maandag 24 juni 2013

wandelen door duin en langs strand




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo ben weer alleen , ja gister al

al had ik toen het HH

gewoon een mak an maandag dus

en zal ook vroeg slapen gaan



vandaar dat ik ook blog wat vroeger plaats

en ook niet via automatisch



en een plan gemaakt voor vandaag

heb nog een 60+ keuze dag van de NS

en omdat ik graag weer eens aan zee wil zijn

mede dankzij Roel en zijn mooie gedichten en fototjes

heb ik het volgende besloten te gaan doen

klikt U maar ff op die duinen hier onder



Kennemerduinen

wat denkt U is het wat

mij lijkt het prachtig om te doen

het

 WEER


valt dan ook mee al neem ik wel plu mee

nu U zal wel horen hoe dat was

  photo SantpoortN-OverveenofZandvoort.png

ff op alleen lezen klikken

de route

kan dus naar Overveen

of langs de kust tot Zandvoort

of en dat zou best eens gaan gebeuren

via het blauw ingekleurde lijntje

nu iets moois voor U

herinneringen en dromen

hebben we en doen we allemaal

toch ?

geniet er van ze zijn prachtig

  photo naamloos-4.jpg

ff op alleen lezen klikken

  photo 1265850-075d92eb66b1e7d17db2304928ef3d7e.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

11 opmerkingen:

  1. Geniet de dag, geniet van strand zee en duinen, kijk al uit naar je fotootjes , dikke knuffel , tuutje op je snuutje, en nu hopla het bedje in... tschüsssssssssssssss

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nu als je dan toch gaat reizen neem dan het thema reizen voor je blog...die is automatisch transperant...
    Op wp is een ander verhaal...maar 1 voor 1 hj
    De laatste is een mooie en de rest ook haha
    Goed aangepast aan je plannen...laat maar waaien die plu morgen...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha ineens heel veel kareltjes..hj
    Weet je nog hoe je er een van kan maken?
    Ja de ppsjes en linken passen goed bij je wandeling...de plu staat klaar nu nog kaplaarzen en een hele grote tent als jas grijnzzzz...geintje hoor met een beetje geluk hou je het droog en waai je niet weg. Wens je een fijne dag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oosten is niet het zuiden hj
    Maar goed vanaf half 6 heeft het hier geregend...en ach morgen zitten we op een feestje...dus binnen.
    Gun je die droge dag hoor...alleen nog wat kareltjes wegwerken grijnzzzz
    Wandel ze...en geniet je dag.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Goodmeurning Sarelke ! Zo'n mooie PPS were en zo veel op de velo rijden ? Knap zulle !

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Goedemorgen Karel. Je hebt weer heel wat plannen voor vandaag en ook weer heel wat neergezet om te bekijken. Daar heb ik nu eerst even geen tijd voor.. zoals je al hebt gelezen wordt het vandaag weer een heel heen en weer gevlieg maar goed het is even niet anders. Ja en het is wat lullig maar nu je logees weg zijn komt de zon er meer bij... Ik ga snel verder, kan ik ook nog even bij de anderen krabbelen want wij moeten 8 uur de deur ook uit. Ik wens je een hele fijne dinsdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    dus vandaag zand in je schoene en in het zoute water weer afspoelen
    je treft mooi weer,dus dat word weer genieten
    wij hebben gisteren in het verleden gedoken
    leuke baby en peuterfoto's van jes opgezocht
    van later heb ik er niet veel,maar een album vol kleine jes
    vandaag even kijken om een leuk fotoalbum en de foto's een vast plekkie geven
    zal ik nog een bak foto's nakijken waar jes opstaat als ze bij me te logeren was en op mijn verjaardagen
    komen we een heel end
    heb ik ook weer ervaren hoe belangrijk foto's zijn
    geeft een stukje van je leven aan waarvan je niet veel meer aan denkt of waar je ooo jaa bij zegt
    maar vanmorgen eerst even afmaken waar ik gisteren ben blijven steken in de HH
    karel wens je veel natuur plezier vandaag
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mogge Karel,
    Eerst even genieten van de ppsjes en de onderste is zzooo lief.Jonge dieren,altijd vertederend.
    Jij op weg naar de kust,goed keuze want het is droog en zonnig zei de weerman netop de radio.
    Wel fris maar met een extra trui is dat ook weer ogelost.
    Jij zit hier lekker in de zandbank met plu..hihi.
    Veel plezier vandaag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mogge karel
    Kan nog net haha...en ben je je emmertje en schepje niet vergeten ??? Plu had je thuis kunnen laten hihi..al heb ik de winterkleren weer uit de kast getrokken. pfftttt
    Maar goed beter dan kou hebben. Ben namelijk snotverkouden...eens kijken of met warmere kleding het kwijt kan worden. Nu voor jou hoop ik volop zon...want de wind zal koud genoeg zijn. Groetjes en geniet je dag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nu je boft met het weertje...droog is het belangrijkst.
    Geniet jij maar fijn van je wandeling...al zou ik het een pfftttdag noemen haha...struinen door de duinen, bergje op bergje af...whahaha
    Wel een mooi zandkasteel maken hè...ze moeten wel weten dat je bent geweest grijnzzz
    Groetjes en al visjes gevonden?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha Karel,
    Je boft zeker,
    Prachtig weer aan de kust.
    Ik denk dat je hier of daar een lekker visje hebt gegeten.
    Of ben je bezig met zandkastelen zoals Nellie schrijft..hihi.
    Nog een fijne zonnige middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen