zaterdag 8 juni 2013

geniet het weekend


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

ja en nu ?

nu niets , morgen dan !

ja werken pppfffttt

en dan zondag en maandag vrij

ach jij arme hihi

ik had een fijne vrije
vrijdag , U ook toch

ik heb niets klaar staan aan psjes

kom zo bij U terug ff mak an met me

ik zit hier nog zo heerlijk in de stilte van de avond

  photo in-de-stilte-van-de-avond.jpg

ff op alleen lezen klikken

aanstonds goed slapen ,ik
maak het wat later

omdat ik morgen een late dienst heb

de meeste bezoekers hier zijn
lieve wat oudere meiden

en die dromen nog wel eens

toch ?

heb ik iets moois voor U

  photo 1320839-f49417bad4f056d185970f6fa2077e1b.jpg

ff op alleen lezen klikken

ik weet zeker dat U allen er
op uit trekken

om nog wat van het mooie weer te genieten

ik doe morgen ochtend wat HH en boodschapjes

en dan naar het werk tot middernacht

dat ik weet het goed gemaakt

ik doe er nog een muziekje bij

en U allen zijn blij

toch ?

  photo thJukebox-1.gif

oja mocht u nog fietsritjes
ideetjes op doen


HIER KLIKKEN

en dan hoop ik maar dat het
werkt

hihi

wens U een fijn weekend

liefs

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja jij even tussen de vrije dagen door een dagje aan het werk. Ach verleer je het ook niet hihihi. Je kan nog een uurtje langer liggen want je hoeft niet vroeg dat scheelt. Kun je inderdaad nog even het een en ander doen thuis zodat je morgen en maandag weer helemaal vrij bent. Hier is het wat bewolkt maar het zonnetje komt nu dan toch een beetje door. Ik ga zo de dag ook beginnen en rustig aan het weekend in. Straks ook hier nog even om boodschappen maar wacht eerst mijn manntej even af want moet weten of er ook spullen voor de bbq moeten komen. He Karel ik ga je een hele fijne zaterdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Karel. Was ik ook al weer even. Jij de was draaiend en aan de koffie. ik ook een was draaiend en zo nog eentje. Het beddengoed even een slinger geven. Ons bed inmiddels verschoont en in de kleren... Het begin is er maar vandaag gaat er hier verder weinig gebeuren hoor. Maandag maar weer alles even goed. Ritza is ook al uit bed, zit aan haar ontbijt en hangt lekker voor de t.v. Zo nu en dan piept de zon even door dus wie weet wordt het vanmiddag nog wat aangenamer en kunnen we toch buiten zitten. We zien het wel. He Karel, we horen weer.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Eerst de ppsjes bewonderd van Greetje en Lidia.
    Dromen doe ik ook nog steeds,hoor.
    Haha..je lijkt wel een toverbal,nu weer een petje als profielfoto.
    Mannetje moet werken vandaag.
    De rotzooi wordt pas weer woensdag aan gewerkt.Waarom dan niet tot woensdag gewacht met rooien.Ambtenaren..ik begrijp ze niet.
    Donderdag heeft neil aan dag vrij genomen ,met zijn tweetjes staan we sterker.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lieve wat oudere meiden...pffttt zo maak je geen vrienden hoor...
    En ja de fietsen wandeltochten krijg ik netjes te zien de rest moet nog een paar daagjes wachten hihi...nu corry's beurt...ha je durft niet dat is het grijnzzzz
    Nu zonnebad er weer op zitten en de rest van de dag nog door lopen of schaduw zitten...ja anders verander ik in een kreeft. Maar goed vandaag en morgen nog en dan zit het er weer op kan de vakantie thuis beginnen hj...
    Jij volop aan de slag om weer 2 daagjes vrij te hebben...nu wij zijn vrij en doen lekker waar we zin in hebben en anders niks...en moet zeggen bevalt uitstekend.
    Wens je een fijne dag...oja recept visjes zijn het geheim van de kok...maar de makreel was heerlijk...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nu die had gisteren een relatief kleine ingreep van het tongriempje...maar wel narcose en is toch altijd spannend hoe ze daarop reageren en ja ruim 3 maandjes is wel klein pfftt
    Maar goed is voorbij en hopelijk gaat het drinken nu beter en groeit hij meer.
    Had heel veel last van buikkrampjes en spugen de hele dag ermee rondlopen en wiegen is erg vermoeiend...hopelijk geeft dit resultaat
    Maar dochter was wel een beetje boos zij heeft dit al veel eerder aangegeven en onder de 3 mnden hoeft er geen narcose...maar ze wilden het afwachten pffttt
    Nooit luisteren ze naar moeders en die hebben het zo dikwijls bij het rechte eind...maar goed is niet anders...is niet terug te draaien.
    Nu jij geniet maar fijn van je vrije dagen hoor en denk als je aan een pintje zit aan die arme reizigers...helemaal alleen op dat grote spl whahahaha
    mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Jij een kwajongen ???
    Zei manlief nog moet hij toch zelf weten die profielfoto...maar goed je kreeg commentaar.
    en niet alleen van ikke haha...
    Zei al tegen co kan je die niet gebruiken als reklamebord boven het kleine heggetje...
    En ja als het vlotjes verloopt wacht hij idd daar al...maar soms moeten we wachten en is ook geen ramp...tijd voor een bakkie...maar wil daar nog helemaal niet aan denken haha
    Werkze....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Kael
    Dus even een daje werken en dan weer vrij !! Tja de pps van greetje kan ik weer niet kijken.Maar ik heb genoten van de tweede met de mooie zwijmel muziek van Alan Jackson op de achtergrond!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo nu vertel maar eens wie er zoveel moeite mee had dan ?
    De kwajongen vond zichzelf vast een lieverdje haha
    Zo aan de wandel...ff voetjes in zee steken...en brood halen....mooi rondje lopen dus.
    En jij werken haha verschil moet er zijn toch?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. nah ja je weet toch wel beter haha, was een grapje...was niks te zien dus eigenlijk stond je er best netjes op grijnzzzz...op de sokken na haha. Zag regelmatig wel wat anders...
    ...en baantjes trekken in het zwembad iedere dag maar pootje baden in zee...volop keuze hier. En jij zo blij dat je maar een trein eerder gaat pffttt
    Nu hier staat weer een club gereed om te vertrekken haha en wij nog niet joepie...boemel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ja uitlokken van reacties ben je goed in grijnzzzz
    Maar goed toch een trein later...wij zo meteen aan een bakkie...is nog lang tot 8 uur haha...voetjes zijn weer schoon...wat lekkers mee gebracht voor bij de koffie...wie doet ons wat haha....zal de geschiedenis eens gaan verwijderen je weet maar nooit wie deze gaat gebruiken na mij...reserveer die wel weer voor volgend jaar...toch wel gezellig om jullie te volgen...en lang leve de WIFI...
    werk ze en gelijk smakelijk haha hebben we dat maar weer gehad hihi
    trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Bedankt voor je schol al had ik er niet veel aan..hihi.
    Ik denk dat ik ook maar pootje ga baden en zelf schol ga vangen.
    Vandaag is de nieuwe binnen,maandag maar even proeven.
    Fijne dienst.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. ha inlopen of blaren verzamelen...
    Och die spontane komen tussendoor ook wel toch?
    werk ze en niet te hard...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nu dat snap ik ook niet omruilen tegen maandag was leuker en jij een trein eerder en we botsen hj....maar goed zie de meiden wel verschijnen grijnzzzzz
    Werk ze de pc gaat uit voor vandaag...smakelijk fijne avond en oant moarn....
    We zijn als gewoonlijk weer bijna de enige haha
    Niks anders dan anders....doei en de mzl

    BeantwoordenVerwijderen