maandag 17 juni 2013

puffie mee



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 



   photo goedemorgen480384j7.jpg


ff op alleen lezen klikken

mooi hé

en de zon als wel de sterren en de maan

zijn goed te zien

geniet er van

doe ik er nog een bosje blommen bij

  photo 800IMG_62850.jpg

ff op alleen lezen klikken

nu met zoveel moois komt U de dag wel door

ik zal flink zweten op het werk

en hoop dat U dat ook doet

want zweten koelt af

en men zegt het word warm

maar helaas ook benauwd

ik neem voor de zekerheid mijn puffie mee

heeft U de kans

doe mak an

wens U een fijne dag

liefs



Karel

18 opmerkingen:

  1. Heel mak an ga ik doen...en begin er zo meteen mee...
    Zo jij je huiswerk weer gedaan...stekkie bezocht en de engelenbak leeg gemaakt.
    Snap jij dat nu waarom ikke altijd ?
    Nu ik snap er niks van maar zal wel whahaha...nu nog ffkes klikken en slapen...kan ik rond middernacht afsluiten hihi...sweet dreams en moet het onderste ppsje wel laden anders haal ik het niet whahahasluit deze vat af hj...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodmeurning Sarelke ! Deze pps bewaar ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Kom later even kijken wat je hebt verstopt hoor maar nu eerst even snel een krabbel. Ja vandaag belooft het een warme en benauwde dag te worden. Nu zal het hier iets koeler zijn dan vandaag op de luchthaven neem ik aan. Vanmorgen nog even wat dingetjes te doen en vanmiddag gewoon rustig aan.. we zien het wel wat de dag komt brengen. Maar inderdaad je doet er verstandig aan je pufje mee te nemen, heb je ,m nodig is die bij de hand in ieder geval. He Karel ik ga de dag beginnen en wen sje een hele fijne dinsdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. goedemorgen karel
    mooie ppssen hoor karel
    de een wat stekelig en de ander vol met anjers
    nog even en mijn putemmer staat ook weer vol anjes in de bloei
    ja voor mensen met zwakke longen zal deze dagen niet prettig zijn
    vooral niet als het zo drukkend weer word
    ook ik kan het nog steeds merken,ben ik kortademig
    als het even mee zit wil ik vandaag de boel in de grondverf zetten
    dan nog om een kleurtje voor de deur,denk zelf blauw/groen
    is ook de kleur van mijn schutting
    maar vandaag wel even in de rustmode hoor
    lekker rustig de dag door
    jes moet zo de deur uit,dus ik ga je een fijne dinsdag wensen
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Heb even je ppsjes bekeken en moet zeggen, het staat er allemaal weer vrolijk bij. De maan en de sterren heb ik voor vandaag weer even welterusten gewenst.. Hier zijn nog steeds de wolkjes aanwezig en geen zon.. Bij jou is het al lekker op temperatuur op het balkon. Maar kon nu mooi de strijk even doen want met veel warmte is dat geen leuk klusje. Dat is dus nu aan kant en doe ik verder weinig meer vandaag. Ritza ligt zwaar op tuk op de bank, ja die is gewoon niet fit dus vandaag nog maar even een dagje thuis. We zijn eigelijk het hele jaar al aan het kwakkelen. Waarom ik handdoeken mee neem op vakantie..Nou mag graag een schone handdoek gebruiken en heb ik altijd extra bij de hand.. Ik zal verder, jij maar rustig aan en we horen later weer even.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel,
    Zeker weer mooie vrolijke ppsjes.Prachtig al die blommekes,zelfs de prikkels.
    Lekker warm op je balkon..pfffff.Hier is de zon ook not niet echt aanwezig.Sluierbewolking maar buiten is het al benauwd en zeker in de stad,altijd warmer.
    Koffie is op en nu een berg wasgoed weg werken.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha karel dit engeltje heeft zomaar 10 uur geslapen haha...zal het wel nodig gehad hebben en of ik nu opgeknapt ben geen flauw idee alles voelt warm aan grijnzzzz
    Maja met krantje in de zon...wel de pet op gehad, want wel een beetje opppassen nog en verder gewoon zoals jij whahaha
    Zie dat het in het noorden nog bewolkt is...hier een stralende dag met klein beetje wind...precies zoals je wil hebben...
    Hopelijk wordt het op de vlakte bij jou niet te heet...want ja jij moet je kleren aanhouden op het werk whahaha...fijne werkdag.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha grapjas niet meteen op de fiets springen...moet er niet aan denken nu. Nee we doen het mak an en hoop dat we het ergste achter ons kunnen laten. Kan in ieder geval weer normaal adem halen al loopt mijn neus nog wel...kan je ook moe van worden haha...keep it cool

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Net de boodschappen gedaan maar ben toch weer blij om binnen te zijn.
    Toch nog redelijk veel sluierbewolking.
    Niet zo erg en zeker voor jou en het hete beton.
    Nog een fijne werkmiddag.
    Doeii.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee hoor die loopt niet weg...al is die wel knap vervelend...
    Keek net op de buienradar en daar klopt dus niks van haha...temperaturen liggen een stuk hoger dan aangegeven wordt...of zou dat alleen in ons tuintje zijn hj
    Ga weer naar buiten...wens je smakelijk en fijne avond.
    Want voor we gegeten hebben en opgeruimd hihi
    Toch nog druk op een dag met de gewone dingen grijnzzzz
    Zal de strijkplank mee naar buiten nemen doe ik toch nog wat...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Fijne avond ,Karel.
    Ik sluit mijn tentje,inmiddels bijna 35 graden op de teller.
    Nu de keuken in..pfffffffffffffffffffffffft.
    Fijne avond en smakelijk.
    Tot morgen als het lekker koel is.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo drie overhemden gestreken en geef het op voor vandaag...
    Denk je gaat wel weer maar zo gauw je wat doet dan is het toch nog teveel...maar goed de was van broertje kan nu opgehaald worden is die vast weg. En de rest stapelen we wel weer hihi
    Zo intussen bij jullie ook tropische temperaturen...heet hè ???
    Grijnzzzzz
    Morgen lekker koel...dacht het niet nog een dag langer dit weertje toch?...wens je een fijne avond...
    Zie al je vrij gevraagd hihi...wil het niet lukken?

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nu ben niet jaloers op je werkplekkie...maar 35 graden is te doen. Wat zal die goudgele rakker lekker zijn straks...
    We gaan aan tafel...koud eten haha
    Hadden beter een flinke zoute soep kunnen doen maja...morgen weer een dag grijnzzzz
    Nog 2 uurtjes...en je mag hj
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. En wat krijg je dan als je gaat googlen hj
    http://www.visenseizoen.nl/actueel/evenement/start-haringseizoen
    Ga je dan eerder weg met de trein om haring te happen.
    Ook als het zo heet is hihi
    Nu je stapt bijna in de boemel...zou zeggen proost...ikke gtst kijken. Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Goeie avond Karel,

    jij zweten op je werk en ik luierend van mijn vrije dagen in een zonnestoel hihi.... Ik was zelfs een paar dagen naar Limburg en vanmiddag weer terug gekomen. Ik zag een prachtige cactus pps met mooie muziek voorbij komen. Dat is altijd weer even lekker genieten :-) Hopelijk heb je deze week nog wel even vrij om ook van het mooie weer te genieten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ha en dat noem jij prioriteiten stellen grijnzzzz
    Denk dat je uitgeboemeld bent en het zout aan het aanvullen en ja daar krijg je dan weer dorst van...en vissies moeten zwemmen whahaha...smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een beetje hihi
    Een open boek ben je...en ik lees veel grijnzzz
    Eens kijken of er reacties zijn...want was ffkes met andere dingen bezig haha...mzl en sweet dreams ???
    Dromen van visjes met uitjes...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Zit je te kwijlen dan?
    Of andere bezigheden grijnzzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen