zaterdag 1 juni 2013

geniet het weekend

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog

weekend wederom

ik in de nachtdiensten

U hopelijk overdag in de zon genietend van de natuur

 

onderstaande afbeelding heet

de allerlaatste poging hihi

en ik vind het goed passen bij de pps

U ook ?

  photo Image111.jpg

voor ieder is het weekend
anders

wandelen - fietsen - werken in en om het huis

wat U ook doet

pak wat RUST en relax

  photo 619014gm.gif

 

 

als mogelijk is geniet van
mooie bloemen

  photo 41.gif

dromen kan ook

zoals ik nog wel eens doe

  photo Zermatt-Matterhorn009.jpg

stukje muziek er bij

en ik hoop U allen blij

  photo thjimmie27s02.gif

wens U een fijn weekend

liefs



Karel

12 opmerkingen:

  1. Wishing you a really good w/e ... thank you for stopping by my blog :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. ja jij in de nachtdienst en dus als het goed is lig je nu lekker te slapen. Ik ga vandaag relaxen hoor... Alleen de nodige klusjes zoals de bedden en de afwas maar daar blijft het bij. Straks nog even naar de suup voor eten maar eerst even wachten tot mijn mannetje thuis is. Jij slaap maar even lekker en ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en kom later vandaag even terug om te kijken wat je allemaal weer hebt te staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goeie morgen Karel,

    jij in e nachtdiensten en ik lekker het weekend vrij. Helaas nog geen zonnetje maar het is droog. En over je pps'je .... dat is waarom ik nog zo'n weelderige haardos heb whahahahahaha....
    Muziekjes heb ik weer even opgeslagen.
    Lekker nog even slapen en werkse voor de komende nacht ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    zo je houd ons wel weer bezig met je pps,jes
    mag ik kiezen,geef mij die van de bloemen maar
    even mijn duits opgehaald haha
    ben even bezig geweest met mijn huisje en ga nog even verder ook
    maar eerst maar even typelen
    hihi moest opstaan van je,nou was er al een uur eerder uit hoor
    was voor mijn doen nog uitslapen ook
    karel wens je een hele fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Nou neem aan dat je dan nu je mail allemaal wel weer hebt gelezen en je nu lekker ligt te slapen. Hihihihi, zus gaat voor de bloemen ..nou ik zat bij de eerste pps te denken.. ik begin een sportschool maar dan anders hihihihi, huur ik gelijk een slangenbezweerder in als personeel. Gna gna. Ik ben zover klaar op de bedden na maar Ritza ligt nog lekker dus laat haar nog maar even. Ja die kan echt lang uit slapen hoor. Ik hou me verder rustig en kom later vandaag de volgende pps even bekijken. SSSSSSSSSSSSttt, slaapse.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Rise and shine haha op die tijd pfftt
    Denk dat het voor jou nu aan de orde is...of slaap je nog?
    Gelukkig is het hier een uurtje later, maar om 10 uur aan het ontbijt op het balkon...
    En we zien wel wat de dag brengen gaat...in ieder geval vanavond wandelen naar de haven en luxe jachten bekijken...want is weekend dus de rijke reders van chios zullen wel aanleggen. Die schijnen hier vandaan te komen en zijn nu overal in de wereld...
    en gekeken waar we zitten? Ko was er om te kijken hihi
    die bedenken zich straks en gaannaar chios haha
    Zo klikken lukt me dus nog steeds niet, heel vreemd...ja klikken wel maar er komt niks hihi
    en bij mij zien ze zwart haah weet als ze gewoon de slideshow laten lopen het wel plaatjes zijn...maar goed...
    Wens je een fijne dag en nachtdienst.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Ik kan wel klikken en heb genoten van de ppsjes.Zeker de tweede met al die slaperige dieren.
    Gewandeld in de bergen met de bloemen maar zonder seks..hihi.
    Mijn haren glanzen al.....
    Slaap lekker.
    Doeiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee niks ppsjes genoten dat lukt me nog niet te traag of valt weg, maar krijg dat vast nog voor elkaar hihi Wel gezien dat je een dubbele had staan grijnzzzz
    Gelukkig zijn er anderen die het aangeven whahahaha...op wp werd ik bij iedere site eraf gegooid dus heb dat maar opgegeven...op wat beantwoorden na was dat het...
    Nu van mij krijgen ze een dikke welverdiende 10 op alle fronten, snap nuook dat de gasten hier veel terug komen. Weet niet hoe de kleine app. eruit zien, maar ook die zien er gezellig uit van buitenaf...
    Dat wij in deze zitten is puur toeval...we kwamen aan en hij zag de geb. datum van albert en dezelfde dag jarig en hij zei ben in een goede bui...en ja daar genieten we nu 15 dagen van...Er zijn 3 app. van deze voor de verhuur en wij hebben de grootste echt super hoor.
    We nemen zowiezo al altijd een 2 kamer app. we willen ruimte...zal hij gezien hebben grijnzzzz....en jij je eerste slaap gehad hihi mag je straks weer...bofkont haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oja die grotten gaan we zeker bekijken...al eens bij een ondergrond meer gezien maar deze is weer heel anders...en ja een paar daagjes en je hebt heel het eiland gehad.
    Zeker met een auto...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Gezellig gebabbel onder je blog.
    Helemaal uit griekenland,leuk hoor.
    Hier schijnt inmiddels ook de zon dus ik gan de boodschappen doen.
    Voor straks,trusten,smakelijk.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. We doen niet anders dan genieten haha
    Maar wel vreemd dat ik hier volop kan reageren en op wp niet...valt steeds weg...maja jij noemt me anoniempie dus dat zal het zijn.
    Nee las de reactie van R en G en die hadden het over een dubbele.
    Gezellig Gita en Heinz over de vloer...zal ook zo eens een afspraak met je maken, werkt beter dan op spl hihi...
    slaap ze strakkies (lukt dat zonder kuzzies :) )

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Karel
    Ik ben van de bloemen naar de bergen gegaan .Het duits lezen viel me nog mee haha ben nog niet alles vergeten!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen