zaterdag 4 mei 2013

wens U een weekend vol van mooie natuur


  photo Veel20kijk20plezier.gif

goedendag lieve mensen

zo de omschakeling naar
slapende nachten

is gister goed begonnen

ik sliep 6 volle uren en hield een heerlijk rustig avondje

ik laat dit blogje wat ode
aan de natuur brengen

geniet er van

 mist morning photo on-a-misty-morning-1-2.jpg

en dan is het weekend daar


weet dat Greetje is fietsen

Nellie is bijkomen en dan een meidendag

wat doet U

ik zaterdag HH en boodschapjes

zondag wil ik en rondje Gaaspermolen fietsen

en genieten van de mooie bloesem

  photo 21-maart-2007--bloesem.jpg

ff op alleen lezen klikken

ja beste mensen ik heb weer
meer lucht

was behoorlijk benauwd en wat kwam er een rotzooi uit

dat toch mooie koppie van me

maakte met mijn hoesten en proesten

mensen zelfs bang met mijn uitspraken er over

heb ik voor U wat andere spreuken

 

  photo natuurfotos.jpg

ff op alleen lezen klikken

fijn weekend


en liefs

 Karel


18 opmerkingen:

  1. Bekomen en meidendag...dat snapt niemand hj
    Mooie ppsjes en wat is de natuur mooi als je het maar wil en kan zien. Ja dat wordt genieten karel...jonge dieren en bloesem wat straks weer lekkers brengt...wie dit ooit verzonnen heeft moet wel een slimmerik geweest zijn.
    Voor wens ik je trusten...again
    Nu is net zoiets als een witte broek...een keer met je hand erlangs en zit een plek of streep haha...en wil wel de hele dag er netjes uitzien grijnzzzz...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Denk dat ik zondag ook voor een spijkerbroek ga haha
    Nee daar ben je man voor...zelfs hier, maar goed dat ik af en toe oplet whahahaha...slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het heel erg fijn om te lezen dat het je beter gaat Karel. Dat is je echt gegund. Blijf genieten van het fietsen en van het leven. Blijf positief dat verlengt je leven.

    Bedankt voor je altijd leuke en lieve reacties op mijn blog.

    Ja ik heb besloten om te stoppen met bloggen. Het is genoeg geweest. Ik wil minder internetten en niks meer moeten. Me op andere zaken richten. Al mijn boeken uitlezen bijvoorbeeld.

    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst.
    Ik vond het zeer fijn om je te leren kennen.

    Liefs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel. Fijn dat het beter gaat en je weer meer lucht hebt.Het vervelende is nu weer dat met al die bloeiende bloesem en weer veel meer pollen zijn. Ook niet fijn voor je longen. Zo is er altijd wat.Wat ik ga doen is mijn koffer vullen voor een uitstapje na de Eifel. Onze zoon helpen zijn huis leeg te halen. Deze gaat elders wonen. Niet meer in de buurt. Maar voor jou ook een fijn weekend.En een fijne fiets tocht.
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goede morgen karel
    zo even pauze houden,samen met een bakkie hihi
    de eerste wassen hangen alweer en de kamer is gestoft
    ook weer een frisse zit op het kleinste vertrek in huis
    heerlijk nu de zon er zo vrolijk bij schijnt
    wil vanmiddag weer met een puzzelboekje buiten zitten
    kan ook mijn borduurwerkje pakken
    maar ja de voortuin is ook nog niet klaar
    je merkt het wel,heb keuze genoeg
    ja gisteren gewoon van de rooi door het te laat zijn [voor mijn doen]
    jij ook aan het HH vandaag,maar ook even genieten van het zonnetje hoor
    karel wens je een hele fijne zaterdag toe
    en het doet me goed dat het beter met je gaat
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Jij ook weekend en wat tref je het met het weer. Echt mooi om er op uit. Ja of wij dat ook nog gaan doen dat zien we wel. Straks eerst samen met Milli de boodschappen even halen nog want heeft kans dat de bbq aan komt vandaag of morgen dus moeten er spullen daarvoor komen. Dat doen we meestal samen. Jij vandaag even wat hh en morgen op de fiets er van door. Jammer dat je maandag niet vrij hebt, zou echt jou dag zijn.. 20 graden en een briesje van kracht 2... hihihihi. He geniet de dag en ik kom later vandaag even terug om te kijken wat voor moois je hebt verstopt.. Wens je een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een goeiesmiddags karel hihi
    Nee dat is helemaal niet erg en ik hoor het graag.
    Een beetje lui zijn in je vrije weekend...en je hebt een reden.
    Flinke werkweek erop zitten en ook nog eens half mens zijn geweest. Dus zou zeggen ga lekker door met lui zijn en geniet je weekend maar vooral ook het weertje...
    Kan zomaar weer anders zijn...mzl en een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. haha als je weer over visjes gaat praten dan gaat het de goede kant op en het is echt niet erg om eens wat lui te zijn...je word er alleen zelf moe van haha...
    Smakelijk want denk dat er ook wel gelijk een visje naar binnen gewerkt wordt...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Eerst genoten van de mooie ppsjes.
    Daar wordt een mens vrolijk van ,zelfs van de mist.
    Jij lekker lui,nou..gelijk heb je.Je welverdiende rust.
    Wij hebben een stukje gefietst maar ik heb weinig conditie.
    Ik moet er echt weer inkomen na zo'n lange winter.
    Geniet van de rust en alvast smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo dus jij hebt wat energie opgedaan...en wel de juiste vetten.
    Zal eens kijken wat wij klaar gaan maken...ja hardwerkende mensen verdienen een flinke maaltijd. En in de tuin werken nu bij dochter maakt hongerig denk ik haha...
    Wat zal hij verkleurd zijn straks...1 dagje zon en lijkt of hij op vakantie is geweest. Wel met lange broek dus de melkflessen blijven nog even haha...
    HH ze haha...smakelijk heb je al gehad...toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een tukkie noemt ie dat uren slapen...haha
    Maar idd je zal het nog nodig hebben om weer in het ritme te komen...en als het je goed doet niks mis mee...
    Hier is de boel weer aan kant en ook de werker weer thuis en buikje rond...morgen weer...ppffttt op zondag haha
    Net of hij anders geen tijd heeft...maar goed nu is schoonzoon er ook bij dus vlot wat meer. Nu moeten we ffkes stil zijn...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nee hoor morgen ben ik er niet...en de tuinman is uitgenodigd bij het werk om ook te blijven eten...lief hè ???
    Ja de jaarlijkse meidendag..en die laten we niet schieten...
    Dus ook jij zal het morgen rustig hebben grijnzzzz
    Fijne avond...en vooral rustig blijven zitten hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Gewoon rustig aan beginnen weet je het snel genoeg...of je aan moet leggen hihi
    Nu ik ben vandaag ook bijtijds weg grijnzzzz
    Ja een vermoeiende dag voor de boeg das zeker...als we nu maar slapen dan is het geen punt...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mogge Karel,
    Jij bent er ook weer vroeg uit.
    Nu je mierzoete kuitbroek aan en lekker fietsen met een pannetje spaghetti achterop..hihi.
    Zo kom je dag wel door.
    We gaan ook een rondje maken,een beetje wennen aan de fiets.
    Nu proberen naar de 20 km.Voor jou een lachtertje,voor mij een prestatie.Ach,ik ben ook geen fietszwerver.
    Doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goedemorgen Karel. Jij zo op de fiets en er op uit. Ik moet nogal in de kleren. Ja was vanmorgen erg laat uit bed.. heb geslapen als een marmot en heb het schijnbaar echt even nodig gehad. Meer dan 10 uur slaap... Maar goed vandaag kan het nog, morgen draait alles weer op uur en tijd. Het is prachtig weer dus ga kijken of ik een mierzoet jurkje kan vinden hihihihi, geintje. Jij gaat maar lekker genieten van de zon, frisse lucht en de natuur. Ik ga de dag beginnen al is de morgen al weer bijna om. Ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goedemorgen karel
    ben alweer een bezig bijtje hoor
    mijn slaapkamer eens een grondige schoonmaakbeurt geven
    ja voordeel als je op de bank slaapt,heb gelijk de kleren aan haha
    nog even stofzuigen en dan duik ik de douche in
    jij op de fiets,ja ed gisteren ook
    knapte zijn achterband
    snel naar huis lopen vanaf de ,,kop,, en bij mij zijn band oppompen
    even tot de sluizen fietsen en dan terug
    als de racefiets straks op mijn maat staat,ga ik eens een ritje met ed maken
    die is aan het trainen voor de Elfstedentocht
    karel wens je een fijne fietstocht toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha Karel,
    Hihi..ik lig nog steeds voor Pampus.
    Jij hebt een flink eind gefietst,zeg..pffffffffffffff.Ik red niet eens de helft of 1/3.
    Neil ligt op tuk...
    Ik ga zo de keuken in voor een zeer makkelijke maaltijd.
    Aardappels,biefstukje en doperwtjes uit pot.
    Smakelijk en een fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zo nog op tijd om je trusten te wensen ?
    Wij zijn een dagje maastricht gaan doen...bijeen komen en op naar de grote stad...een fototocht door de stad in 2 groepen en wij hebben gewonnen haha...want de opdracht die erbij zat was de foto's vinden op een aparte lijst...van gevels tot beeldjes en fiets in het water...maar relax aan de wandel en lopen op foto's was erg leuk en je loopt van plaatje naar plaatje...en onder weg de ogen goed de kost geven. We waren dit jaar maar met 12 dames...ipv 18, maar goed toch een geslaagde dag...na de wandeling met zijn allen een terrsje pakken en dat valt tegen om een plekje te vinden met een groep van 12...maar gelukt en toen op naar een workshop improvisatie...lachen gieren brullen met 12 meiden...en om 6 uur aan tafel tapaz eten en zo hebben we de klok rond gemaakt en van 9 uur vanmorgen tot 9 uur in de stad geweest.
    Wat een prachtstad om te wandelen. Denk dat er morgen veel een verbrande huid hebben van toch wel uren in de zon lopen.
    Zo deze dag hebben we weer gehad...en moeten weer een jaar wachten...het leukste van zo een dag is toch wel dat je niet weet wat je gaat doen tot je op de plaats van bestemming bent...verrassing iedere keer weer en al 17 jaar altijd anders ingedeeld. Zo nu kopieren en plakken bij de rest whahahaha...geen fut meer...

    En jij lekker gefietst las ik wel en 52 km toch een aardig tochtje om weer te beginnen toch?
    Wens je een goede nachtrust en trusten

    BeantwoordenVerwijderen