zondag 23 juni 2013

weinig tijn nu , vergeef me



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

zo beste mensen

ik kon gister helaas niet eerder weg , van het werk

zo net 23:00 uur thuis en ja hoor mijn vrienden waren nog wakker

nee nu niet meer hihi

ik zit nog ff hier maar weet al dat ik nu niet de mailbox leeg krijg

ik ben toch ook wat moe na een lange dag

en met nog zo'n dag te gaan kon het zijn

dat niet bij U allen langs kom

ik hoop U kunt mij dat vergeven want ach het duurt maar even

ik hoop de koppels onder U iets moois te bieden

  photo 62659_310484729082296_89967589_n.png

leuk toch ja vond ik

ik zoek geen partner meer

regenbogen zag ik vandaag nog

  photo regenboog1.gif

ik weet het valt niet mee

maar geloof deze prettig gestoorde

neem het weer zo het komt

en je hebt altijd mooi weer

 photo imagesCANZ5ZOZ.jpg



wat vandaag brengt hoort U nog

gister middag was het voor mijn gasten gelukkig

ook een geslaagde dag

ik ga afsluiten en slapem

wens U een fijne dag morgen

liefs



Karel

26 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Het is je vergeven hoor... Hihihihi. Ja jij druk op je werk en bij thuiskomst niet gelijk achter je kastje maar even kletsen met je bezoek. Zo gaat dat en de dagen draaien dan net even anders als normaal. Lees dat je logees gister ook een mooie dag hebben gehad dus die redden het allemaal wel.. Jij vandaag nog aan het werk en dan een paar dagen vrij. Heb je weer even wat om naar uit te kijken. Ik hou het vandaag weer lekker rustig en zie wel wat de dag komt brengen. He Karel, een fijne zondag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    kan bij ko niet reageren,gelukkig hier wel
    bekijk straks je geheimen onder de plaatjes wel even
    vandaag de restjes van het verstellen even afmaken
    dan opruimen en een vrije dag nemen
    gisteren bij zus gegeten,dus ik was uit eten hihi
    jes zou BBQen bij de opa en oma van maikel
    maar zal het weer moeten veranderen
    hier zo nu en dan een drup en dan weer een klein zonnetje
    je kan er net even niets mee
    jij nog logee's????
    vermaken zich vast wel bij jou
    prima gastheer,dus komt goed
    karel wens je [jullie] een hele fijne zondag toe
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ha die Karel. Wat lees ik nou.. gaan je gasten vandaag misschien weer huiswaards.. ?? Ja er is ook niet veel aan met dit weer er op uit en moet je het toch ergens binnen zoeken wil je wat zien. Ze treffen het ook steeds dat als ze bij jou zijn het weer niet echt mee werkt. Maar goed daar kan niemand iets aan veranderen. Jij al weer gereed om naar je werk te gaan, weer een lange dag voor de boeg maar dan drie dagen bijpuffen voor je... en ja dan wordt het weer ook wat beter. He Karel, we horen weer, werkse en we horen het allemaal wel.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Je hebt weer mooie ppsjes verstopt en zeker de bovenste,die is echt heel mooi.
    Je logeetje treffen het echt niet met het weer,gaan ze alweer huiswaards?
    Het museum zullen ze wel mooi gevonden hebben en hebben ze de markt nog gevonden?
    Jij maakt zeker lange dagen,doe rustig aan,wij lopen niet weg als je wat minder krabbelt.
    Fijne dag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha karel...dus toch nog aan gezet haha...wist het wel...maar zag het niet hj
    Ja is voor jou toch ook even een beetje de dagafsluiting en je krabbelt meer dan menig ander dus maak je daarover geen zorgen. We weten toch waarom...
    Het zijn 3 prachtige ppsjes...zo totaal verschillend en toch mooi.
    zo de laatste dag Daan...vanavond gaat ie weer naar huis en hebben wij een dag rust en dan dinsdag en woensdag de andere 4 hihi...ja dinsdag naar de verjaardag van de papa van Vera en Mathijs en woensdag gaan we de konijnen ophalen in breda...die komen dan logeren hj...maar goed die stoppen we in een kooitje als we ze zat zijn grijnzzzz, maar we hebben dan wel gelijk Robin en Marijn ook gezien.
    Je gasten zijn toch niet al naar huis toch?
    Groetjes en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh wat jammer nou...
    volgende keer toch maar afzakken naar het zuiden....veel beter weer. Wel geen 30 graden maar wel droog (af en toe hihi)
    Maar denk dat zij het zelf mee brengen...is ieder jaar hetzelfde haha...
    Genoeg te zien en doen toch ook als het regent...
    Maar goed hun keuze...ik zou me niet zo snel laten wegjagen.
    Was een duur visje zo...alhoewel kost en inwoning dus echt een dure vakantie is dat niet...nu jij weer rust en als de zon meewerkt kan je van je vrije dagen genieten op jou manier...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel
    Dat waren weer heel mooie ppsjes.Jammer dat je moest werken en niet met je visite erop uit kon .
    Groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey, my friend ... thanks for stopping by my blog ... don't work too much now, eh? Summertime ... :) Love, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. 14.39 staat er gewoon hoor hihi
    Maar zal even voor je kijken...nope.
    Dus die heb je over het hoofd gezien met je kleine schermpje...
    Wel jammer hè jij nu 3 daagjes vrij...had je best nog leuke dingen kunnen doen. Maar goed 2 dagen wachten terwijl jij aan het werk bent is natuurlijk ook niet leuk.
    Hier ook weer rust in de tent...vanavond de mams en Daan samen in bad gestopt hihi...en schoon en gewassen beide naar huis...slapen haha...ze was helemaal op.
    Ben benieuwd naar de spierpijn morgen...mzl en smakelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ha jij loopt achter met reageren haha...je hebt het over bezoek dinsdag...daarna alweer 2 andere grijnzzz
    Ha in de middag aan de rooie en dat lijkt je niks...nu mij wel...maar eerst een rustdagje...en vrijdag komt Daan alweer haha...hebben we ze weer alle 5 gehad deze week.
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nu de zomeravondactiviteiten beginnen weer dan lust ik die ook wel...alhoewel trappist smaakt beter grijnzzz
    Ze noemen me (vroeger met batavette) een wilde meid op wp :)
    Lachen hoor...staphorster mannen hj

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ja er zijn er 2 die wel grapjes maken...henk en edward.
    Zeggen ze hallo het is hier geen datingsite :)
    Maar lachen met die 2...jij niet je slaapt hj
    Goed uitgerust aan je vrije dagen beginnen...das slim.
    Maak het ook niet laat en ga zo slapen...trusten
    En hoop voor je dat het lukt...hou je wel rekening met de vakantie van ko? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Zo denk dat ik eerder ben dan jij hj
    Alles wat ik nog te zeggen had lees je wel op mijn stekkie en skype...toch?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. Jij de komende drie dagen vrij maar geen logees meer om je heen waar je mee op stap zou.. Ja het weer werkte ook dit jaar niet mee. Ik vind het wel sneu want meestal regent het als ze bij jou komen.. net of mag het dan ook niet. Maar goed het is niet anders. Jij kan nu even uit gaan slapen en je dag indelen zoals jij dat wilt want je huisje is ook aan kant. Ik zal verder, mijn huisje moet nog aan kant hihihi, en ga je een hele fijne maandag wensen en tot horens.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mogge Karel,
    Zijn je logeetje gevlucht door de regen?
    Het viel gisteren wel mee,neil is nog buiten aan het klussen geweest.
    Ik begrijp dat je drie dagen vrij bent.Kan je weer bij tanken na die lange en drukke dagen.
    Mijn koppie is weer pijnvrij,gelukkig.
    Fijne ochtend.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goedemorgen karel
    jammer he dat deze gasten nu iedere keer regen tegenkomen in holland
    maar ja dat heb je in dit kikkerlandje
    sneu voor hen en ook voor jou
    neem je daar vrije dagen voor op
    maar goed het is zoals corry zegt,kan je even bijtanken
    vanmorgen hier even druk met voederbakken
    zowel voor mens als dier hihi
    jes weer naar school,al had ze last van buikpijn
    ze had net als ik goed geslapen
    gisteravond een uurtje zitten praten en besloten dat we heel rustig aan gaan kijken wat we gaan doen
    er is nog veel te vragen en zijn nog genoeg antwoorden
    maar we gaan de ketel niet te hoog stoken, lekker rustig aan dus
    voor mij dus nog veel te doen
    karel ga je een goede start van de nieuwe week wensen
    lieve groetjes van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. He slaapmuts, wakker worden hihihi. nee hoor blijf maar liggen het is echt weer om een uurtje langer te liggen. Ik ben net weer thuis, heb Ritza even weg gebracht en ga haar vanmiddag weer ophalen. Nu eerst nog even een snel bakkie en dan aan het werk want er is weer genoeg te doen. Jij zal je vast ook niet vervelen, straks eerst je mailbox maar gaan legen hihihi. he Karel, we horen laters weer.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Slaapwel mijn lieve Sarelke en weer genoten hoor !

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha karel...dat doet ko dan goed ze roept om 1 min voor negen en om 9 sta jij naast je bed hj...heb jij een datingsite nodig?
    Ik zei alleen bij een foto die mag wel een beschuitje komen eten en ja toen waren de poppen aan het dansen.
    Ja gij jij maar rustig aan de slag en skype en stekkie bezoeken haha...voor er weer nieuwe berichten staan grijnzzzz
    Maar mak an je bent vrij...mzl en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Vrees van niet als die mijn leeftijd hoort hj
    Was gewoon een portretfoto van een brommerrijder hoor...grijnzzz
    Jaja de viskraam op maandag? Jij droomt maar verder...
    Hier staat een loempiakraam en die zijn ook lekker whahaha
    Heb je probs met je geluid ??? En daardoor geen tijd voor de beloofde planning ??? Zag je nog niet daar hoor...pffttt
    Zal zo eens een bammetje eten en foetsie op naar het tuincentrum...doei

    BeantwoordenVerwijderen
  21. pffttt een pak van me hart :)
    En lukt het mak an doen een beetje?
    Of ben je je huiswerk aan het maken?
    Nu ik ben een blogje aan het maken...we moeten weer eens lachen hj...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Om je te plagen heb ik snel weer een blogje geplaatst...en nu wegwezen haha...mzl
    Oja voor een vissie fiets jij vast wel een paar kmtertjes om :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ha Karel,
    Je raadt (noooit) wat ik op de markt heb laten glijden..
    In een keer goed en lekker dat ie was.
    Geen gratis korenwijn meer..snik..jammer hoor.
    Het weer werkt ook goed mee,volop zon.
    Nu bezig met een stampotje en suddervlees.
    Nog een fijne middag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  24. He die Karel. Jij je ding gedaan vandaag neem ik aan en de keuken in voor een klein pannetje macaroni.. Ik had vanmorgen even de maandag morgen klusjes te doen en Ritza deed al voor 12 uur ene berichtje.. ze waren klaar en kon haar ophalen. gelijk samen even door naar de suup en later nog even naar de drogist gefietst om vervolgens bij zus even een bakkie te doen en ja die zat in de oude foto,s.. dus je raad het al.. blijf je toch wat langer hangen he. Hihihi. Nu zo de keuken maar weer in. Wij eten shoarma vandaag.. pittabroodjes erbij, sla en maak er bakaardappeltjes bij.. redden wij het vandaag wel mee. Ja en zo is de middag dan ook snel weer om gegaan... op naar de avond. Ik wens je een smakkelijk eten straks en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ha 3 gehad en plant voor binnen, blommekes voor in de vaas en buiten helemaal opgefleurd...dus niks dicht maar volop open whahaha...wel nat geworden maar goed dat droogt wel weer.
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Staat er toch BUITEN helemaal opgefleurd...dus ja ook voor buiten en nee voorlopig hebben we genoeg hihi
    Bedoel je hier transperant?
    Of op WP ???
    Hier is een makkie op wp ander verhaal...ik heb daar de sterrenachtergrond in ieder blogje...maar of de hele achtergrond kan weet ik niet.
    Maar door mijn thema daar kan het wel...eigen achtergrond en blog doorzichtig. Gewoon blijven oefenen :)
    Tuk ze...

    BeantwoordenVerwijderen