dinsdag 18 juni 2013

ik ben vroeg weg


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

en de dag van gister in koelte doorgebacht

ikke niet maar voor mij een plus punt

ik had de puf niet nodig

neem er zo 1 en ga dan slapen

en dat brengt ons bij de dag van morgen

TRSTN

kusje

mooie dag vandaag

weet U waarom

omdat de nieuwe haring in de winkel is

en ik dus ff weg ben te winkelen hihi

en dan door naar het werk

...

op een mooie warme nacht

is dat passend bij het weer ?

hihihi

 

  photo brug.jpg

nu is dat mooi of is dat mooi

maar je zou het er nog warm van krijgen

heb ik een pracht van een romantische afkoeling

voor U opdat U koel de dag in gaat

na die warme nacht

  photo aaaa-A-true-frindship-between-dog.jpg

wens U een fijne dag

liefs



Karel

19 opmerkingen:

  1. Als je het niet erg vind dan draai ik ze om...een koele nacht en morgen mag het gewoon weer lekker warm zijn...smakelijk en niet gelijk de hele winkel leeg kopen. En vergeet niet een brood te halen grijnzzzzz
    Mogge karel hj

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Dus je komt gewoon vroeg je bed uit om de nieuwe haring te gaan halen.. hoe erg is dat? hihihihi. Nou ik heb niet erg last gehad van de warmte vanacht hoor, lekker geslapen en had ook best nog een uurtje langer willen blijven liggen maar ja ik ga er vroeg uit om de boel voor het te warm wordt weer recht te trekken hier.. Het zal vandaag nog warmer worden dan gister dus op je werk zal het vandaag echt niet erg lekker vertoeven worden. Hier viel het gisyer mee wat de warmte betreft, was gewoon heerlijk zomers weer. He Karel, ik ga je een hele fijne woensdag wensen en rustig aan.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Jij ook al wakker en straks op naar de hollandse nieuwe.. Nou je mag die van mij ook hebben hoor hihihi. Hier al weer even druk bezig geweest. De zuiger al over de vloer gehaalt, de was al bijna klaar en kan zo op de hang, buiten de boel aangeveegt en de stoelen weer klaar gezet... Maar het is nog bewolkt en wie weet straks ook nog een spat regen, het is een beetje moeilijk in te schatten op de weerkaarten. Buienradar zegt dat we wat nattigheid krijgen, het KNMI zegt van niet... we zien het wel. In het zuiden in ieder geval zwaar weer. Het is al wel benauwd aan het worden dus ik hou me verder ook rustig. Ritza komt net uit bed, die zou ik roepen om half 10 maar ze is er al. Kan ik zo boeven ook even de boel open gooien. Ja we gaan naar de tandarts in Sneek voor Ritza, ik ben hier gewoon in het dorp... moet volgende maand weer... He ik ga verder, rustig aan en we horen. O ja de eerst pps vond ik niets maar de tweede erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel ,
    Ja op pad om de nieuwe haring .
    Hihihi heerlijk he , ik denk dat Bob en ik er vandaag ook wel eentje laten glijden:-)
    Heb ook je mooie PPS van de noordpool gekeken .
    Prachtige foto's en zo lief de poolhond en de beer .
    De eerste was ook mooi ,beetje zwoel maar vond ook de tweede mooier .
    Lieve Karel ik wens je een fijne dag en geniet van je harinkje.
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. En al druk aan het haring happen denk ik. Ja hier lag het ook al in de super en ook de visboer zal ze vandaag wel hebben. Nou ik ben er aan voorbij gelopen hoor.. Het is eigenlijk heel erg vreemd weer.. heerlijk buiten maar geen zon dus het lokt niet uit om buiten te gaan zitten.. Volgens de buien radar houden wij het hier nog even droog en dat hoop ik dan maar dan kan de was nog droog buiten... Ik zal verder want breng Ritza zo even naar school. Nee de onderste pps bracht geen verkoeling maar wel een ..oh wat mooi en wat vertederend..

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    Ik heb nog geen haringtje laten glijden.Misschien vanmiddag ffkes.
    Een pracht pps van de ijsbeer en de huskies.
    De bovenste is als zovelen ppsjes.
    Maar dieren doen het altijd goed en zeker als zo speciaal zijn als deze foto's.
    De warmte valt erg mee,vind je niet?
    Geen zon en dat scheelt.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die karel...jij de smaak van vissies in je mondje...en je kan er weer lang tegen grijnzzzz
    Is nog gelukt ook het omdraaien...hihi
    Vannacht een flinke onweersbui maar is nu niks meer van te merken...is alweer bloedje heet...werd om 5 uur wakker.
    En om 8 uur nog eens...2x van het onweer.
    Maar het is er niet minder warm door geworden...en nee die melkflessen zijn verleden tijd...ik geniet de hele zomer van de griekse kleur grijnzzzz
    Hopelijk wordt het op je vlakte niet zo warm als hier...dat zou afzien worden dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zo erg was het niet hoor als het komt als je slaapt.
    Dat wakker worden ervan is een groter probleem...halve nacht heb je dan maar...maar goed ik kan gewoon mak an doen vandaag dus geen probleem. Oja had je gister op wp weer uit de spam gehaald...een reactie van 14 juni hihi
    Dis jij zit af en toe ook in de engelenbak...maar dan zonder vleugeltjes grijnzzzz
    Fijne werkdag...hoeveel vissies heb je mee genomen?
    Je moet toch de dag door zien te komen hè...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ik ben nog niet naar de markt geweest.
    Het werd toch weer warm en op woensdagmiddag is het altijd druk op de cuyp.
    Morgen maar een harinkie weg werken.
    Van de suup vind ik ze niet echt lekker alhoewel het daar heerlijk koel is.
    Fijne middag.
    doeiiiiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee karel ik will de klappen niet horen en al zien helemaal niet pffttttZit nu weer met de laptop de pc heeft weeer dezelfde kuren als laatst...maar goed heb nu een reserve top is toch wel handig haha
    Eens kijken of ik weer in de engelenbak beland grijnzzzzz
    Keep it cool hj

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    weer mooie beelden hoor
    en nog lekker koel ook haha
    ja er zijn weer rauwe visjes te koop
    ook de supermarkt had een echte kraam in de winkel
    maar ik lust geen rauwe vis
    vanavond aan het vlees,dat vind ik veel lekkerder
    heb nu alles in huis,dus we gaan BBQen
    hihi maikel zou vast wel de BBQ aan kunnen steken dachten wij
    maar daar heeft hij ook geen ervaring mee
    dus ik doe dat ding wal aan,zal ook de kok wel worden denk ik
    we zien het wel
    vandaag eerst hier weinig zon,maar nu schijnt hij weer vrolijk
    karel geniet er maar van als het kan
    wens je een fijne middag en avond toe

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha jij alweer smachtend naar de koele drankjes...ja moet je wel hè als je vissen wil laten zwemmen. Maar echt nodig is het niet want die zijn dan al lang verteerd whahahaha
    Zo wij ook weer de boel opruimen en kan de avond beginnen...nog een paar shirtjes strijken en de was is ook weer in de kast...morgen shoppen pffttt hoop dat het dan wel een stuk minder HEET is...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi Karel
    Nou voor een harinkje kom ik mijn bed echt niet uit ,ik lust ze niet brrrr.De eerste pps kan ik niet kijken maar de tweede is echt prachtig!!
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  14. ha voor maandag wassen we niet meer dus ook geen strijkwas grijnzzzz
    Maar goed met deze temperaturen wil de wasmand al snel weer uitpuilen hihi
    En vonden de visjes het fijn of willen ze nog meer hj
    Fijne avond en proost

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn pc intussen weer wel en eerlijk gezegd vind ik dat belangrijker dan je camsite grijnzzzz
    Nu een backup aan het maken voor het geval dat...viel vandaag steeds weer weg...duimen dat het goed blijft gaan hj
    Dan zal ik straks duimen voor je camsite...

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo en uit verveling ga je zomaar naar mijn stekkie hj
    Nu zal voor 4 blogjes zorgen om 00.03 uur...dan kan ik gerust gaan winkelen morgen genoeg te doen haha
    En komen ze vrijdag ???

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Nee de backup draait nog steeds...heeft tijd nodig.
    Nu ik gebruik IE en daar doet ie het ook niet...zal zo eens kijken via chrome...maar doe wel ff rustig want wil niet dat de backup weer stopt. kan ook geen catan spelen pffttt
    Wat is er weer alemaal aan de hand...weet jij het mag je het zeggen pffttt
    Zou skype werken? grijnzzzz
    Trusten moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Uitzending via IE waar heb je het over ???
    Nu die backup moet wel opschieten want wil zo wel gaan slapen...morgen om 9 uur staat dochter op de stoep...dat gaat een lange dag worden...trusten
    Oja blogjes staan whahahaha...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Nu het duurt en duurt maar...morgen nieuwe poging want duurt me te lang. En jij verkoeling gehad?
    Slaap lekker

    BeantwoordenVerwijderen