dinsdag 25 juni 2013

na een fijne dag zeg ik trusten , op naar morgen


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

wat had ik een top dag

dat is als je houd van natuur en wandelen

ik liep bijna 7 uren

door de duinen en over een stukje strand

voor nu doe ik het ff af

met een vlinder die bleef zitten

ik noemde hem Roel

  photo wandelingKennemerduinen25juni017.jpg

ja en dan de woensdag

als ik Piet en zijn kornetten hoor best een aardige dag

dus wie weet ga ik een stukje fietsen

nu eerst zo slapen

het was een lange maar mooie dag

ik hoop dat het werkt klik op



HIER

voor meer fototjes

wens U een fijne dag

liefs



Karel

20 opmerkingen:

  1. Weet je mijn blogger niet meer te vinden?
    Zo je bouwwerk gezien en vele andere mooie foto's...dacht dat je de viskraam voorbij was gelopen grijnzzzz
    Volgens mij was je de enige bijna op het strand...behalve die kwal dan hihi
    Mooie serie maar kon alleen een reactie kwijt bij het overzicht...bij de foto's apart dus niet. Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij gister je strand wandeling gemaakt, nou het was mooi weer dus dat was treffen. Mijn dag liep heel anders dan gedacht gister maar goed dat was zo en vandaag maar even dat doen wat gister zou.. Was niet de bedoeling maar ben vandaag weer even de hort op. Maar zal er vandaag wel zijn hoor voor een krabbel. Jij vandaag op de fiets er van door... ook vandaag nog heerlijk weer is voorspelt dus het kan. Morgen wordt het alweer minder.. He Karel, ik ga door en wens je een hele fijne woensdag en ik kom later even je foto,s bekijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Mooie vlinder pps maar ik heb meer genoten van je fotootjes.
    Een mooie afsluiter..hihi..een goudgele rakker.
    Je had er mooi weer bij en vandaag mag je het overdoen op de fiets.
    Alvast een fijne zonnige dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik denk dat we weer gelijk aan het krabbelen waren.Ik vind het plaatje ook erg leuk.
    Proost,ik ga aan de koffie.
    doeii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. goedemorgen karel

    ben even met je mee gewandelt en ook even stil gestaan bij vlinder,duizendpoot,slakjes en dooie vogels
    mijn tuinhuisje stond er ook op zag ik haha
    [mooi huis met groot grasveld ervoor]
    jaja ik was vroeg vanmorgen, maar heb me niet verveelt hoor
    lag een briefje en dan weet ik dat er of extra werk is of dat ze geen tijd hadden om op te ruimen
    dat laatste was het dus
    maar dat het een bende was zag ik bij het binnenkomen wel
    maar goed ik zit weer lekker aan een bakkie op mijn eigen stoel bij froggy
    vandaag maar lekker doen waar ik zin in heb
    geen gehaast of extra werk
    denk gewoon lekker ontspannen de tuin in
    zonnetje schijnt dus genieten maar
    karel wens je een hele fijne woensdag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel...ja heb er 2 toch grijnzzz
    Zo jij weet dus toch wat spiertjes zijn...ja gelijk 7 uur lopen en dan ongelijk is ook nogal wat. Maar goed je hebt ervan genoten en daar gaat het om. Je bent alweer aan het veranderen...je weet ook niet wat je wil...of je weet het wel maar het lukt niet hihi
    Geen plakstoel hier want we gaan de konijnen ophalen...maar eerst Marijn van school halen...vind ie leuk. Hij heeft helemaal zin in vakantie...al gaat hij graag naar school. Zo snel me rondje verder maken en dan foetsie...doei
    Wens je een fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. Ja ik was er ook weer hoor. Ben al weer even onderweg geweest maar kan nu thuis aan de slag en even mijn ding doen, dan heb ik vanmiddag lekker vrij. Jij ook aan de klusjes en vanmiddag ga jij je eigen tuin weer even in. ja de hertjes en koetjes gaan je missen enaders.. hihihi. Maar gister heb je ook weer genoeg gezien in duin en op strand. Mooie foto,s. Ik ben vanmorgen met Ritza naar school geweest, binnen een half uurtje was ze klaar en konden we naar huis. Ritza thuis gebract en ik met stukje brood in de hand weer in de auto en gelijk door naar de slager.. Nu alles weer in huis en kan ik me thuis nog even uit gaan leven met wat klusjes.. He Karel, ik ga weer, we horen, laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als ik je stuur ja dan kom je overal hihi
    En al antwoord gekregen op je vragen...van ww ???
    Al denk ik dat je eraf gegooid bent...
    Maar goed ik ga genieten van de kleine mannen...en jij toch weer aan de wandel. Is wel de beste remedie tegen spierpijn toch?
    Ik ben idd foetsie haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Je blogger weer veranderd,lekker zonnig en duidelijk.
    Thuis blijven is ook ontspannend en na 7 uur wandelen mogen je spiertjes wel ffkes tot rust komen.
    Ik ga nu aan de wandel,naar de markt en wie weet...
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Volgende keer niet je brilletje vergeten..hihi.
    Het was mooi weer voor een wandeling en op de markt was het erg druk.
    Geen haring gekocht.Halverwege ben ik gevlucht.
    Via de suup naar huis.
    neil komt laat thuis en nog idee wat we gaan eten.
    Misschien bestel ik wel wat.
    Fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. haha wil niet zeuren maar mijn stekkie dan?
    Nou ja ga het niet iedere keer vragen...zou standaard moeten zijn hj
    Zo jij er weer een wandeling opzitten...
    Was een verrassing voor marijn dat we aan school stonden en hij ziet me en gelijk een vette knuffel te pakken met kus hihi
    Samen met dochter en robin naar het tuincentrum geweest om nog wat dingen te halen voor 3 weekjes uit logeren van de konijnen en marijn met opa naar de speeltuin. Ook nog samen met de lego gespeeld en dan is een dag zo om...Marijn heeft wel een half uur staan zwaaien...terwijl we nog bij het stoplicht stonden...mijn nek doet zeer van het omkijken. Uiteindelijk had ik het gevonden...raam open en arm omhoog...nu wij net binnen.
    Heerlijk uit eten geweest...konijnen in de auto met de raam een stukje open...en ja hoor ze waren er nog toen we instapten hihi...en nu op naar een rustig avondje...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dus jij zit schaterlachend voor de tv...let je een beetje op voor burenoverlast hj...
    Ja daar doe je het voor hoor...hij rukt zich los uit een groep kinderen oma opa haha, zelfs de mama zag hij niet staan.
    Heel verhaal onderweg naar huis want ze waren de groep 8 uit aan het zwaaien...ja marijn nieuw op school en de oudste lading naar de volgende school...
    Nog 2 daagjes en hij heeft vakantie...en vertrekken dan gelijk naar frankrijk...camperen haha met die 2...ben benieuwd hoe dat zal gaan met robin...die is tenslotte pas 3 maanden dan...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu dat wordt een lange tv avond gelijk 2 na elkaar...en ja crocodile Dundy is leuk om te kijken...maar nee toch maar niet hj
    Even zorgen dat ik weer bij ben hier met krabbelen..mzl boeffie :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zo de mailbox is weer leeg...tja moet ook bijgehouden worden...
    Weer wat mopjes voor op de planken :)
    En nu nog de foto's van de kleinkinderen uitzoeken...haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zie je wel af en toe afdraaien richting stekkie is zo gek nog niet grijnzzzz...je weet maar nooit haha
    Zo nu voor kronkels even wat nieuws maken/zoeken.
    Of een ouwetje van stan kan ook nog hj
    Veel plezier in NY

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Nee niks rondsturen haha...netjes op mijn plankje gelegd voor het geval ik niks meer heb om te plaatsen hj
    Is dat niet saai 3 achter ekaar?
    En ja dat wordt voor jou weer 4 dagen ploeteren hj

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Slaap jij nog maar even lekker hoor want als ik het goed heb gezien heb je vandaag weer een late dienst dus wordt het weer nachtwerk. Ik heb vroege dienst en ga straks op naar Marten. Ritza kan lekker blijven liggen die heeft vrij, die heeft dus gewoon slaap corfee hihihihi. Voor vandaag even geen afspraken elders dus maar even kijken wat de dag gaat brengen. Ik ga jou nu eerst een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. goedemorgen karel
    zal zachies doen hoor, slaap jij maar een gat in de dag
    geen weer om buiten te wandelen
    gisteren was ik niet vooruit te branden, maar na een goede nachtrust ben ik vandaag weer zo fit als een hoentje
    maar voor vandaag staat er niets op de werklijst
    ja de gewone dagelijkse dingen
    jes gaat weer naar school vandaag, ik denk dat regelmaat gewoon goed is voor haar
    waardeert ze straks haar vrije dagen [vakantie] ook meer
    dus we gaan weer gewoon verder hihi
    karel wens je een hele fijne donderdag toe
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Mogge Karel,
    Neil heeft ook naar Dundee gekeken en vanmorgen weer om 5 uur 30 op.
    Hij was nog moe..hihi..eigen schuld.
    Ik lag lekker te lezen.Leuke vrolijke films.
    Nu wachten op de koffie en ohhhhh..ik zou wensen dat die rode streepjes weg gingen.
    Loesje heeft weer wat aangeklikt toen ze op het toetsenbord sprong.
    Nu heb ik spelling correctie.
    Proost.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat is weer eens wat anders een vlinder die Roel heet hihi....
    Je pps van deze moet ik nog bekijken en dat ga ik straks dan ook gelijk even doen.
    Het is nu alweer een paar dagen grijs weer (althans hier dan) maar er komt mooier weer aan zeggen ze. Ik hoop dat je dan vrij bent.
    Hele fijne avond nog ;-)

    BeantwoordenVerwijderen