woensdag 22 mei 2013

wou dat ik mee kon wandelen


  photo Veel20kijk20plezier.gif

 mogge lieve mensen

het weer nodigt er niet naar
uit

maar ik ben nieuwsgierig om te willen weten

wat vind U van een fijne boswandeling

ik persoonlijk zo als velen van U wel weten

wandel veel over heide en door bos

ligt dan ook vlak achter me hier

ik noem net zelfs al mijn tuin haha

ja als je daar een dikke 30 jaar rond struint elk paadje kent

dan wordt het vanzelf wat eigen zo lijkt het

ik heb voor hen die zeg aan zee - berg - gracht of zo wonen

een in mijn ogen pracht boswandeling

loopt U mee



  photo P1150278.jpg



wens U een fijne en aangename wandeling

 

ik ben weg naar het werk met de trein van 10:32 uur

 

fijne dag


liefs

 Karel


14 opmerkingen:

  1. Kijk maar ik kan zo aan de wandel om middernacht haha...in een woord schitterend
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    nu kan ik me dit bos niet herrineren in jou tuin
    maar ik heb genoten
    zo zussie is onderweg,zal koffie zetten
    ook even een tosti erbij,is wel lekker
    dus ga je snal een hele fijne werkdag wensen
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. zo daar ben ik weer
    een bak koffie,tosti en een natte vloer verder
    was staat te draaien en bij dit zonnetje hang ik het straks buiten
    jij al aan de boemel denk ik
    straks ga ik even bekijken wat we vanavond gaan eten
    dus op naar de suup hihi
    he karel ga verder naar de anderen
    doei doei en werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. ja het kan nog. Jij al weer onderweg, ik al weer thuis. Ben wel gelijk hier even aan de slag gegaan en moet nog even de zuiger over de vloer en dan ben ik ook klaar. Zus heeft de was buiten gehangen lees ik, nou we hebben net weer een bui gehad dus dat is wel uitgespoelt hihihi. Ik zal Ritza vanmiddag van school halen en dan gaan we gelijk door naar Sneek. Ritza moet er nieuwe broeken bij hebben en daar gaan we even om kijken. Ook even een cadeautje voor Saskia halen, die is zaterdag jarig en zouden we naartoe. Weer genoeg te doen dus en ik ga dan ook snel verder. Wens je nog een hele fijne donderdag en we horen.
    O ja de boswandeling was heerlijk.. mooie beelden hoor. Vind het altijd zo jammer dat je het bos zelf nooit in mag maar altijd op de paden moet blijven..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel hihi
    Ja kan eigenlijk niet meer maar goed...
    Aan de wandel moet ik van jou nu als ik iets niet doe vandaag is het dat grijnzzzz
    Mag bij de strijkplank gaan staan en achterstallige was wegwerken. Ook de was van broertje wil ik de deur uit hebben vandaag...dus kan vooruit.
    Maar dat gaat wel tussendoor...hihi
    Wens je een fijne dag...hier regent het pffttt alweer!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Karel.
    Eer st even genoten van een prachtige boswandeling.
    Ik kon bijna de geuren ruiken van het groen,zo mooi!
    Tussen de buien door wordt er wat geklust maar veel is het niet.
    Maak niks uit,net een lunch klaar gemaakt..hihi..ben ik niet zo gewend.
    Fijne dag en groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo niks zo veranderlijk dan het weer...nu schijnt de zon.
    Begint op te schieten maar wandelen zit er niet in doe ik hier wel whahaha...bos op bestelling.
    Ja jij werkt maar en je mag genieten in het weekend...of heb je toch de diensten geruild...dit is je kans hoor whahahaha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hier ook de zon maar is zie weer een kist met zure appels.
    Hahaha..kun je die niet weg duwen?Het is tenslotte je werk....
    Nog wat bedenken voor het avond eten,geen idee.
    Lekker bij Nellie eten,krieltjes met kip,jammie.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Haha wandel me suf van en naar de strijkplank...geen wonder dat ik wartaal uitkraam hihi
    Maar goed het schiet wel op...Smakelijk als je mag eten en werk ze met plezier in de regen haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Krijg er trek van dus zal de keuken maar in gaan...
    Heerlijk straks 15 dagen niet denken wat zullen we eten en op een terrasje (buiten) lekker eten. Verheug me er al op...al was het de afgelopen 2 dagen ook al als uit eten hihi
    Hier schijnt de zon volop maar de straat is nat...wat een verschil. Maar goed ben binnen dus nergens plezier of last van...werk ze en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha jij gaat aan de chiliconcarne ???
    Is zondagnacht volgende week hihi, als jij het zegt zal dat wel.
    Ik tel de daagjes en dat zijn er nog 3 grijnzzzz
    Maar goed volop met de voorbereidingen bezig...mannetje dacht dat het vandaag al vrijdagwas hj
    Och na het weekend weten we niet meer wat voor dag het is...altijd weekend. Nog een uurtje en je mag weer aan de boemel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zie nu je vraag pas hihi
      Gekruide aardappeltjes, kipfilet en erwten.
      Saai hè...

      Verwijderen
  12. Ha sie nachtdienst moet dit weekend beginnen hoor...en wel op zondagavond hj...boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zeg ik toch...een week te laat haha
    Nu dan zal het weer op een NIET ontmoeting uitdraaien...pffttt
    Overleef het wel whahaha begin jij maar aan je avond en nog een dagje werk en je hebt je weekend. Wat zal het stil worden...grijnzzzz
    Zo ik strijk nog ff de 4 laatste dingen, kan het zo de koffer in...mzl

    BeantwoordenVerwijderen