vrijdag 21 juni 2013

dat was een mooie vrijdag


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo luitjes dat was een fijne vrijdag

met nog wat HH en boodschap

zo om het middag uur was mijn bezoek hier

ff bij kletsen wat eten en toen het dorp in

wat rond gelopen en wat lekkers gehaald

  photo matjeskaseparty3.jpg

 en Gitti maakte van die visjes een hele
maaltijd

ik noem het maar ff kunst

komt de pps echt wel toe

  photo matjeskaseparty2.jpg

 en ik vind dat het wel een blommetje
verdient

toch !


 photo matjeskaseparty1.jpg

nu Rotterdam is uit de gratie deze keer

ja vanwege het weer maar zij vervelen zich niet

en ik ook niet hoor

zij gaan morgen naar het Rijksmuseum

ik naar SPL en ga gewoon een trein eerder en

 rijd gelijk met hen mee tot Amsterdam zij er uit ik door

probeer ik in de avond weer eerder weg te komen

zij zijn nu net te bed , ja best een lange dag

mijn dag ook hoor vanaf 07:00 maar ik zal nog ff de mailbox legen

en dan ook lekker slapen tot het herrie ding weer afgaat

wens U een fijne dag morgen

liefs



Karel

15 opmerkingen:

  1. Een ding is zeker je kan goed tellen het waren er 6 hihi...dus jij wordt sentimenteel bij het zien van haring en kaas grijnzzzz
    En ja in een vreemd huis en dan een maaltijd op tafel zetten is lief...mannen de afwas dus...toch? Kijk en dat bloemetje heeft ze dus verdiend...leuk de groepsfoto...
    Kreeg net een afschuwelijke mededeling...oud space/punt/hyves en maatje van raadplaatje is vandaag overleden. Best schrikken al wist ik dat het niet best ging. Slaap lekker en zoveel heb ik niet in je mailbox gegooid, dus ben je snel klaar en kan gaan slapen. Truste moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een maatje van het eerste uur en al vanaf het begin en dat is toch al gauw 8 jaar...ben er best ff van ondersteboven.
    2 dagen terug een filmpje van haar in het zkh...je zag dat het slecht ging maar zo slecht pfftttt
    Zal eens kijken wat ik er mee ga doen...slaap ze

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Je hebt er weer een mooi en vooral lekker blog van gemaakt.
    Een leuke foto van jullie drietjes en de maaltijd ziet er heerlijk uit net als de harinkies.Een bloemetje waard.
    Mooi pps met weer fraaie gezegdes en daar worden we wat sentimenteel van..hihi.
    Rijksmuseum is een goede keus,ze zijn redelijk in de buurt.10 minuten lopen en ze zijn op de Cuyp.Misschien ook wel leuk.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Dus je bent gister weer verwent.. erg hoor hihihi. Nee hoor Karel, het mag ook wel een keer toch? Dus jij vandaag een trein eerder en dan samen opreizen .. Jij naar je werk en zij naar het museum. Ja dat jij nu net dit weekend weer werkt is dan even niets aan te doen.. maar dat wisten ze al. Hier komt het zonnetje er ook wat bij... maar wel harde wind. Wij hebben dit weekend een meiden weekend en doen het rustig aan.. We zien wel wat de dag brengt, en ga die nu zo eerst eens beginnen. Ik wens jullie een hele fijne zaterdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel
    zo alles weer in huis gehaalt om het weekend door te komen
    en ook brood voor naar werk en school
    hier in huis nog het een en ander doen en dan eindelijk het verstelwerk doen
    ben ook zo brutaal om de was buiten te hangen,droogt het heb ik mazzel en anders maar naar boven op het lijntje
    marten zijn was moet gewoon zondag schoon en droog zijn
    sneu dat je nu geen extra vrij kan krijgen
    maar denk dat je loge's zich wel kunnen redden hihi
    hier een zonnetje dus er straks nog even van genieten ook
    karel wens je een vlotte werkdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Heb je ppsjes even bekeken, de eerste ben ik niet wouwie van maar vind de schilderijen wel erg mooi gemaakt, lijken wel foto,s. Kijk weer een dagje thuis blijven en je logees voor de p.c.. wat nou naar het rijksmuseum.. hihihihi. Nee hoor, gewoon lekker naar A.Dam... en jij door naar je werk. Hier loopt het ook alweer anders. had een mail dat ze de spullen straks komen halen.. heb ik afgelopen week net weer opgeruimd omdat het al twee waken had klaar gestaan en ze niet kwamen.. Dus moest vanmorgen weer naar zolder maar alles staan nu klaar in de bijkeuken. Ga ik zo even stoffen en zuigen en dan nog even om eten en ben ik verder ook vrij en straks weer verlost van wat spullen, begint het eindelijk wat ruimtelijker te worden op zolder. He Karel ik ga weer, nog genoeg te doen, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die Karel goedemorgen ,
    Jij weer aan het werk en je bezoek naar het Rijks museum .
    Is iets wat wij ook nog willen doen .
    Heerlijk he de haring , ik heb er ook al van zitten smullen !
    En dan de prachtige PPs van de schilderijen.
    Lijkt inderdaad net of het foto's zijn .
    Lief dat er voor je gekookt is .
    Ook wel eens leuk om zo aan te schuiven en iks te hoeven doen toch ?
    Ga ik vanavond bij mijn dochter doen .
    Ik wens jou en je bezoek een heel fijn weekend , jammer dat je moet werken maar dat hoort er ook bij .
    Veel plezier heb weer zitten genieten van je PPSjes .
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel , ikke nog effe
    Vergeet ik je even te bedanken voor je
    lieve woorden onder mijn blogje .
    Vind ik heel lief .
    Wilde ik nog even tegen je zeggen .
    Fijn weekend .
    Liefs Ien x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. He die Karel. Jij onderweg naar je werk en de logees naar de grote stad.. Ja zou ze maar even op het goede spoor zetten maar er zullen vast wel lieve mensen zijn die ze de weg willen wijzen. Ritza en ik hebben net even een broodje zitten eten en goed 11 uur hebben ze de spullen opgehaalt. weer wat ruimte gekregen.. Nu belde zus net, is in aantocht...nou is er net.. hihihi. Kom ik later nog even bij je langs..

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel...zo na lang wikken en wegen toch even stil staan bij het overlijden van Els Baak op mijn manier en weet bijna zeker dat het haar goedkeuring zal krijgen. Je komt het wel tegen nog...hier een snelle krabbel want we gaan naar het evenemententerrein...Daan gaat mee dus moeten we aan zijn slaaptijd aanpassen. Straks ga ik bij de rest wel langs...fijne werkdag...haha heel anders van huis gaan zo met 3tjes toch?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel,
    Jeetmeetje.
    Ik kreeg toch een bui op mijn bolletje,niet normaal$#@
    Maar goed dat je logeetjes naar het museum gaan en hopelijk hebben ze een plu bij zich.
    Nog een droge werkmiddag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. En is het je gelukt om vroeger weg te mogen?
    Kom je ff smakelijk en een fijne avond wensen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Je bent nu bij haha waarbij...denk dat je het over je werk hebt.
    Tot half 10 en dan nog boemelen, ja dan is het alleen maar trusten zeggen en slapen gaan hihi...
    Zo er wil er weer eentje eten hier...dus zal de kinderstoel maar weer pakken...nog ff te gaan...voor hij gaat slapen.
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nee dat gaat in etappes net als de vliegtuigjes...
    Wij eten dan Daan eten of andersom.
    Want ja als die honger heeft rennen we haha want dan gaat hij gillen. Vanmiddag naar het spel zonder grenzen geweest en Daan vermaakte zich prima...wij ook haha...nog 2 uurtjes?
    Boemel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi die floept vanzelf aan als jij binnenkomt hj
    Ja met zo een kleintje in huis past alles zich naar zijn wensen aan...nee kan beter zeggen behoeftes haha die doen niks anders dan eten, spelen en slapen. Maar is een vrolijk manneke dus we lachen genoeg. Slaap lekker strakkies...oja proost!

    BeantwoordenVerwijderen