woensdag 5 juni 2013

brug naar geluk of geluk zonder brug


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo luitjes vandaag is het
gedaan met het mak an

gister nieuwe schoenen gehaald mocht ook wel hoor

kijk hier ziet U de oude , zolen bijna weg op plekken

maar nu liet ook de bovenkant los

klik op die km en geur vreters

en zie de nieuwe veters

hihi

  photo IMAG0356.jpg

daar kan ik weer vele km mee
wandelen

maar vandaag dus niet

ik rijd een zelfs bij U via fototjes al een bekend rondje

rondje om het Eemmeer net leuk na een tijdje niet echt gefietst te hebben

en ik kan onderweg op een strandje het wielerbruin wat laten bijkleuren

op de weg terug een haringkie happen in Spakenburg

en door wat ik een mooie polder vind

terug door de Eemland polder

vrije dag goed besteed

toch ?

ik heb mijn huisje gister
goed gedaan

en is dus proper ook al ben ik er vandaan

ik kom enige bruggen tegen
vandaag

op de fiets zijn ze vaak makkelijker dan in het leven

  photo brug.jpg

ff op alleen lezen klikker

ik had gister twee ppsjes van
twee dames artiesten

ik wil er met U nog wat delen

ik hoop dat U met mij vind dat ik een goede keuze maakte

aan het eind van de dag

kan ik zeggen dat ik ondanks zorgen om

welk ongemak dan ook

dat ik gelukkig ben

ik hoop U ook

  photo gelukkig-zijn.jpg

ff op alleen lezen klikker

rest mij U te zeggen het
volgende

hoe dan ook , geniet de zon

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Hihihihi, ht lijkt wel of je twee verschillende schoenen droeg.. een zwarte en een bruine maar dat zal de lichtval wel zijn. Je nieuwe stappers nog even aan de kant en je fietsbroek straks uit de kast. Nou het belooft echt een hele fijne dag te worden wat het weer betreft dus uit je nest en op de fiets zou ik zeggen. Ik vandaag weer andere dingen te doen, maar als het even kan vanmiddag toch even genieten van het zonnetje. Ik zal ook snel verder want ga eerder de deur uit vandaag. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Eerst de ppsjes bewonderd van greetje en Lidia.
    De twee dames kunnen er wat van.
    Hahaha..je oude schoenen,ik dacht dat ze al in de vuilnisbak lagen,kom ik ze weer tegen.
    Jij lekker op de fiets,het is een uitgelezen dag om te toeren.
    Je hebt mzl met het eerste echte mooie weer.
    Ik ga straks wat instanties bellen maar ik denk dat het vechten tegen de bierkaai is.
    Ik zeg proost!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Ja daar was ze weer hoor. Was vroeger weg dus ook eerder terug. Bij Marten de boel weer aan kant al moest ik me behelpen want er was geen warm water. Maar goed hij heeft een waterkoker en heb me daar mee gered. Nu zo snel aan de slag hier en hopelijk vanmiddag even in de zon. Jij gaat maar lekker een eind fietsen en neem even een jackie of vest mee zou ik zeggen, je weet nooit hoe fris het nog buitenom kan zijn. He Karel, we horen vandaag vast nog wel even.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Marten heeft een tank of zo voor warm water en ja als die leeg is... gastank zoals we die vroeger ook hadden... Jij denk ik al een heel eind op pad... Hier liep het vanmorgen ook al weer anders. Ritza was net de deur uit en stond Jan voor de deur, bakkie doen. Dus die heeft hier een uur gezeten en ja toen was het al half 11. Scheelde weer een uur. Maar goed, heb de boel op regel, de aardappels zijn bijna gaar.. straks het eten op borden aan de kant dan kan dat vanavond zo de magnetron in. Ja ook het eten even aanpassen, kan niet anders. De boel staat buiten klaar, straks de kussens in de stoelen en lekker even relaxen. He fietse... we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel, denk dat jij al ergens in een weilandje ligt te zonnen met betti en zonder nieuwe schoenen. Je hebt jezelf verwend haha...en blijft het betti of de nieuwe een nieuwe naam?
    Nu op de schoenen geklikt de rest moet ffkes wachten want het lukt me niet om ze te zien. Is wel vreemd want ik heb hier een ppsje gekeken om het uit te proberen en toen werkte het wel grrrrr...maar goed ga voor die paar daagjes niet meer op zoek...Vanmorgen ons kleurtje al bijgewerkt aan het strand (1e keer hihi)
    Nu aan de koffie en dan weer de auto in weer op verkenning uit...
    Gister een mooie tocht gehad en de bomen gezien maar het verhaal erbij is leuker...
    http://www.fragrant-chios.com/nl/info/sise_mastic.php
    We zijn geeindigd in Karfas...en kwamen terecht in een restaurantje met een nederlandse die getrouwd is met een griek...erg gezellig en heerlijk eten.
    Albert Stifado en ik gegrilde zalm jummie was die haha en ja met salade vooraf en als toetje ijs...en daarna nog even langs de haven op de terugweg app..dus nog even gewandeld op de kade en was erg vreemd niet een eettentje in de haven...gemiste kans voor de grieken...maar goed als het toerisme hier aantrekt dan komt dat vast wel haha
    Nu jij weer op de hoogte en wij trekken er zo weer op uit...met ut autootje hihi
    Fijne dag en oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nu dan zal ik met smakelijk wel te laat zijn haha
    Dan is het alvast voor de avond...want ja als we weg zijn dan is het in ieder geval tot na het eten en dat is zo rond de klok van 11 grijnzzzzz
    Nu jij moest eruit voor hoog water nu dat moet ik hier om de haverklap pffttt
    Ja veel drinken dat moet er ook weer uit...al slaap ik goed met de rolluiken...maar de gang naar de wc zo'n 3 a 4 keer per nacht is niet fijn. Maar goed dat hoort erbij
    Jij fietst ze nog maar fijn en als we hier 3 fietsen zien op een dag is dat veel...
    Geniet ze van de eerste zonnige dag whahahaha...hier ben ik blij als we even in de schaduw kunnen zitten...doei de mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Jij lekker met je blote billetjes in het gras..hihi.
    Ik ben er zo'n beetje achter van het waarom.
    Een paar maanden geleden stonden er twee mannen op de plank.
    Ze gingen de woonbootbewoners af om over veiligheid te praten.
    Ze vroegen of ik een lantaarnpaal voor de ark wilde hebben voor extra licht.We moeten dan een kleine bijdragen storten van ong.10 euto per jaar.Nu kan ik dat wel missen Ook over extra afvalbakken,die stonden er niet en de mensen smakken alles op straat wat een slordige indruk wekt.Ja,vond ik ook.
    Maar die luizebosssen hebben niks over de struiken gezegd.
    Maar goed..ze wilde een handtekening en als ze genoeg handtekeningen hebben gaan ze aan de slag.
    Nu zeggen ze dat ik getekend heb voor dit besluit van de gemeente.Niks meer aan te doen.
    Dus ik ben er ingestonken. Ze hadden zeker weten geen brief of wat bij zich zodat we dat na konden lezen.
    Dat was het.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel.
    Jij weer thuis na een fijne fietstocht.
    Nu lekker douchen en de avond kan beginnen.Deur op het nachtslot.
    Neil moet overwerken en is pas tegen achten thuis.Een lange dag voor hem.
    Hij zal wel schrikken wat ie hier aantreft.
    Die foto die ik gestuurd heb is nog maar een beginnetje.
    Morgen gaan ze verder.
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen