donderdag 6 juni 2013

hopelijk een opkikker voor Corry


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

voor Corry

  photo als-je.jpg

ff op alleen lezen klikken

zo luitjes wat heb ik gister
genoten van en

het fietsen de zon de natuur

ik fietste langs de Vecht o.a

nu daar staan mooie landhuizen uit lang vervlogen dagen

meest goed onderhouden met meest ook mooie tuinen

helaas zijn die dicht

zag prachtige Arkjes als die van Corry

en ook wel grotere

en wat hebben die een boel groen aan de wal kant

maar ook hier omgeven door hagen

dat helaas niet 1 tuin echt

maar weet U wat

het was 1 grote tuin gister



eén grote tuin

voor Corry

dat zou U in een album

 met wat fototjes moeten brengen

ff iets voor de ambtenaren
die niet wilden luisteren

en uit hun nek lulden

praten kan een ieder nu nog eens nadenken

ja moeilijk hé 2 dingen tegelijk

vandaar de ladder plaatsen en uitrusten

en op de werk opdracht kijken wat er nadien

gebeuren moet

  photo 4065717.gif

ff op alleen lezen klikken

 

vandaag doe ik een bekend
rondje

camera mee , maar alleen voor speciale kiekjes

wens U een fijne dag

liefs



Karel

11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Jee wat een foto,s heb je weer gemaakt. En lief dat je deze speciaal voor Corry hebt gekiekt..Ja het houdt de gemoederen wel bezig he... dat komt omdat wij niet tegen onrecht kunnen.. dat woordt staat niet bij ons in het woordenboek. Jij vandaag nog even genieten van deze komende mooie dag en morgen moet je weer aan de slag heb ik gelezen. Ja het drukke seizoen zal wel weer begonnen zijn. Maar deze dagen nemen ze je niet meer af Karel. Ik wens je een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Het is zeker weten een opkikkertje voor mij.
    Wat Kobie zegt,het gaat meer om het onrecht.Het gevoel..ze doen maar zonder te luisteren.
    Maar dit blog maakt veel goed.
    Je foto's bewonderd en wat heb jij oog voor details,zeg!
    De koikarper,ooievaar,kieviet en wat al niet meer.Ik moet ook leren kijken.
    De onderste pps is om te vreten,zo schattig.
    De bovenste is mooi en ook mooi geschreven.
    Jij gaat weer voor een rondje,je boft met het prachtige weer.
    Fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  3. We zaten weer tegekijk te krabbelen..
    Vergeet nog te zeggen dat de onderste pps ook "pracht"tektsen heeft.
    Uit je nek l*llen kunnen zo goed.
    Jij lekker een haring happen in spakenburg
    Nog een mooie dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goede morgen karel
    kom je even een fijne en relaxte vrijdag wensen
    pps jes bekeken en alle drie even mooi
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij inmiddels alweer op de trappers denk ik want zo vroeg is het niet meer. ik heb in huis even de boel de boel gelaten.. vond het eigenlijk wel even goed zo en ben buiten het groen tussen de tegels aan het weg halen. Gelijk de boel even opruimen dan lijkt het straks weer heel anders. Wil ik vanmiddag nog even kijken om wat vrolijks voor op de tuintafel. Maar ga zo eerst snel verder, wil de zon voor blijven want het begint al warm te worden.. Voor 12 uur wil ik eigenlijk wel klaar zijn.. we zien het wel. Jij geniet nog maar even lekker en wie weet mag je morgen ook lekker thuis blijven. We horen het vast..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Jij al heel wat kilometers in de benen lees ik. Nou ik ben klaar en achter huis lijkt het weer een heel stuk ruimer. Heb net even het aanrecht afwas vrij gemaakt en de gehaktballen staan op... uitje erbij.. ruikt het ook gelijk weer lekker. Zal ik me zo even omkleden want het wilde evengoed wel zweten en dan even om wat vrolijks voor op de tafel buiten kijken. Ritza zal zo rond de klok van 1 thuis zijn... ze heeft voor de wind als ik het goed heb dus zal niet lang fietsen zijn. Jij vermaakt je nog wel even en op naar de haringkar zou ik zeggen hihihi. Laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ha die karel of grapjas met witte sokken hihi
    Wil je echt weten wat ik van je profielfoto vind ???
    Nu een krantje hier nog niet gezienof gelezenhaha geen tijd voor..
    Nujij morgen werken, ga je uitrusten bij de baas en dan kan je zondag en maandag de benen weer strekken. Je kan wel lezen dat jij van de griekse eilanden niks snapt hihi
    Ze rijden als gekken en op iedere bocht of draai de toeter. Zoiets van aan de kant hierkom ik aan....maar gelukkig is het hier niet erg druk, behalve in de toeristen plaatsen...
    Gister Chios stad in geweest en leuke dingetjes voor de kleintjes gekocht en cadeautje voor zus die dinsdag jarig is...gescoord. En ja daarna ook maar daar gegeten. Om 12 uur waren we terug en ja gelijk slapen is er dan niet bij dus nog ff tv (die hebben we tenslotte 2 hihi)
    Vanavond hier eten want de man van onze truus is visser en die brengt vandaag vis...
    We moesten opgeven of we mee wilden eten...en ja dat willen we haha...dus hoe of wat geen flauw idee maar zal vast smaken. Wens je een fijne dag en verander je profielfoto even :)... Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja doen hoor want ziet er niet uit haha die blote kont in mijn reacties pffttt
    Maar goed je bent gestoord of prettig gestoord kan je ook niet helpen grijnzzzz
    Ja vandaag is het rustig aan en wel zeker een wandeling over het strand...zo naar e suup en weer terug maar dat kan in de avond.
    Smkelijk met jou vissies en geniet je vrije dag...morgen weer aan de bak dus je moet wel haha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ook hier de blote billen..hihi.
    Je bent echt ondeugend.
    Mooie foto in de mail van Spakenburg en meteen een haringkie laten glijden.
    Ik een keurige volkoren bol met een gekookt eitje.
    Verder geen nieuws van het front.Het blijft stil buiten maar de puinzooi blijft.
    Ik kreeg van de overbuur een telefoonnummer van de gemeentelijke onbudsman,misschien kan ik daar mijn gram halen.
    Het was zelfs de overburen in de huizen opgevallen.
    Nog een fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Tuurlijk gewoon een dag en je hebt weer 2 vrije dagen...alhoewel maandag had je dan niet iets te doen ? Wens je smakelijk voor de 2e portie haha en een fijne tv avond...wij eten dan de vis....oja dacht dat je stekkie in de gaten zou houden, maar niks hoor pffttt
    Hier is het al de hele middag bewolkt dus zonnen is er niet bij...maar wel lekker buiten zitten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet ernaar uit dat we binnen moeten eten...regenbuitje haha
    Maar goed de temperatuur is nog steeds goed dus die paar druppels overleven we ook wel...haha recept vragen, wordt vast op zijn grieks .
    Dus morgen hutje bijwerken zodat je zondag en maandag weer de hort op kan...
    haha lege agenda en welkomstcomité dan?
    Fijne avond moatje ik ga afsluiten...mzl

    BeantwoordenVerwijderen