zaterdag 29 juni 2013

geniet het weekend



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo ? en nu !

nu is het wederom weekend

eentje die ik werk en dat is niet echt nieuws

het gaat hier dan ook niet om mij maar om U

ik wil hier minimaal 1 GLIMLACH

dan is mijn weekend goed

maar geloofd U mij dat valt nog niet mee

ik ben in de ochtend ook ff naar de suup , zag wat aanbiedingen

van spul wat ik gebruik in het HH e.d

ja en dan is het alweer op naar

SCHIPHOL

wie weet ziet U iets leuks

ik heb het er nu alleen maar razend druk

  photo 200509weerspreuk.jpg

ff op alleen lezen klikken

ja het is al bijna weer juli , de tijd vliegt

en zo niet gaat het toch snel

uit mijn


Jeugd

mensen wat U ook doet

geniet er van

  photo thElvis_BlkLeather_jukebox_caddy.jpg

wens U een fijn weekend

liefs



Karel

15 opmerkingen:

  1. Mogge Karel,
    Wat heb je weer mooie ppsjes geplaatst.
    Ondertussen heb ik nog een bezoekje aan spl gebracht.
    Mijn glimlach heb je binnen.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Nou als ik die weerspreuken zo lees dan is het ook nooit goed he... we mogen geen 1ste slechte juli dag hebben, geen rode zon in de avond want dan krijgen we een twijfelachtige maand... maar een te warme maand houdt weer een slechte winter in.. pfff, je zou bijna het weer maar gaan afschaffen.. hihihihi. Nou we zien wel wat het de 1ste juli wordt.. het schiet alweer op. Jij weer veel drukte op je werk, ja dat is elk jaar weer het zelfde he.. Maar goed er komen ook weer vrije dag en dan kun je weer even bijtanken. Je hebt ook een ppsje over de dag van toen.. nou daar hebben wij het gisteravond even over gehad.. en wat hebben we het gezellig gehad.. gaan we zeker nog eens doen hebben we afgesproken. He Karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    uitslapen?? zou bijna zeggen ,,wat is dat,,
    nee vanmorgen gewoon gelijk mijn HH klusjes doen
    gisteren bleef alles aan mijn handen plakken en dan hou ik maar gewoon op
    dus vanmorgen voor 6 uur draaide de laatste was al
    de rest zat nog nat in de wasmand, maar er was geen plek op het lijntje binnen
    dus toen het weer opklaarde gelijk alles naar buiten
    met deze wind is het hopelijk snel droog
    nu ben ik klaar met mijn HH klussen, alleen nog even stofzuigen
    kijk vanmiddag even wat je allemaal verstopt hebt
    wil nu eerst even bij allen langs op blog
    karel wens je een fijne zaterdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Je bent al vroeg aan de haring.
    Ik had gisteren bij appie twee nieuwe haringen gekocht voor 1 euro 50 in de bonus en voor dat geld waren ze best lekker.
    Ik neem er straks weer wat mee voor lunch.
    Fijne werkdag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel
    Zo jullie vroeg op om mijn stekkie te bezoeken haha
    Nu dat is nog eens een verrassing bij het aanzetten van de pc...
    Hier vandaag eens fijn een keer helemaal niks...boodschapjes doen en weekend kan beginnen hihi
    Heb je ook de link naar het filmpje van de vliegshow ontvangen?
    Denk als ik dan toch bezig ben met delen dan jij ook maar hihi...was een hele tour om die op internet te krijgen, maar de paps van marijn was het filmpje kwijt en ja dan vraag je het oma die bewaard alles haha...maar dan opsturen was niet mogelijk bestand te groot...pfftttt
    Maar goed uiteindelijk de oplossing gevonden...nu mijn rondje draaien hihi
    Ja was gister nog wel hier maar veel te laat weer grijnzzzz
    Die weerspreuken zijn leuk maar de onderste van Marvan prachtig...en ja jij reclame maken voor spl...doe je toch niet krijg je het nog drukken haha
    Zal wel een plakstoel worden vandaag al ben ik aardig bij nu met alles...groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zag idd je reactie ja...
    En jij op fb...Ja gezien en ook gereageerd hj
    Loopt soepel op de pc...dus maak je geen zorgen haha
    Hoorde zelfs je stem...maar om nu te zeggen dat je ook een filmpje geplast hebt...grijnzzzz
    Nu de zon komt door dus toch maar van de plakstoel af...
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja is ook leuk...maar jammer dat jullie niet geeindigd zijn met een closeup van de bestuurder hj
    Wens je gelijk smakelijk en wij eten de rest van de vinken dus konijnen zijn og ff veilig grijnzzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Wil jij a.u.b. niet meer over filmpjes plassen..hihi.
    Niet goed voor de kwaliteit.
    Geen fietstochtjes vandaag.
    Neil is bezig op de wal om het waltuintje wat af te schermen zodat het wat moeilijk wordt om op de vlonder te komen.
    Dank je wel..lieve gemeente &^%$#@*&.....
    Fijne avond en smakelijk.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. dollen onder het werken oei oei gevaarlijk hoor hj
    En ja wat dat plassen betreft heeft corry gelijk kan niet en zeker niet op filmpjes...daar is de waltuin van corry voor hihi
    Nu wij ook zo meteen aan de warme hap...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel
    Mooie ppsjes weer .Ben ook ff op schiphol geweest ,daar zal ik nooit in het echt komen want ik ga voor geen goud in een vliegtuig haha
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Jij werkweekend ik een vrije :-)
    Het is inderdaad bijna juli maar qua weer merk ik daar nog niet veel van Karel. Je eerste pps is werkelijk prachtig in elkaar gezet en wat een mooie platen kwamen daar voorbij. Daar geniet ik dan ook echt van.

    Je tweede met het nummer van Elvis was ook mooi maar weer van hele andere allure :-)
    Werkse nog even en doe voorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha als mijn geheugen me niet in de steek laat dan is het de blonde in de sneeuw...en die mee naar het strand zijn geweest.
    17 juli dus...ik weet waar ik dan iet ben hj
    Boemel ze...2 is genoeg om niet om te vallen toch?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zie je ik wist het dus nog...ja blond met een haarband in de haren.
    En jij denkt dat vrouwen het erom doen grijnzzzz
    Blond is blond...whahaha
    Slaap ze...nog een dagje werken en alweer een dagje vrij.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Jij vandaag nog even werken en morgen even een dagje bijtanken. Ik draai het om, vandaag even lekker rustig aan en morgen mogen we weer.. hihihi. Ja gister liep de dag weer even anders dan gedacht maar goed zo gaat het hier zo vaak. Misschien dat we vandaag nog even er op uit gaan maar dat is nog niet zekeren zien we straks wel. Jij extra drukte op je werk, ja de zomervakanties zijn begonnen he.. Wij moeten nog een weekje en dan begint hier officieel de zomervakantie. He Karel ik ga verder, ik wens je een hele fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. goedemorgen karel
    in alle rust je pps even gelezen en bekeken
    een muziekje is me nog te vroeg haha
    ik ben zover nu klaar, mijn bed nog opmaken en de douche even in
    lekker even afspoelen en dan fris en fruitig de zondag in
    taks aan koffie is ook bijna behaalt, dus ikke maar even typelen met droge mond haha
    nee hoor, tijd om op te staan en aan de slag te gaan
    kan ik vanmiddag lekker vrij zijn
    karel wens je een hele fijne zondag toe
    en als het even kan met het zonnetje erbij
    worden we allemaal vrolijk van
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen