zaterdag 15 juni 2013

heb je nog te goed pa , laat ze je smaken



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

vaderdag

ik denk vaak aan mijn ouwe
heer

zelfs elke keer als ik mijn puffie neem

zie ik hem zitten , ja in een fototje hoor

mocht U zich afvragen waar mijn liefde voor een vissie

vandaan komt , dan kan ik met gerust hart

hem de schuld geven

wat zeg ik !

ik ben bij het visbakken uit de pan gesprongen

hé ouwe deze zijn voor jou

je zoon

Karel

  photo 5juni20130118.jpg

dat zijn die onderweg van
Makkum naar Purmerend

verdwenen zijn

hihi

ja lieve mensen , ik denk er
nog wel eens aan terug

zo ook aan het fietsen van een rondje

Ijselmeer want fietsen heb ik ook niet van een vreemd

 ach wie weet

wens U een fijne dag

 

liefs



Karel


8 opmerkingen:

  1. Eens kijken of er hier morgen iemand op dit idee gekomen is...maar denk het niet. Maar welkom zijn ze wel haha de palingen grijnzzz
    Maar vader of niet een fijne dag morgen.
    Trusten...stond er al maar dan ergens anders hj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Wat een leuk stukje heb je er van gemaakt op je blog. Nou er is wat vis door heen gegaan bij ons thuis. Ook later nog tot in het laatst stond onze heit zaterdags vis te bakken en moest ik even komen halen.. hihihi. Zo is dat eigenlijk altijd geweest.. Ook met paling, er stond altijd wel een doos vol gerookte paling, heit zat geregeld achter huis paling schoon te maken... ja en jullie kwamen dan geregeld langs om ze mee op te eten. Hihihi. Dat is allemaal geweest Karel maar je ziet het, het zijn smakkelijke herinneringen geworden. Wij gaan vandaag een dagje er op uit.. zijn dus vrijwel de hele dag weg en zal niet veel hier zijn vandaag. Ik ga je een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. heb net even je pps gezien.. komt nog een stukje bekend in voor ook. De 1 na laatste sluis is die van onze haven vanaf het binnenwater gezien. Leuke pps ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    ja ook ik dacht even aan je pa
    kwam ook door de herinneringen aan onze heit
    heit zei wel eens als jou pa de binnen stapte
    ze ruiken de paling zelfs in holland hihi
    mooie tijden karel en fijn om aan terug te denken
    ko en co komen mij straks halen,gaan we een dagje uit om milli zijn verjaardag te vieren
    we gaan de nieuweschans op om naar oude dingen te kijken hihi
    zijn we vanavond weer een ervaring rijker
    we maken er gewoon een hele fijne dag van
    vast weer een dag wie we zullen herinneren als we ,,oud,, zijn
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groet van je nicht

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel...gelijk weer weg...want bezoek hihi
    Maar jij hebt het toch druk met je HH grijnzzz
    Werk ze...niet vergeten dat het je vrije weekend is hoor...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo de rust is er weer...heerlijk haha
    Was me ook het weekje wel...nu even een paar daagjes bekomen haha...ben alweer aan vakantie toe pfftt
    Nee hoor maar ben wel blij dat ik weer even aan mijn eigen dingen toe kom...
    Wel afgesproken dat we van de week samen een dagje gaan winkelen...en in het weekend komt Daan logeren van vrijdag tot zondag. Verder geen moet deze week en daar ga ik van genieten want het wordt ook mooi weer.
    Mzl en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nee joh das een heel makkelijk manneke...maar moet wel op tijd eten en drinken haha...
    Wat dacht jij iedereen pronkt met de kleintjes dan doe ik dat ook hj
    Och wie weet blijft er wat mooi weer over voor de vrijdag...hoop van wel want dan begint spel zonder grenzen weer.
    Co alweer niet...maar nu bij de anderen ook niet...(kater?)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Pffttt je blijft maar schrijven en bent al weg hj
    Die zomer hier zal toch een keer wel blijven...kan het maar net zo goed van de week beginnen en in oktober eindigen grijnzzzz
    Och als het droog is kan je ook fietsen...trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen