donderdag 6 juni 2013

genieten

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo luitjes wat heb ik gister
genoten van en

het fietsen de zon de natuur

ja en dan is de dag zo maar
voorbij


 photo weer-een-dag-voorbij.jpg


ff op alleen lezen klikken

 


klikhierop

dat zou U in een album

 met wat fototjes moeten brengen

vandaag doe ik een rondje

om de Ankeveense plassen

langs de Vecht

en aansluitend rond de Loosdrechtse plassen

en een stukje bos om Hilversum

zo naar mijn tuintje en naar huis

ja ik zie vaak mooie tuinen

maar of die ook open zijn

  photo 94217065139b.gif



 

wens U een fijne dag

liefs



Karel


7 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    hihi het bord Vaderdag palingdag zal jou wel toegelachen hebben
    het water al in de mond denk ik
    maar er staat weer een mooi stukje holland op je blog
    de tuin is me wat aan de drukke kant,maar wel mooi
    ben ik nu benieuwd naar corry haar tuintje
    ik gisteren lekker in mijn tuin genoten van de tuin
    gezellig met jes aan het spel pesten gedaan
    wat puzzelen en intussen de was buiten hangen
    is het vandaag weer zonnig,neem ik weer zonnedagvrij
    maar vanmorgen eerst even de stofzuiger over de vloer en de was vouwen
    hou nu het aanrecht goed schoon vanwege de mieren
    gelukkig vind ik er zo nu en dan eentje,geen zwermen meer
    ook meneer slak heeft zich niet meer laten zien
    ja zag i hem maar,kon ik hem gelijk ver weg brengen hihi
    maar geen sporen meer gevonden na het strooien van de korrels
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    lieve groet van deze vroege vogel

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Ik ga straks even je foto,s bekijken hoor. Nu even opschieten want we moeten vandaag om 8 uur de deur weer uit.Jij gister genoeten van je fietstocht, vandaag weer een andere route lees ik. Ja het is ook geweldig weer dus je treft het wel met je vrije dag zo. Lekker genieten en thuis komen wanneer jij dat wilt. Heerlijk. Ik heb gistermiddag ook een paar uurtjes even lekker met een boekje achter huis gezeten tot Ritza thuis kwam. Ook hebben we buiten gegeten... Vandaag hou ik verder ook een snipperdag en ga er straks ook weer van genieten. He Karel ik wens je een hele fijne donderdag en ben ik er later vandaag wel weer even.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Voor jou doen ben je echt laat..hihi.
    Ben ik niet gewend van je,heb je wel lekker geslapen?
    Mooie tuintjes in de pps maar je echte tuin is toch wel het mooist.
    Zeker als ik de witte billetje zo bekeek..hihi..wat is de natuur toch mooi..grijnzzzzz.
    Bij mij voor de deur is het een droef gezicht.
    Volgens mij hebben die gasten constant pauze.Ze hebben een laddertje tegen de boom gezet en foetsie waren ze weer.
    Fijne tocht.
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Jij inmiddels al weer op de trappers en je route aan het fietsen. Pet er bij op zag ik hihihihi. of leg je die straks op je billen zodat ze niet verbranden hihihihi. De witte heuvels van Hilversum gna gna. Geintje. Vanmorgen samen met Ritza naar de fisio... een type zoals Ria van Bert dus dat is leuk. Geen flauwekul dus... hihihi. Het is ons even uitgelegt van het hoe en wat en Ritza mocht het verschil even voelen tussen stevig doorstappen en zoals ze zelf altijd loopt.. op de loopband en het verschil op de fiets. Nou we moesten eerst naar huis nadien want het zweet liep met straaltjes bij haar neer.. dus thuis eerst opgefrist en nadien naar school. Nieuwe afspraak op 25 juni en dan is het echt gewoon thuis er aan werken en zo nu en dan even controle.. Ben wel blij dat we niet elke week deze ritten hebben hoor. He Karel, ik ga verder, heb net even een broodje gegeten en ga zo achter huis zitten met een boekje en geen breiwerkje hihihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ha kareltje met de witte billen en als je niet oppast krijg je ook witte sokjes hihi...zag bij mij dat de filters van de plaatjes weg zijn...dus allemaal veranderingen waar we niet blij mee zijn. Moet ik weer alles aan gaan passen...pfffttt
    Nu gister hebben we de tocht weer opgepakt in het plaatsje pirgy en vandaar verder...nu dit stuk had ik niet willen missen...een dorpje helemaal in mosaiek stijl geschilderd..en smalle steegjes ...prachtig om door te lopen. De mensen (oudjes) voor het huis op de stoep en benen op de weg haha en geen auto kon erdoor....daarna richting Mesta een vesting dorpje tegen de rotswand en van een afstand zag je niet dat het huisjes waren. Prachtig om te zien...en een uitzicht de zee tussen de bergen. We hebben er wel wat klimwerk voor moeten doen maar was zeker de moeite waard.
    Daarna weer geeindigd in parfaz om de buikjes te vullen. Welke richting we vandaag uitgaan weten we nog niet...nog een dag de auto, maar voel me niet 100% dus zal niet ver zijn. Geeft niet want het mooiste deel van het eiland hebben we gehad en de rest worden mak an dagen zoals we begonnen zijn whahaha
    Zo nu eens kijken of ik dit bij de anderen kan plakken...groetjes en fijne dag
    Krijgen we vandaag de voorkant :) oja de foto's gezien das duidelijk hè....
    Wens je een fijn fietstochtje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Als je tijd hebt kijk dan even naar mijn blog.
    Ik heb het gisteren veranderd maar Nellie ziet het heel donker terwijl het op mijn pc juist heel vrolijk is met kleurtjes en hartjes.
    Zijn de billekes al bruin..hihi?
    Doeiiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi karel,

    je hebt heel wat fotootjes geschoten van je rondje om de Plassen daar. Lekker hé als de zon schijnt en je dan heerlijk buiten kan zijn. Wij hebben er vandaag ook van genoten:-)
    Morgen en zaterdag weer vroeg, dan 2 late en dan 1 dag vrij en dan weer vroege.
    Geniet van het komende weekend en voor nu trust :-)

    BeantwoordenVerwijderen