor maar ik kan je nu al vertellen dat ik niets van een zwembad in A.Dam weet en zeker niet hoe die heette. Hhihihi. Ik zal zo eerst even in de kleren want ben weer laat vanmorgen. heerlijk uit kunnen slapen, wordt lui geloof ik hihihi. Straks komt mijn mannetje weer thuis en wil ik niet meer in mijn nachthemd rondhuppelen. Ook dan even samen met zus de boodschappen halen.. Dus weer genoeg te doen vandaag. Ik wens je een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha Karel,
    De koffie is op,de vloeren gedweild.
    Nu wachten op een droog moment voor de booschappen.
    Grappig,schoolzwemmen deden wij ook in het sportfondsebad in oost.
    Een badmeester of juf stond aan de kant met een ijzeren haak.Doodeng vond ik dat.
    Groetjes en rustig aan.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Zo daar ben ik dan ook onder je nieuwe blogje...eens kijken of de reactie hier wel komt te staan hj
    Morgen veranderd in zondag dus dat misverstand is uit de wereld hihi
    Gister nog wel de ppsjes gekeken en de vraag tja dat is niet te doen maar genoten van de prenten van Anton en ja die van greetje is weer zoals altijd mooi haha
    En muziek terug in de tijd, nu die hoor ik iedere dag als de pc aanstaat...echt genieten...en ja ik doe mak an, boodschappen, wassen, poetsen, badderen, koken en dan ook eten en weer opruimen pffttt. Het leven van een moeder whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. pfftt hij staat er weer niet grijnzzzz
    Lijkt de visboer wel whahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ja erg hè moet ik je op wp vertellen dat ik er weer in zit hihi
    Nu de meningen verschillen nogal...las de reactie van greetje bij greetje...zo lief :)
    Ben benieuwd bij wie ik allemaal nog meer in de spambox zit hj
    Maar goed kan er verder niks mee dus we wachten het wel af...
    Wat moet je nu toch eten op zaterdag zonder visjes hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weet je in mijn gedachten zit je reactie van gister nog maar zolang jij geniet van al dat lekkers en vooruitzicht van vrij weekend met een visje, kan ik gerust slapen...
    Werk ze met plezier en laat je niet gek maken daar...ben je al toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeg dan ook niet van die gekke dingen pffttt
    Denk zelfs dat je niet eens weet waar ik het over heb hj
    Maar goed...jij aan het werk en ik verder et druk doen grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja doe dat...moet je zuinig op zijn (betti)
    Waarom willen mannen uitleg over wat ze zelf zeggen...en dan tegen ons zeggen je begrijpt het niet haha...nu kan je lachen.
    Smakelijk met je salade zonder vis en werk ze...zonder foutjes grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Hahaha,,het gaat weer lekker hier.
    Ik ben ook weer eens chaotisch bezig.Haal alles door elkaar.
    Vandaag komen de kids en was ik glad vergeten en ik maar gezellig leuten bij de buuf.
    Och,,,geen visboer,jammer..ik heb nog wel een hengel voor je..hihi.
    Werk ze en groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij kan het zelf nalezen op skype en verder is er niemand nieuwsgierig...
    pfftt pas de 2e helft ik heb er al een hele dag op zitten haha
    Smakelijk fijne avond en werk ze...maar met mate grijnzzz
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Goed plan...ga ik ook eens proberen dus als jij aan de boemel bent slaap ik hj
    Eens kijken of dat lukt haha...nog een paar uurtjes en je mag alweer grijnzzz
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Jawel hoor een makkie...mijn oogjes doen nu al zeer...
    Slaap tekort noemt men dat...dus pc uit en slapen voor middernacht.
    Oja op mijn stekkie staat ook een ander moederdagppsje...voor als je je mocht vervelen hj
    Slaap lekker straks en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Net uit bad dus nog even opdrogen hj
    Ja ook daar was ik laat mee pffttt
    Maar goed morgen een rustdag (hoop ik haha)
    Denk niet dat dat gaat lukken want rond de middag de eerste hier...is de planning.
    Ja die moeten allemaal rekening houden met de slaaptijden van de kleintjes...geeft niet maar wij moeten ons ritme dan wel aanpassen grijnzzzz
    Och weer de hele week om mak an te doen...in ieder geval tot vrijdag want dan komt Daan logeren...als de mams hem zolang kan missen haha...ben benieuwd.
    Boemel ze zo meteen en slaap lekker daarna :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Je hebt helemaal gelijk...fijn hè...nu geniet er maar van haha
    Zoveel zeg ik dat niet grijnzzzz
    Jij nog even genieten ikke slapen...trusten
    Shoot alweer te laat pfftt
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het schijnt dat dat er nachtbrakers zijn... :)
    Maar op cursus bij ko lijkt me weer het andere uiterste...
    Nu zal ik luisteren en op start klikken...gekke manier van afsluiten.
    Truste moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel.. O ga ik cursusen geven dan? hihihihihi. Waarin.. slapen? Ja dat wil de laatste tijd wel hoor. Maar moeilijk uit bed komen is momenteel ooh geen kunst hihihi. Maar ben weer wakker en ga zo de dag beginnen en zie wel hoe en wat vandaag. Hier is alles verder nog in ruste.. heerlijk die stilte om me heen. O had ik beter niet kunnen zeggen .. daar is Milli ook al.. gna gna. Vandaag maar kijken wat de dag komt brengen.. Jij straks weer naar je werk. Fon en ik hebben gister weer even 5 lelies bij het graf gebracht.. Het is een weekje later geworden dan anders maar we vonden het zo een dag voor moederdag ook wel een mooi idee. He karel ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Hallo Karel. Jij inmiddels ook weer onder je dekbed vandaan. Ja ze geven nog wat buien op dus we blijven lekker thuis, hadden ook geen plannen hoor. Net een laat onbijt gehad, klaar gemakt door Ritza en Milli... dus mem kon gewoon lekker aanschuiven. Ondertussen ben ik hier en daar even wat aan het pielen want kan niet echt lang stil zitten dat weet je. Het schoonmaakwerk komt morgen wel weer. Hier schijnt nu nog lekker de zon maar het is wel erg koud hoor. He Karel, ik ga een bakkie doen en we horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge karel ja andere tijden andere begroetingen haha
    Moet er niet aan denken om half 10 slapen dat gaat dan nog maar midden in de nacht er weer uit is niets voor mij whahaha
    De ppsjes vielen in de smaak en je bent niet eens moeder hihi...de rest nog nergens over gehoord. Geeft niet vond ze zelf wel aardig...en ben ook moeder haha
    Maar de titel oma draag ik met nog meer trots...genieten is dat die kleintje...en zo meteen hier in huis weer. Ga je een fijne dag wensen en hopelijk hou je het droog...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  20. haha lolbroek...
    Heb al uitgelegd als je ze dan gewoon start dan doen ze het toch...ook al krijg je eerst zwarte pagina's. Nu sinds albert thuis is is ons ritme totaal veranderd...van vroeg naar laat en niet alleen ikke hihi...filmpje afkijken tot in de vroege uurtjes kan nu zomaar.
    Maar goed je moet wel genoeg slapen dus gewoon s'morgens eraan plakken.
    Dat is genieten niks meer op uur en tijd.
    Wen je snel aan whahahaha...eerste belletje is binnen ze zijn onderweg...jij zo ook hè
    Fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Yep er gebeuren vreemde dingen...maar meestal ligt het toch aan de instellingen en ja daar kan je niet kijken. Voor alles is een oplossing te vinden maar vragen is makkelijker dan de oplossing te zoeken.
    Jij een mak an dag haha zal zo wel veranderen...nu hier gaat de pc voor onbepaalde tijd uit...smakelijk, fijne avond en tot ???
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ha Karel,
    Als verrassing ben ik zzm.
    Ik lig in bed met verhoging.
    Leuke moederdag,hoor..snik..
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Och nog een zieke...hier was Daan niet helemaal lekker...
    6e ziekte...paar dagen al koorts gehad en nu uitslag en ja dat is het laatste, dus waarschijnlijk morgen weer beter en anders overmorgen.
    Allemaal weer de deur uit met volle buikjes hihi
    Was genieten vandaag...wel druk maar gezellig en nu komt voor ons de rust...maar even hoor want oppassen kan zo weer beginnen haha
    En jij aan het werk...hier heeft het geregend tussendoor...maar marijn toch met de fiets naar buiten geweest...die opa al weer gemaakt heeft. Slimme ouder nemen gewoon een kapotte fiets mee en ja als ze naar huis gaan is die weer perfect in orde whahaha...
    Nu voor jou begint het ook al op een eind te lopen...mag je weer boemelen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. oja is maandag...blijf het een leuke naam vinden Joy...klinkt zo vrolijk.
    Nu op tijd je mandje in en scheren jij voor Joy vast en zeker hj
    Dan moet ze de moeite waard zijn whahahaha
    Geintje hoor een heer gaat netjes op stap dat zal het zijn...mzl en half uurtje is zo om.
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen