zaterdag 15 juni 2013

fijn weekend iedereen


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

weekend weer daar

en ik nog wat gaar van de dag van gister

maar nu geen tijd om te zeuren

en moet veel gebeuren in het

  photo huishaten-1.gif

U ziet het de GEIN blijft

...

ja voor je het weet is het
weer vrijdag

en dan krijg ik bezoek welke blijven slapen

en dus heb ik wat te doen in wat ik zelf noem

de blauwe kamer


 photo P1150967.jpg




van blue room naar blue train

...

het weer lijkt zich aan te
passen opdat ik niet

geneigd ben om de doel de boel te laten en aan de wandel te gaan

of er vandoor op het fietsie

nee goed weer om in huis bezig te zijn

toch !

  photo 311072074e3d8da5a1b5xl.gif

U2 its a beautiful day

...

mocht nu zeg de zondag toch
zonnig worden

en ik zie vanuit het venster de mooie lucht boven m'n tuintje

kan ik als nog ff naar m'n kiezeltje lopen

en daar in alle rust ff een tijdje te verpozen

toch !

  photo middagwandeling18maart201305.jpg

zo de plaatjes staan er

nu eens zien voor een pps onder elk

geloof dat het aardig gelukt is

toch!

wens U een fijn weekend

liefs



Karel

13 opmerkingen:

  1. haha ja dan moet je wel ff puinruimen hihi
    Maar goed dat je af en toe slapers krijgt grijnzzzz...klikken doe ik morgen wel...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij ook al vroeg op en dat op je vrije zaterdag. Ja je hebt even wat klusjes te doen in huis maar goed als ik het zo bekijk dan ben je al een heel eind als je alleen al het bed hebt leeg geruimd hihihi. En vandaag een beetje huishouden doen dan heb je morgen toch nog lekker vrij en kun je er op uit. Ik ga ook zo de dag beginnen en ga je nu eerst een hele fijne zaterdag wensen en we horen laters weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Ik was je niet vergeten,hoor.Ik denk dat ik vergeten was te klikken.Mijn hoofd zat in de conniferen..hihi.
    Wat heb je weer leuke ppsjes verstopt.De bovenste is goed voor een big smile.De trein is prachtig,ik zal er best wel een lange rit in willen maken.
    De bloemen en wijze gezegdes zijn ook het aanzien waard.
    Jij vrij na een hele lange dag en toch al je bedje uit.
    Neil was ook laat maar ligt nog lekker op een oor.
    Jij aan de slag voor de logeetjes volgende week.
    Jammer dat je niet vrij bent anders had je ook naar Rotterdam mee gekund.
    Hahaha..hoe weet is dat,hè....
    Fijne ochtend,mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hahaha..Jij loopt wel met je hoofd in de wolken.
    Jij hebt perongeluk een mail gestuurd die niet voor mij was,weet je het niet meer?
    Mijn duits is bar slecht maar het woord Rotterdam snapte ik nog wel.
    We krijgen een hok vol visite..pfffffffffffft..en allemaal mee eten.
    Nu ook aan de koffie.
    Proost.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Jij al druk met huishaten.. nou je hebt er wel een leuke pps onder hoor al is het een ouwetje.. Het blijft leuk. De anderen zie ik bij een volgend krabbel bezoek.. Dus je hebt de vitrage even gemerkt om te onthouden hoe het moet hangen.. Nou de goede kant aan de kamerkant en de verkeerde kant aan het raamkant.. heel simpel.. hihihi. Nu maar hopen dat je het niet met een stift of pen hebt gedaan want dan is het er straks afgewassen hihihi. Ik ben inmiddels de dag ook begonnen en zit hier weer keurig schoon en in de kleren aan een bakkie. Ritza staat nu onder de sproeier en Eddie zit aan een bakkie. En zo scharrelen we vandaag lekker rustig de dag door. He Karel, we horen weer. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    ik bijna klaar met huishaten
    beneden alles weer gesopt en ruikt lekker fris
    boven nog even zuigen en stoffen en dan de douche in
    nee niet de douche schoonmaken[dat is ie al]maar bij mij het luie zweet er even afspoelen
    vanmiddag even de naaimachien op tafel,de verstelklussen stapele zich ook op
    en hopen op zonnetje of flink briesje voor de volle waslijn
    moet morgen weer droog zijn voor marten zijn weektas hihi
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ben ik nog even
    ja jes is bij dokter geweest
    neusspray gekregen voor het snotteren
    en verder ligt het volgens de dokter aan het rokensamen geduldig de preek even aangehoort,nam het meeste tijd in beslag
    amandelen niet naar gekeken en als ze zo weinig koorts had was het een virus
    karel ik kan niets met de doktoren van tegenwoordig
    ze kijken op de klok als de tijd al om is voor het consult
    ga er toch eens een hartig woordje over doen hoor
    LUISTEREN doen ze niet meer
    ze kijken je aan en maken dan HUN beslissing
    je bent geloof waardig of niet en zo gaan ze je dan behandelen
    hebben ze toch aan mij een verkeerde
    en als ik eenmaal goed boos ben,kunnen ze hun borst wel nat maken
    dus de volgende keer als ik de dokter voor wie dan ook nodig ben,ga ik ze het even goed vertellen hoe een patient ik ben
    BREEK mij m'n bek niet open
    zo mijn gallig ei ligt er weer hahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo daar ben ik eindelijk maar ook snel ffkes...dus klikken wordt vanavond pas als we weer terug zijn hihi
    Druk als een klein baasje...maar wel gezellig. Ze zijn nog hier dus alles wordt later. Marijn wil nog wel een nachtje blijven...maar goed dat komt in de grote vakantie nog wel een keer...logeren bij oma en opa.
    Wat is het toch een heerlijk manneke...
    Ze zijn nu ff naar de winkel dus kan ik even krabbelen...
    Doe ik alles in een mogge karel, smakelijk en fijne avond hj
    Trusten...want hoe laat we er weer zijn ???
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Denk niet dat jij al slaapt voor wij terug zijn...hj
    Als we tenminste weg kunnen komen...denk dat ze in het dorp bij de oldtimers zijn blijven hangen grijnzzz
    Ja marijn en auto's daar kunnen ze vast niet zomaar aan voorbij lopen. Maar goed we moeten om 3 uur in eindhoven zijn, dus hoop dat ze nu toch wel snel komen, want robin moet dan nog eten en denk zij ook nog een bakkie. Staat klaar dus ga afsluiten...en zorgen dat ik klaar ben.
    Geniet je scholfilétje...valt me tegen geen hele of zijn het er meerdere whahahaha
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Oh jeetje,je favoriete visboer stond er niet.
    Dan moet je naar een ander.
    Ik lig redelijk op schema met de voorbereidingen.
    Vleesjes genoeg maar geen vis.
    Vast een fijne avond,smakelijk en ik zal goed opletten om te klikken..hihi.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. He die Karel. ja ben ik ook nog. Heb het ook nog zo druk als een oud baasje gehad.. maar wel leuk druk hoor. Vanmorgen kwam Marten een bakkie doen, vanmiddag zus en ook Eddie kwam even aanwaaien nog. Naar de suup en Ritza en ik hebben samen pannekoekjes staan bakken en gegeten natuurlijk. De brut afwas van vanmorgen stond er nog en kwam vanmiddag nog het een en ander bij dus ook dat even aan kant. Jij ook de blauwe kamer weer logeer klaar dus hoef je je daar niet meer druk om te maken. Jij toch nog een visje gescoort.. bij de Blokker gna gna... geintje. He Karel, ik wens je vast een rustige en relaxte avond en straks lekker eten en oant moarn.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Weer heel veel moois te zien en ook natuurlijk even lachen bij de foto's.Maar ohh wat mooi die trein ! Jarenlang een treinfobie gehad helaas ,nu vind ik het leuk om te reizen met de trein ,dus met deze heel mooie wil ik wel heel wat tijd reizen haha.En ja de Blauwe kamer ff opruimen en soppen maar dat komt wel goed met jou als huisman.
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo bij ons zit het erop morgen nog en dan RUST in de tent haha, ben eraan toe. Hoe leuk het ook is om de kleintjes weer allemaal te zien is nu ff genoeg geweest het gerak...
    Tijd om te klikken nu haha...en de blue train het meest verrassend...volgende keer misschien ???
    De bbq buiten en wij binnen aan tafel...en was lekker allemaal. Oja wij geen regen maar wel te winderig om buiten te zitten.

    Gezellig met de kleintjes...haha vera was helemaal in der sas...2 opa's en 2 oma's en de aandacht werd netjes verdeeld. Ze sprong van de een naar de ander grijnzzzz...
    Zo en nu nog even zitten en slaap inhalen. Was toch wel vroeg vanmorgen...maar ook weer leuk om met z'n allen te ontbijten.
    Oant moarn...trusten

    BeantwoordenVerwijderen