zondag 9 juni 2013

sssttt ik ben vrij


11 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Waarom moeten we stil zijn, je bent al weer uren wakker hihihihi. Ik was laat vanmorgen maar heb dan ook lekker lang uit kunnen slapen. Zal ik straks even bij die slapende man aankloppen maar nu eerst even een krabbel. Dus voor vandaag nog geen plannen... nou je kan alle kanten nog op en ja het wordt niet in de zon zitten vandaag denk ik.. Hier ook bewolkt en geen zon te bekennen. Zo eerst maar even rustig aan de dag gaan beginnen en dan zien we wel weer. Ik ga je in ieder geval een hele fijne zondag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha die Karel. Wat een leuk filmpje.. Maar goed dat jij niet zo een beesten bende om je huis hebt lopen, sliep je nooit weer uit denk ik hihihi. Maar wel gezellig als je dat zo bekijkt. Jij inmiddels je dinge gedaan en je koffiepot leeg gemaakt..ik ook inmiddels in de kleren en de was even opgezet.... Dat kan straks wel mooi naar buiten. Milli is nu het ontbijt aan het maken dus gaan we zo samen even een hapje eten. Ritza helpt hem even en ga ik zo de tafel even dekken. He Karel.. we horen weer.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    zo zie je maar dat je ook wakker kan worden van de stilte
    ik mister het gekletter van water
    dus vanmorgen gelijk de vijver ,,in,,
    niks eerst koffie,de visjes gingen even voor
    zelfs de konijntjes hebben eerst hun bakjes gevuld gekregen
    maar de 2de bak staat weer klaar en ik ben intussen weer wat opgewarmd
    maar goed we zien de vissen weer zwemmen en er zit wel 2kilo minder alg in de vijver
    nog even wat kleinigheidjes doen bij de vijver en het kan er weer een paar maanden zonder ingrepen verder
    ben ik straks klaar dan de douche in en ga ik luieren
    wie weet beginnen met de puzzel
    karel wens je een fijne zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Middag Karel,
    Hier lekker laat mijn bedje uit.Ook de poezen waren stil..
    Wat een schatiig filmpje.Lief hoor,aldie dieren.
    Jij al plannen?
    Straks komen de kinderen en natuurlijk een vorkje mee prikken.
    Geen zon te bespeuren maar het blijft wel droog.
    Mooi wandelweer..hihi.
    Fijne zondag.
    Doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi karel...ja ik was er al maar kom nu pas reageren hihi
    Heerlijk die blogjes vooruit plannen grijnzzzz
    het filmpje kende ik al maar is wel een erg leuke...zoiets als hier met het wakker worden haha...Zo vanmorgen ontbeten en daarna wandeling naar strandje 50 meter hihi, maar lekker even van de rust van het klotsende water genoten en nu op balkonia de rust van onze laatste dag snik snik...maar goed aan alles komt een eind dus ook aan onze vakantie...
    Ja hoemheb ik het vol kunnen houden die andere vakanties zonder toppie haha
    Weet je toen miste ik niks maar nu ook niet haha is alleen wat anders....met de daginvulling.
    Alleen voor de muziek is het al fijn om de laptop aan te hebben...je was veel aanwezig onder vorig blog 10 achter elkaar hj...maar stekkie ho maar niet te vinden zeker whahaha
    Lees niet echt fietsweer...maar wie weet zit een wandeling erin vandaag?
    Wij zowiezo nog even het dorpje in afscheid nemen van de oma in de minimarkt en vanavond nog een keer om te gaan eten...ja en ook daar even doei zeggen...dat is het leuke van het kleine dorpje na 2 dagen kennen ze je al en ze zijn allemaal zo vriendelijk en altijd in voor een praatje...het echte Griekse leven hier nog...prachtig.
    Wens je een fijne rustdag maar niet TE rustig haha zou je je maar vervelen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gelukkig na 3 dagen toch nog een reactie daar haha en weet je vanavond komt er al weer een nieuwe te staan haha
    Maar goed jij weekt je los van de plakstoel en gaat een fikse wandeling maken maar toch mak an haha...hoe doe je dat?
    Ja dit eiland blijft wel even in onze herrinnering als ook de super locatie...en niet te vergeten de geweldige gastvrije mensen. Tot nu toe nog nooit 2 x op eenzelfde eiland geweest maar deze komt daar zeker voor in aanmerking.
    Hoofdzakelijk noren en een kwart Nederlanders...Ook met de noren heb je snel contact...de accomedatie leent zich daar goed voor.
    Morgen worden we met de taxi hier opgehaald en richting vliegveld...hihi om kwart voor 9...mooie tijd hè...en kwart over tien vliegen we weer.
    Wandel ze...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. En nog los kunnen weken van de stoel en aan de wandel gegaan. Of zijn de plannen toch nog anders geworden. Hier nu even rust, Ritza en ik zijn op zolder aan het rommelen geweest en er zijn al weer drie zakken rommel weg. Ookstaat er heel wat wat naar de kringloop kan dus van de week even een ritje Bolsward. Weg is weg. Ook heb ik de tafelstoel even naar beneden gehaalt en gat vanavond naar zus. Kan ze die in elkaar zetten en kan Gerwin ook aan tafel zitten als het zo uit komt. Fon is naar twijzel.. de pomp deed het weer niet dus haalt ze nu de reserve pomp bij Guido vandaan. Voor mij even niet te doen om mee te gaan.. zou een middag gaan kosten en dan is het ik thuis en Milli weg... Volgende keer maar weer. He karel, we horen vast nog wel... laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja als de plakstoel je vastzet dan is er zo een uur voorbij hj
    Nu hier gaat de laptop uit...waai met ding en al het balkon af...dus wordt morgenavond voor ik er weer ben...haha toch nog vakantiebreak...
    "Jij vermaakt je wel en een voordeel ik kan niet gluren dus leef je uit whahahaha
    Doei moatje oant moarn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel.
    Geweldig dit filmpje een grote grijns op mijn snuit .Geniet van je vrije dag ,maar daar twijfel ik niet aan dat jij dat wel doet
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wishing you a good Sunday off ... put the tea kettle on ... I'll be right over :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Karel ,
    Wat een prachtig filmpje heb je staan zeg .
    Ik heb met een big smile zitten kijken ....echt leuk .
    Jij prachtige tochtjes gemaakt waar ik al van mee heb zitten genieten .
    Mooie foto's Karel !
    Moet jij nou morgen ook weer aan het werk?
    Nou wens je nog een fijne avond .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen