dinsdag 11 juni 2013

ik heb zin om te dollen :)


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo mijn blogmoatje is er ook
weer hoor

denk dat de meesten dat wel al wisten

maar weet U ook dat ze uit het Brabantse komt

een provincie vol van wijsheden

nee wist U dat niet

dan bent U maar weer blij met mij

  photo 9789055133024_front.jpg

best een mooi taaltje hé

en zo leren we elke dag wel iets

ja en dat al van zeer jongs
aan

 

  photo dyn001_original_467_264_jpeg_2518600_f93004a2aff97a6d67c0fb69a3094a5e.jpg

 

ja beste luitjes het is me
allemaal wat

weet U nog dat we het laatst
hadden over

smerissen blauwe muggen en zo meer

nu dat is toch apart volk hoor

kijkt U ff mee

  photo Afbeelding1-34.jpg

ja stelletje zeikerds zijn
het vaak

maar er zijn ook wel goede
hoor

kent U ze

wens U een fijne dag

liefs



Karel

13 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Zal straks even mijn wijsheid uit Brabant gaan halen en even bij de zeikerds langs hihihihi, maar nu eerst alleen even een krabbel. Jij gister je eerste werkdag weer gehad na bijna een week vrij... Ik gister een snipperdag en vandaag ga ook ik weer even aan de slag. Ik hoop maar dat het vandaag nog droog zal blijven en vanmiddag nog lekker naar buite kan. We zien het wel. Ik wens je een hele fijne woensdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Prachtige ppsjes en ik zit hier met een grote grijnz.
    Lidia en greetje zijn kunsrenaars maar er zit weing humor in hun ppsjes.
    Grappige gezegdes,hahaha.."lieve " babies en vriendelijke agenten die nooit wat fouts doen.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. De eerste pps is niet te volgen hihihi, de tweede is vast gemaakt door een man... gna gna en de derde, ja die had ik al eens gezien maar het is zo leuk om te zien dat ook de blauwe muggen niet goed zijn in inparkeren....
    Ritza zit net aan haar ontbijt, heeft net even een frisse douche gehad en kan er vandaag wel weer even tegen. Ik zal zo de bedden even opmaken en de zuiger straks even over de vloer dan ben ik al weer een heel eind. Straks komt zus om een bakkie dus wacht haar belletje maar even af. He Karel, ik ga weer, maar ben er later wel weer even.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Karel
    Ze zijn er,hoor.De werkmannen.
    Toch nog vroeger dan ik dacht en ik was nog niet in de kleren.Snel wat aangetrokken en naar buiten.
    Met een kraan halen ze de stronken weg en nog meer struikjes.
    vanmiddag contact opnemen met het stadsdeel en eisen dat ze weer groen terug planten.Ik geef geen cent meer uit..
    Ze hebben voor honderden euro's vernietigd.
    We zijn er nog niet maar ik denk dat ik een goede kans maak.
    Overal foto's genomen voor het bewijs.
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Jij al bijna meer gedaan op de vroege morgen dan ik. Ja zus was vroeg voor een bakkie en een half uur later kwam Jan ook een bakkie doen. Was het zo maar 11 uur toen ze weg gingen.. Dus heb eerst maar even snel de rit suup gemaakt, wasje buiten gehangen en de zuiger even over de vloer gehaalt. Doe ik verder ook niets meer hoor.. alleen het eten en de afwas. Jij al weer bijna onderweg naar je werk denk ik... ik duik zo even een puzzelboekje in maar wel binnen, geen weer om buiten te zietten. He karel, we horen weer.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi karel
    De ene helft is geloge en de ander helft nie wor...deze waren nieuw voor mij...en jammer dat niet overal uitleg bij stond...ja dan is het voor niet brabanders moeilijk om te weten waar het over gaat...maar goed ze kunnen vragen haha
    En ja je bent aan het dollen...zelfs bij kleintjes blijven mannen mannen die ge nie uit kant halen.
    En ja die agenten vragen er ook om haha...
    Nu koppie weer up to date en zo meteen even naar Daan en de mams. De rooie smaakte goed en de rest ook whahaha
    Jij alweer richting werk met je bollen en visjes grijnzzz
    Nu hier is het bewolkt maar niet benauwd...gewoon lekker weer, maar geen zon. Maar als die nog komt dan is het weer een mooie dag. Groetjes en werk ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha Karel,
    Nog een keer een fotootje opgestuurd.
    Als het goed is krijg ik nieuw groen,conniferen.Dat is het.
    Niet mijn andere struikjes,forsythia,brem en sering.
    De bloembak die ze beloofd hebben komt op het parkeerterein te staan,naast de lantaarnpaal.Dan kan er niet meer geparkeerd worden voor de plank.
    neil moet een ander plekje zoeken.Maar dat vind ik niet zo erg.
    Het hele gedoe houd me wel van de straat..hihi..doodmoe word ik er van.
    Fijne werkdag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zou het niet weten en jij op de pint geklikt?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ja hoor,je hebt gerageerd op de foto's.Ook die van verleden week.
    Eindelijk een zonnetje maar echt lekker is het niet.
    Hahaha..ik zet toch maar jouw profiel op.....
    Smakelijk voor straks.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Op mijn stekkie natuurlijk...nu dat doe je dan vanavond maar als je dorst hebt grijnzzzz
    Haar nog goed maar Daan vond mijn tanden heel interessant hj
    Maar goed die zitten allemaal nog vast dus lukte niet hihi
    Zo grappig als hij lacht met 2 tandjes in de onderkaak...
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. ha die karel
    zo even wat rust in de keet
    was even weer door een brief weer helelmaal uit evenwicht
    maar we zijn er weer doorheen
    RUST en wij weten wel beter
    slecht voor jes deze akelige dingen op papier
    dus alles wat krom is zal ooit weer recht komen
    we gaan nu lekker genieten van de avond
    wens jou ook een fijne avond en voor straks lekker koese

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Eentje is voor zo een klein plekje genoeg...toch?
    En aanvragen bij de gemeente kan geen kwaad...hj
    Jij alweer aan je avond begonnen...en ja nieuwsgierigheid maar was zo grappig...met die kleine vingertjes
    Proost hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nee om de leiboom hihi
    Maar goed hou het maar eens allemaal bij.
    Ja het is wat hè...wat kunnen mensen het elkaar moeilijk maken.
    Jij je mailbox legen de mijne is leeg whahaha
    Gooi ze allemaal richting jou haha....mzl

    BeantwoordenVerwijderen