zondag 9 juni 2013

welkom thuis

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

ja en dan er zo maar weer 15
dagen voorbij

en komt ons blogmaatje Nellie weer thuis

ben best benieuwd of ze een beetje bruin is geworden

U ook niet , nu ik kan het wel een ietsje laten zien

hihi


 photo Image9.jpg


 

ja je zou toch denken van 15
dagen in die Griekse zon

is het velletje mooi egaal bruin gekleurd

oja zij liet ons kwijlen boven onze toetsenborden

als zij weer iets lekkers op haar bord had

pppfffttt moest verboden worden

ja en nu moet zij weer wat wennen aan andere kost

en waarom zou ik als lief moatje niet ff helpen

hohoho

  photo 19-123.png

ik vandaag nog vrij en geen
plannen

kijk ff naar het weer maar het zal eerder

wandelen worden als fietsen

wens U een fijne dag

liefs



Karel

8 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Ja Rebbel vandaag weer terug naar huis... zonder streepje hoor.. kun je bij mij na checken.. hihihi. Jij vandaag nog lekker vrij.. Nou koud is het niet maar wel bewolkt. Bijna geen wind dus een fietsritje zou nog wel kunnen maar ja je hebt de afgelopen dagen ook al weer genoeg kilometers op de pedalen gemaakt. Ik zal zo ook beginnen, ben wat laat vanmorgen maar komt goed. He karel, ik wens je een hele fijne maandag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goedemorgen karel
    mooi bruin is niet lelijk,maar om daar nu een pilsje op te nemen?????
    en in je kook en bak pps vind ik het zonde om er een hap van te nemen
    ligt er allemaal zo mooi bij
    a als het aan kobie ligt komen rebbel en haar man zonder streepjes thuis hoor
    al denk ik niet dat ze zo thuis komen of met het vliegtuig komen
    hoofdzaak is dat die twee een pracht vakantie hebben gehad
    zal van de week wel kleinkind knuffelen worden denk ik
    had ik gisteren even
    al was de reden dat ik hem zag voor de vissen niet zo leuk
    maar alles loopt weer zoals het moet
    en ik kan met een gerust hart mijn gang weer gaan
    karel geniet jij maar van je vrije dag
    ik ga even huishoudstertje spelen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. He die Karel. Jij je koffie op en je mails gecheckt.. dan kun je er nog wel even op uit. Bewolkt maar geen spruit koud.. Hier al weer een heel eind met de maandag morgen klusjes en pak gelijk nog even een gedeelte vrijdag klusjes welke zijn blijven liggen... hihihihi. Maar nu even krabbel pauze.. ja zo nu en dan even bij jullie langs anders lopen we hier straks weer achter. Nou als het goed is zijn Rebbel en haar mannetje al onderweg op naar huis... met of zonder streepjes.. hihihi. He Karel ik ga weer, maar ben er later wel weer even.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Karel,
    Ik was het trainen met de aardappelzakken..hihi
    Smakelijk eten..jakkes,wat zaten er akelige foto's tussen,ik heb dan al gegeten.Dan maar een pilsje..
    Ons maatje weer terug op honk met een bruin huidje.
    Geniet van je vrije dag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha Karel,
    Mijn pc is ook zo traag.
    Ik zal neil eens vragen om er even goed naar te kijken.
    Foto's en zo, laden zo langzaam.Ik val er bij in slaap..
    Ik zal belletjes aan de gemeente ambtenaren geven..wie weet helpt het..hihi.
    Nog een fijne middag.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Jij toch nog los gekomen van je stoel en aan de wandel geraakt... Ik heb vanmiddag eerst even met de beentjes lang op de bank gezeten voor de t.v.. daarna bij zus even een bakkie gehaalt en was net thuis dat Ritza belde.. stond met een lekke band in Exmorra. Dus die opgehaalt en morgen de fiets maar even naar de maker. En zo blijven we bezig he.. Nou ik ga ook verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha ben er weer...en hoezo geen zon...nog niet anders gehad...hoe verder we richting zuiden gingen hoe meer zon whahaha
    Ja 20 graden hier is een mooi beginnetje toch?
    Was draait, koffers leeg en nu eten...(halen) haha
    Ja gewoon ff makkelijk afsluiten...fijne avond en kom straks klikken. doei

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja het was wat...met zo een vorspel zou ik ook voor de jupiler gaan...en de andere kreeg van geen een plaatje honger maja had al gegeten haha...het plaatje van de sneeuwberg en pint sprak me nog het meest aan...grapjas...
    Ga toch voor de griekse keuken.
    Oja vrijdag marijn en robin, zaterdag vera en mathijs en zondag Daan...maar denk die nog eerder ook wel een keer...
    Marijn gaat vrijdag met de paps naar een vliegshow in volkel en komen daarna hier slapen en de mams en robin komen in de middag al...dus wordt een druk weekend...
    En je had gelijk de taxichauffeur stond ons op te wachten...verder geen welkomstcomité pfftttt
    Ja pint gemist...pechvogel hj
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen