vrijdag 21 juni 2013

vrijdag en druk




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

vrijdag

nu vergeet het maar , ik krijg bezoek

en ze komen niet laat

dat of ik nog veel online ben is de vraag

ik boen nog ff de badcel en mezelf

en dan vind ik het welletjes

pppffftt

lijkt wel aangenomen werk

ik haal wat boodschapjes

ik vernam al in een mail zij namen ook wat mee

het enige wat miste was de nieuwe haring

is dat lief of is dat lief

onder het genot van al dat lekkers

nemen we wel door wat ze voor hebben

is ten dele afhankelijk van het weer

maar ook hij is de jongste niet meer

en de knieën willen niet meer zo goed

dus met mij mee wandelen is uit

ze nemen de fietsjes mee

al in al ik zie en hoor het wel

en ja nu U

  photo woordwolk_ontleden.jpg

laat ik het voorzichtig zeggen

hij komt voor de haring de graskaas en meer van

dat lekkers nu ik ben het met dat helemaal eens

hoe het allemaal verloopt is afwachten

ze wilden ook doen wat ik vorig jaar in Rotjeknor deed

haven rondvaart en euromast hoog

ik loop dat alles en bekijk gelijk de stad

maar dat red hij niet meer

zal straks de plannen wel horen

klik op de link hier onder en U bent er

 

Rotterdam

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

12 opmerkingen:

  1. Ha die Karel. Nou ik heb een optie hoor.. Zet de beste man voor je kastje, klik op Rotterdam en hij kan alles droog en zittend bekijken hihihi en dan onder het genot van een bakkie met een haring en stukje kaas.. Ze treffen het eigenlijk nooit he als ze naar nederland komen, wel vaker nattigheid gehad en werden de plannen ook weer anders. Nou ja het kan ook mee vallen en als jullie het maar gezellig hebben dan komt het altijd goed.. Het mens erger je niet kan altijd nog op tafel hihihi. Ik heb net de strijk aan kant en zal zo even verder met mijn klusjes.. hier is het eigenlijk nog niet droog geweest... niets aan zo. Maar goed we houden vol en na regen komt altijd wel weer de zonneschijn, daar houden we het op. He Karel,rustig aan en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mogge Karel,
    Hahaha..die Kobie..hihi..
    Net je filmpje bekeken over Rotterdam,dat heb je mooi gefreubeld.PPs weer vol wijsheden.
    Het is het ook nog niet echt droog geweest.
    Ook is het donker.Jammer dat het slecht weer is maar je kan ook een leuk museum bezoeken.Of overdekt shoppen..hihi..hou je toch zo van..
    Fijne dag met je vrienden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    dus jij nu inmiddels helemaal klaar voor je gastentref jij het even dat hij ook een dooie vissie eter is
    mooie pps karel en veel zinnen die de plank niet mis slaan
    maar dit tevreden mens kijkt naar de rijkdom om mij heen
    en wat ik graag nog zou willen,zijn de wensen die een mens niet kan missen
    er moet altijd een wens blijven,anders leef je erg LEEG
    over het algemeen ben ik echt een TEvreden mens
    nu wel wat moe,maar ga zo weer in huis aan de slag
    anders ben ik straks zo stijf als een oude staldeur
    karel wens je een zeer plezierige dag toe
    ik duik rotterdam nog even in hihi
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het staldeurtje kraakte.... O nee het is mijn zus hihihihihi. Kan het even niet laten hoor.. geintje. Ja ik wordt schijnbaar erg vrolijk van dit weer, nog steeds nat..
    Ha die Karel. Dus droog heen en weer naar de suup, nou hier dus ook , met de auto gna gna. Jij nu zitten wachten op je bezoek denk ik of zijn ze er al... ?? Anders drink je nog maar even een bakkie hoor Karel... He ik ga verder, wij horen en kom straks ook nog even kijken wat je hebt verstopt want daar ben ik nog niet aan toe gekomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel
    Ik wens je een gezellig weekend met je visite
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha karel...zit je vrienden ook niet mee, die moeten wel denken dat het hier altijd regent. Maar goed als je er eenmaal uit bent dan valt het dikwijls toch wel mee...en een stad moet te doen zijn...genoeg schuilplekken. Leuk je filmpje van rotjeknor en die pps had ik van de week in de mail...en is een mooie.
    Veel plezier met je vrienden en ja haring hoort erbij natuurlijk haha...grtjes

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aha dus de PLU gaat mee whahaha
    Een voordeel als je die bij je hebt regent het vast niet meer.
    Hier komt nu de zon door en is het gelijk mooi weer...dus op naar het zuiden whahaha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Ik denk dat je vrienden al gesnoept hebben van een heerlijke nieuwe haring.
    Je kan altijd nog naar het kaasmuseum,lekker hoor.
    Ach..er is zoveel te doen,ook als het regent.
    Veel plezier met z'n allen.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hihihihi, naar het kaasmuseum.. Ja kun je proeven Karel.. ook vast de graskaas... Nou hier haalt de wind flink aan en net een hoosbui gehad. Was net weer terug van weg geweest. Had Ritza opgehaalt en stond op haar te wachten bij school toen Eddie belde, had een lekke band en vroeger klaar met werk of ik die ook op kon halen om half 2... Kwam dat even mooi uit. Hebben Ritza en ik even een broodje gegeten bij de Hema en toen Ed opgehaalt.. thuis gebracht, door naar de suup en net aan een bakkie, daar had ik echt zin in. Buiten wordt het alleen maar viezer, natter en kouder. Neem aan dat jou bezoek er al is en dat jullie even gezellig aan het bij kletsen zijn.. He Karel, we horen het vast.. laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Precies jou idee van een leuk uitstapje grijnzzzz
    Och auto voor de deur is ook wel eens fijn...
    En als het goed is zijn er ook gewone trappen ga jij rennend vooruit...3 x op en neer en ze zijn er ook gnagna
    Je past je maar lekker aan...wie weet krijg je dan ook wat rust grijnzzzz...smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dan mag ik hopen dat het inmiddels droog is Rotterdam Karel, want hier drijf je zowat weg in West-Friesland. Ik heb de kachel maar weer even aan want ik had het koud (wat een watje hé).
    Geniet van het gerstenat en de haring :-)
    Heel fijn weekend Karel :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo wat een luxe een vrouw in huis die lekker voor je gaat koken ??? Wat voor gastheer ben jij pffttt
    Maar goed veel hoeft niet met al die haringen...
    Daan vind mijn bureaustoel wel heel interessant...die wordt grondig onderzocht met zijn mondje haha...ook weer schoon.
    Smakelijk en fijne avond...mzl

    BeantwoordenVerwijderen