zaterdag 1 juni 2013

ik kan hier van dromen tijdens de nachtdienst

9 opmerkingen:

  1. Ohh geweldig filmpje Karel ,wat zijn kittens toch leuk
    Werk ze ,Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    hihi komt me bekent voor
    zo werd gosse altijd gewekt door onze poes
    mocht sanne ,,heit,, roepen en dat ging ongeveer zo hihi
    heeft gosse ook al eens een blauw oog opgeleverd
    niemand wou het geloven,heb ik maar gezegt dat ik dat had gedaan
    en dat geloofden ze eerder hahaha
    he karel wens je een goede slaap en een fijne zondag
    liefs van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Jij kan er tijdens de nachtdienst van dromen, nou ik heb er nu net even van genoten.. wat een heerlijk stel die twee kittens. Zou ze zo uit het beeld willen pakken als dat kon. Hihihihi. Maar goed dat dat niet kan want dan was het huis nu inmiddels te klein vanwege de katten hihihi. Jij vandaag nog even slapen en als ik het goed heb nog 1 nachtdienst... Heb je dat er ook weer opzitten en kun je de komende dagen gaan genieten van het mooie weer, want het belooft een mooie week te worden. Ja vraag Ritza maar eens als je komt wat klaar te maken hoor, want ze vind het leuk om te doen en met een beetje hulp nog maakt ze ook alles klaar. Met bepaalde dingen redt ze het alleen maar een recept is net even anders. Lezen en doen en handelingen tussendoor is nog wat moeilijk maar ze doet het toch maar.
    Ik ga zo de dag even rustig aan beginnen en we zien vandaag wel wat de dag komt brengen.Ik wens je een hele fijne zondag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Jij na een ontbijtje, bakkie leut en de mails nu rustig aan gaan slapen...Hihihihi. Ja heb je even je ding kunnen doen en even bij kunnen komen. Ik ben inmiddels in de kleren na een verfrissende douche.. Kan ik er vandaag weer tegen. Hier en daar wat han en spandiensten ...oftewel de dagelijkse klusjes wat doen. verder zien we het wel. Als er achter huis vanmiddag niet te veel wind staat dan kunnen we lekker achter huis zitten. Gister was er nog een was in de machine blijven zitten en heb die vanmorgen eerst maar even buiten gehangen..Heerlijk zo met dit weer alles naar buiten. Nu nog een beetje warmer dan is het helemaal naar de zin. He Karel, slaapse en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohhh leuk kan ik deze toch nog kijken hihi
    Op smoelenboek lukte het niet....
    Mogge karel
    Jeetje je moest wachten tot 7 uur voor je kon boemelen en al je dan wil is slapen haha
    Alhoewel een pint is ook wel lekker haha maar op die tijd grijnzzzz
    Kijken ze je dan niet vreemd aan als je s'morgens om half 7 aan een biertje zit?
    Ja dat jij de rest vreemd aankijkt weet ik wel haha....mensen kijken om die tijd zal het wel slaperige koppies kijken zijn...mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Karel,
    OOHHH..wat een super leuk fimpje maar dat had je wel verwacht van mij.
    Heerlijk lui liggen soezen in de zon.Jij een half uur later met de trein,pffff..viel je niet om van de slaap?
    We hebben je goede raad opgevolgd en een stukje gefietst.
    Zo'n 25 km.Was goed te doen maar wel druk overal en zeker met de tourfietsers.Je schrikt je lam van die klanten,ze hebben ook geen fietsbel.Ze schreeuwen...PAS OP.Dan zit me hart in de keel.
    Slaap lekker voor straks.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Volgens mij zaten we tegelijk aan het krabbelen..hahaha.
    Lekker,je vrije dagen op komst.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ha zie dat co je goed bezig houdt hihi
    Dus de zaterdag nog kwijt zien te raken...lang genoeg vrij gehad dan en kan je er weer tegenaan hoor grijnzzzz
    Dus het weer werkt mee en je kan ook met korte roek de fiets op...nu hier kan dat tot in de aond ook, dan wordt het wat frisser, maar niet zo dat je jas of vest aan moet.
    De wijntjes werke dan ook hihi
    Gaat co grieks eten vanavond...vraag of je niet aan kan schuiven voor je naar je werk moet...maar gaat niet hè dan moet je je 2e serie slapen.
    Nu vanaf morgen hebben we een auto en willen zowel noord als zuid bezoeken.
    Chios stad doen we met de bus wel...dus we gaan nog meer grieks zoeken de komende dagen.Er schijnen nog echter eettentjes te zijn waar moeders kookt...dus die gaan we opzoeken...en verder wat we onderweg tegenkomen. In ieder geval naar de mastiekbomen en wat ervan gemaakt wordt. En een pottebakkerij...
    Dus de komende dagen ben ik er wat minder...maar goed jij slaapt en nog een dagdienst? En dan begint het genieten voor jou ook...groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Wij gaan idd grieks eten en neil is de kok.
    Vlees van de bbq.Ik waan me dan een beetje op Chios.
    Nellie laat me de hele tijd kwijlen..hihi.Ik dacht aan lekkere griekse salade maar die vindt Nellie het minst lekker.Ze is nu verwend door de griekse zon,natuur en het heerlijke eten.
    Smakelijk voor straks en een fijne nachtdienst.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen