woensdag 29 mei 2013

Woorden !


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog

ja zo is het alweer donderdag

en hoop ik op geen gedonder

...

Een man is gestorven en gaat
naar de hemel.

 Zodra hij voor de Poort staat, ziet hij ineens

 allemaal gigantische klokken achter hem staan.

 Hij vraagt: "Wat doen al die klokken hier?

 Petrus antwoordt: Dit zijn Leugen-klokken.

 Iedereen op aarde heeft er eentje.

Elke keer dat je liegt, verschuiven de wijzers.

 Aha, zegt de man.

En die klok dan? Petrus kijkt welke hij bedoelt.

Dat is die van Moeder Theresa.

 De wijzers zijn nooit verschoven want ze heeft nog nooit gelogen.

 De man staat er versteld van.

En van wie is die klok? Petrus reageert met

Dat is de klok van Abraham Lincoln.

 De wijzers zijn twee keer verschoven

 want hij heeft in zijn leven twee keer gelogen."

De man krabt eens aan zijn kin en denkt goed na.

Waar is Di Rupo's klok? vraagt hij.

Die staat in mijn kantoor zegt Petrus

Ik gebruik hem als ventilator.

...

 photo gastenboek.jpg

 

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

10 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Een gouwe ouwe zal ik maar zeggen want ik ken die van de klokken al. is dus nu voor hen die het nog niet kennen. Ja vandaag alweer donderdag Karel, de week schiet alweer op. Vandaag weer bewolkt en wat nattig. Maar goed ik heb wel onderdak vandaag. Straks eerst even naar Marten en dan naar zus. He ik ga je een hele fijne donderdag wensen en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Hihi..ik kende de mop nog niet.Helemaal nieuw voor mij.
    Een mooi ppsjes van Tania.Prachtige dierenfoto's.
    Kobie alweer druk met rennen en vliegen.Ik niet,ik zit nog wakker te worden,het duurt altijd een tijdje.
    Fijne ochtend.
    Doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel ,
    Ook ik kende hem niet en hij is leuk .
    Heb gelijk weer even bij gelezen want liep een beetje achter .
    Net bij Corry ook al het leuks gelezen .
    Prachtige PPS heb je staan Karel .
    En wil nog even zeggen dat je foto's van zondag ook er mooi zijn.
    Ben zelf een beetje druk met de pup van mijn dochter .
    Vandaag heeft ze een dagje vrij dus geen pup en even aan de slag hier .
    Huishaten want is wel even nodig .
    Wens jou een fijne dag .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel,
    Jij alweer onderweg.
    Ik ben inmiddelsin de kleren en redelijk fris en fruitig.
    Nog even en dan je vrije dag.Heb je nog plannen?
    Ik ga met de stofzuiger aan de haal.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey.....
    Ga je lekker..hihi..je ouwe schoenen in mijn brievenbus dumpen..
    Je rooster bekeken en zag nu pas dat je de nachtdienst in gaat morgen.
    Zeker weer omschakelen.
    Lekker naar buiten geweest in het zonnetje,meteen de boodschappen gehaald.
    Nu weer aan een bakkie en een broodje ros.
    Werk ze.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo maar even hier, slechte verbinding en eens zien of dit wel lukt...we zitten nog in de mak an mode ( Whaha leuke uitspraak van ka)
    We genieten volop van zon zee strand en app...en niet te vergeten het lekkere eten en de mensen. Een heel leuk tentje gevonden, uitzicht over zee en heerlijk eten met volop keuze. En intussen ontdekt dat we moeten vragen naar wat ze hebben want de lekkere dagmenu's staan dus niet op de kaart....Zo leren we iedere dag weer dingen bij hihi...
    Zal de vieuwer installeren kan k ook klikken en loop ik niet al dat moois mis whaaha
    Tijd genoeg over om even uit de zon te krabbelen. Want ja gaat hier wel heel hard met het verkleuren en niet alleen bruin whahaa
    Kreeft is ook lekker toch...dus blijft opletten geblazen...wens jullie een fijne dag verder...nu kopieren en plakken als het lukt...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo maar even hier, slechte verbinding en eens zien of dit wel lukt...we zitten nog in de mak an mode ( Whaha leuke uitspraak van ka)
    We genieten volop van zon zee strand en app...en niet te vergeten het lekkere eten en de mensen. Een heel leuk tentje gevonden, uitzicht over zee en heerlijk eten met volop keuze. En intussen ontdekt dat we moeten vragen naar wat ze hebben want de lekkere dagmenu's staan dus niet op de kaart....Zo leren we iedere dag weer dingen bij hihi...
    Zal de vieuwer installeren kan k ook klikken en loop ik niet al dat moois mis whaaha
    Tijd genoeg over om even uit de zon te krabbelen. Want ja gaat hier wel heel hard met het verkleuren en niet alleen bruin whahaa
    Kreeft is ook lekker toch...dus blijft opletten geblazen...wens jullie een fijne dag verder...nu kopieren en plakken als het lukt...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Karel. Ja je had al even een berichtje gedaan. Heb vandaag ook nog geen tijd gehad om even te krabbelen. vanmorgen samen met zus voor de beestjes even voer gehaalt, naar de slager geweest en bij de action aangewipt voor hooren voor de ramen. Vanmiddag moest ik nog naar Bolsward dus ben de hele dag een beetje aan het heen en weer vliegen. Hier vandaag dan ook weinig gebeurd dat snap je. Ritza had ene vriendin van school mee en heeft hier gegeten, ga ik vanavond half 8 weer naar Bolsward brengen. Een dagje kunst en vliegwerk dus. He Karel, jij nog een paar uurtjes te gaan, ik ga een bakkie doen. Wens je een rustige avond en tot morgen maar weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wie is di rupo????

    hallo karel
    kom je even een fijne avond en goede nacht wensen
    lekker koese en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel ik kom je even een fijn en warm weekend wensen.
    Groetjes Anna

    BeantwoordenVerwijderen