donderdag 27 juni 2013

het waren weer fijne vrije dagen


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo de vrije dagen weer gedaan

maar ik heb ze prima door gebracht

kwam mooie beestjes tegen die ook wilden
poseren

en wat vind U van dat plekje aan het strand

waar ik mijn brood op at

wat een uitzicht hé

  photo wandelingKennemerduinen25juni132.jpg

 

  photo wandelingKennemerduinen25juni127.jpg

 

  photo wandelingKennemerduinen25juni083.jpg

ff op alleen lezen klikken

ja vandaag weer naar het werk

maar zo een wandeling zie ik wel weer zitten

 

  photo SkyDrive.png



wens U een fijne dag

liefs



Karel

19 opmerkingen:

  1. Ha die Karel. Wat dacht je, eerst maar even een nieuw stukje op het blog. Je hebt alles ook weer net even anders zag ik vanmorgen. Leuke ppsjes heb je staan.. vooral de bovenste hihihi. Ja jij wat langer in bed maar ja je mag er ook pas laat weer in. Ik heb bij Marten de boel weer aan kant, bij zus even een snel bakkie gedaan en nu net thuis. Ritza was ook al beneden toen ik thuis kwam en lag samen met Domino op de bank hihihi. Ja en nu zo eerst maar even groente halen voor vandaag. Jij ook rustig aan en we horen weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Karel,
    Wat heb je mooie bijpassende ppsjes bij elkaar gesprokkeld.
    Ze passen mooi bij je eigen foto's.
    Ik vond ook de bovenste het mooist.
    Hahaha ..geen Loesje in huis.
    Ze is nog steeds dol op de pc en ligt ook vaak naast met haar koppie op de laptop maar ze moet er niet overheen walsen want daar krijg ik een stuip van.
    Ik ben nog steeds geen wizkid en zal het nooit worden.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha karel...jij ging zo op in je films dat je vergat om truste te zeggen? Ja want in slaap vallen bij zo een film zal wel niet haha
    Nu de konijnen zijn een wedstrijdje met alb aan het houden...wie het slimste is...het is er eentje al gelukt om te ontsnappen.
    Dom beest...wil je ze de ruimte geven om te rennen en wil die een grotere plek...vooral waar groene plantjes staan haha...in een uur tijd is het hem al 4 keer gelukt om te ontsnappen grijnzzz
    Wel leuk om te kijken hoe hij dat doet...
    Wens je een fijne werkdag..wel lang hè...of laat!
    Zo nu nog klikken hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha co en ikke zei de gek tegelijk op dezelfde plek haha
    Ja ik was aan het klikken en de bovenste heb ik er pas nog op gehad...de andere 2 niet grijnzzz
    En kwam je ook van mooie schone tegen in het brandend zand?
    Ja beestjes heb ik gezien..
    Maar wat een mooie plek en dat in ons kikkerlandje,,,
    Leuk blogje en blijf weer te lang hangen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha zei net nog bij je nichtje...die krijgt geen kippevel als die het koud heeft maar schubben grijnzzz
    Dus na de film toch in slaap gevallen...ja zag een 1 staan in het rondje en er kwam een mogge grijnzzz
    Zal maar niet antwoorden moet je straks weer truste zeggen hj
    Ja de bovenste is ook een mooie haha anders had ik die niet geplaatst en ja mag best weer hjhj
    Zo je werkdag gaat zo beginnen maar eerst nog boemelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goodmeurning Sarelke ! Ik lees op uw schema , weer druk in de weer ! :-) En wat hebt ge gezegd tegen die slak , steek maar een tandje bij ! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Toch handig hoor je werkschema...boemel ze!
    Oja net met fototoestel naar buiten...even bewijzen dat we ze in bedwang hebben whahaha...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Karel,
    Jij zeker al weer op weg naar je werk.
    Zeker weer een lange dag voor je.Ik weet het van neil die maakt ook zulke lange dagen en is vaak bekaf.
    Maar ja..het HH doe ik en hij kan lekker onderuit zakken als hij thuis komt.
    Fijne werkdag/avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Goed plan haha...foto's net naar dochter gestuurd.
    Kan ze met een gerust hart op vakantie hihi
    En heb je alweer een nieuw account aangemaakt op ww...mis het gluren haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. komen al jaren steeds weer terug dus dat weten ze zowiezo wel haha
    Weet je ik zie alleen de beginpagina, maar als ik dan inlog met mijn gegevens dan kan ik op de verschillende wel kijken.
    Dus maak een nieuwe accoutnt aan...inloggen en je bent er weer hj
    Zo nu verder met blogjes inplannen...overhevelen naar wp...makkie
    Werk ze

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ze zijn er groot genoeg voor maar nee wij niet, maar de papa van marijn wil ze wel met kerst hj
    Erg hoor...dus je hebt het druk...gaat de tijd snel toch?
    Hier vliegt de tijd...als je bezig bent op de pc met blogjes maken haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja zou niet goed zijn als er niks zou vliegen daar grijnzzz
    Zo ik stop ermee en ga voor de buis met een bakkie...werk ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee hoor ben weer aan het freubelen...ieder zijn hobby haha
    Nu jij laat je niet gek maken toch?
    Ha nee ben je al dus lukt ze niet...mzk an en zijn al geen 3 uurtjes meer gnagna...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi karel,

    weer een hele verlichting hier hihi.... Mooie zonnige lay-out :-)
    Je vrije dagen zitten er dus weer op en dan is het weer even met de schouders eronder. Je pps'jes zijn weer geweldig. In die eerste staat alleen ergens een enorme spin arghhh..... maar verdere hele lieve plaatjes. Ook je fotootjes mogen er zijn.
    Slaap zacht voor straks ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zit daar verschil in dan :)
    Nu jij mooi op tijd weg...laat haha nee vroeg thuis en gelijk slapen...???
    Nu ik wel want morgen komt Daan al om half 9 dus moet wakker zijn.
    Jij vermaakt je wel...was mappen aan het opschonen...ook dat moet af en toe gebeuren.
    Jeetje wat verzamel ik in een korte tijd veel zooi haha...maar goed er zit weer systeem in...kan ik ze ook weer vinden als ik ze nodig heb. Moet er eigenlijk nog veel meer wegdoen maar...zoek liever op me eigen pc dan in google. Mzl en voor strakkies slaap lekker.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. 7 uurtjes zit er nog in...maar dan moet ik snel zijn hj
    Nu en morgenvroeg...
    Klopt als je eenmaal bezig bent met opruimen dan zie je weer wat anders...maar een groot deel gedaan nu...morgen de foto's van de kleinkids hahaha...zo blijf ik aan de gang. Maar wil de nieuwste weer een keer plaatsen dus ff uitzoeken nog.
    Maar nu niet meer...das zeker.
    Sweet dreams

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen

    2. Nee haal ik niet meer...toch de foto's nog uitgezocht...morgen plaatsen en nu slapen zeg dat wel pffttt hj...trusten en zie morgen het blogje wel :)


      hihi hjhj hohoho

      Verwijderen
    3. Die was wel een half uur eerder hoor hihi hoho hjhj

      Verwijderen