dinsdag 11 juni 2013




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo mijn vrije dagen ook weer
gedaan

heb me prima vermaakt met fietsen - wandelen

maar ook hier thuis met wat HH

nee heb me geen moment verveeld



ik kwam een pps tegen met de titel

" Cowerd of the county "

dat kwam mij bekend voor , en ja hoor

een pracht song mooi verpakt

  photo kenny-rogers-coward-of-the-county.jpg

over wandelen gesproken

kijk eens onder dit plaatje

en wandel fijn mee

  photo nogffgenietenmorgenweerwerken08.jpg

wens U een fijne dag

liefs



Karel

17 opmerkingen:

  1. goedemorgen karel
    nou de blaren op mijn voeten gelopen hoor hihi
    het mooiste vind ik het kalf dat bij zijn moeder drinkt
    zie je zo weinig meer
    de bermen weer in volle tooi,is een lust voor het oog
    ja het is mooi wandelen bij jou karel
    ik wandel nog even door mijn huisje en even afmaken waar ik gisteren ben gestopt
    een afspraak maken voor jes bij de dokter
    wil even weten waarom zij regelmatig opgezwollen amandelklieren heeft en zo erg verkouden
    wie weet ligt het aan haar amandelen
    steeds ziek thuis vind ik echt geen optie
    zo ik zal even kijken of ik mierloos een bakkie kan inschenken
    karel wens je een hele fijne dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Jij mag vandaag ook weer en ja dan zitten de vrije dagen er voorlopig weer even op. Maar je hebt het getroffen wat het weer betreft.. Dat is wel eens anders geweest op je vrije dagen. Je bent ook langs het media park gelopen zo te zien.. en verder ja.. het is weer vol met bloemen en dieren. Ook hier staan rondom in de weilanden jongen dieren.. ik vind dat zo mooi. Ik zal zo de dag ook gaan beginnen maar zo eerst Ritza even uit zwaaien. Heb gister met een tangetje het ventiel dopje even los gehaalt en de band opgepompt... Is nu nog hard dus lek was die niet... Ik heb een flauw vermoeden dat.. maar weet het niet zeker.. dat Ritza de band heeft leeg laten lopen.. Maar zeg maar niets. He Karel ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    De eerstepps bekeken maar is niet zo aan mij besteed.
    Maar je foto's is een ander verhaal.Er zitten juweeltjes tussen en speciaal die libelle en ander klein spul.
    Prachtige klaprozen en het kalfje,zo schattig.
    Je hebt je ogen weer goed gebruikt.
    Jij weer aan het werk,hier ook weer allerhande klusjes die gedaan moeten worden.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. zo even een pauze
    beneden alles klaar en zelfs het aanrecht even zonder een mier
    heb er wel 50 aan het zwemmen gezet
    werd me even te veel,stond er even bij van bah bah hah
    maar goed ik ben eneden klaar,dus zo stiekum naar boven
    even in de kleren en de strijk even doen
    als jes wakker is kan ik de was opruimen,maak haar maar niet wakker ze is haar slaap wel nodig
    de hele nacht heb ik haar horen kuchen
    zo nu mijn bak koffie legen hihi
    karel zie je laters

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Nou hier de strijk aan de kant hoor. Nu ook even een broodje en een bakkie en dan denk ik dat ik vandaag maar verder vrij neem en de hort even op ga. Heb de tijd even aan mezelf en ga ik even in Sneek rond neuzen. Misschien slaag ik wel voor een cadeautje voor Milli want die is vrijdag jarig en ja moeilijk om iets voor hem te vinden. Ga er niet naar op zoek ik kijk wel..
    Jij en je bosmieren, vieze dingen.. Nou als je die in je keukenkastje vind ga je gelijk op de loop hiihihi. Ik ga verder en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I know that guy with the hat on ... it's Kenny Rogers ... before he had all that horrible facial surgery ...

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja hoor ben wakker grijnzzzz...al uren haha
    Het is al druk hier in de vroege morgen...En zie je de zon al...wij zitten buiten met een bakkie en krantje...ja die krant heb ik gemist op vakantie...
    En alleen maar tijdschriften gelezen.
    Vanavond naar een feestje dus vandaag maar ff de kleur bijwerken hihi
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoezo al dat slapen was er toch al hihi
    Nee de kleinkids moeten nog even wachten tot oma de boel aan kant heeft pffttt
    Opa de tuin en ikke binnen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Moet je ook vroeger gaan slapen of was het later?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    ik moet nog een paar dagen en dan heb ik ook lekker vrij. Jij hebt je vrije dagen goed benut zag ik wel. Wat ene foto's heb je gemaakt zeg! Vlinders, vogels, rups en kevertjes en mooie bosgebiedjes. en velden. alles kwam voorbij hihi...

    Je plaatje van Kenny Rogers kon ik mooi ff meezingen want de tekst stond er lekker bij :-)
    Wekse man!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha die Karel. Jij al weer aan het werk, ik al weer thuis. ja was er al hoor maar moest nog even naar de suup en ben bij zus even een bakkie gaan halen. Ook het vlees even zachtjes op dan kan dat maar klaar voor straks. Nu zo even in het zonnetje nog achter huis. Nee ben niet geslaagd iets voor Milli te vinden... is ook moeilijk hoor, we hebben alles wel. Vorig jaar heeft ie nog een luie stoel voor buiten van me gekregen.. ach we zien elkaar na al die jaren niet meer naar de handen. Ook voor schoenen voor mezelf heb ik even gekeken.. Nou dat was ook niets. jee man of oude beppe schoenen of hele leuke maar met hele hoge hakken.. moeten we niet hebben. Nou je bent weer op de hoogte, ik ga verder en zou zeggen, werkse en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha Karel,
    Eindelijk..daar is ie dan de zon.
    Maar nu te laat om buiten te zitten.Neil komt wat vroeger thuis en die lust dan wel een hapje en snapje.
    Maar de boel is op orde,boodschappen zijn binnen.
    Fijne avond.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dus zonder bril kan je niks whahaha...zo begint het allemaal hj
    Nu als ik geen bril heb dan ga maar gerust aan de kant want dan loop ik iedereen om grijnzzz
    Smakelijk en fijne avond..oja wie hang jij aan de waslijn dan?
    Doei

    BeantwoordenVerwijderen
  14. haha voor dichtbij en veraf...sinds 3 jaar.
    En er ging een wereld voor me open...denk dat het volgende gehoorapparaatjes zijn grijnzzzz...zo eentje die je uit kan zetten als het te druk wordt hihi
    Och heb nog 3 zussen en 1 broer boven me die het nog niet hebben, dus wacht nog maar eventjes. Ben tenslotte nog steeds de kleinste van het stel...
    Wens je een fijne avond na je boemelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Jij bent aan het wachten tot je op je strepen kan gaan staan zo te lezen...binnenpret en voorpret.
    Och je dienst zit er bijna op als ze je laten oversteken op die rooie lijn grijnzzz
    Snap er geen biet van maar zal wel...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Mijn T-shirt ook maar hoop wel dat we vanavond geen dorst hoeven te lijden haha
    Fijne avond en mzl
    We zijn foetsie...doei

    BeantwoordenVerwijderen