vrijdag 28 juni 2013

zinnen , ik heb zin in vakantie :)



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

vrijdag ochtend

zeg maar 01:30 uur

net thuis van het werk , gelijk aan het HH

ja echt , ik heb de vuilcontainer aan de weg gezet

ff onder de sproeier door en in pyjama

mailbox leeg en ja dan hier nog ff een pps verstoppen

maar welke ?

deze is mooi en goed

gaat over zinnen en dus taal , toch

 photo taal-een-lachertje_nadenken-over-woorden.jpg

 

en het klopt vele zinnen zetten ons aan het
denken

andersom doet nadenken vele zinnen ontstaan

ik kruip onder wol

  photo SkyDrive.png



wens U een fijne dag

liefs



Karel

17 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. Bekende ppsjes heb je staan maar de zinnen blijven nadenkertjes daar heb je gelijk in.. stof tot nadenken noem ik dat. Vind het plaatje wel heel leuk van het oefenboekje. Dus je hebt zin in vakantie...heb jij dan niet een soort van bouwvak in de zomermaanden? Nee denk dat dat iedereen in wordt gezet vanwege de drukte .. maar wie weet kun je in augustus extra vrij krijgen, zou wel leuk zijn.. Wij zijn gister de hort weer op geweest maar was heel gezellig en Ritza heeft er zelfs een tweede gaatje bij laten zetten in haar oren.. Vandaag heb ik echt poetsdag en vanavond ben ik de hort alweer op.. hihihi, je leest wel waarom.. He Karel ik ga je een hele fijne vrijdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goodmeurning Sarelke ! Ja dat doet een mens ne keer nadenken :-) Rust maar goed uit jongen ! :-)Prettig weekend ! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel.
    Weer een mooi ppsje met mooie woorden en zinnen.
    Jij zin in vakantie,kan ik me best voorstellen.Heb je nog vakantiedagen?
    Hier de koffie allang op en ben zelfs al n de kleren.
    Buiten zijn ze toch bezig met de straatlantaarn.
    Zo'n ouderwetse maar nagemaakt.
    Groetjes en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel.. wakker worden hoor anders heb je straks geen tijd voor je bakkie en je mailbox te legen.. hihihi. Hier draait de boel al weer. Zowel boven als beneden de boel al gestoft en de bedden zijn ook al opgemaakt. Ritza zit ook al beneden en de dag is dus hier al weer volop begonnen. Eddie komt zo even een bakkie halen en ik zal eerst even de keuken in om het vlees te braden dan is dat maar klaar.. Kan ik dan gaan zwieren met de zuiger hihihi. He Karel, rustig aan en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge karel...die van de zinnen is een mooie...ja heb even getwijfeld of ik die wel door zou sturen hihi...
    Nu zo is ook leuk want zie ik die nog eens...en je plaatje erbij is wel heel apart haha
    Nu de foto's al gezien en weer gezien...dus ff niet grijnzzzz
    Oja die krabbel weg omdat ik op wp hetzelfde had staan.
    Nachtbraker hihi...hier regent het nu...maar goed vanaf nu wordt het beter...toch? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  6. He die Karel. Jij al weer op naar je werk, ik net klaar met mijn werk. Snel de boel aan kant gemaakt om op tijd ook het eten op het vuur te krijgen en vanmiddag alleen de boodschappen te doen. Kan ik dan even rust nemen en is alles weer schoon en fris. Maar eh.. wat is Rebbel vroeg aan het krabbelen hihihihi, valt gewoon op... zou ze nog wat te freubelen hebben.. gna gna. Maak maar gein hoor. He Karel, werkse en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gelukkig valt ze het ook op dat ik vroeg ben whahaha
    Ja uitslapen zat er niet in...om half 9 was Daan er al hihi
    Ja lolbroek daarom was dat...maar goed jij gaat boemelen, hier wordt er zo weer eentje wakker...ook leuk.
    Fijne werkdag...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Nee hoor niks aan kant...als wij de kleintjes hebben doen we niks van dat alles. En zandbak ook geen optie want dat eet ie op haha...
    En het regent hier...dus binnen blijven.
    Zo nu eerst Daan en ik een boterham om de dag door te komen hihi
    Boemel ze

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja meneertje ligt heerlijk te spelen op het speelkleed tot hij op verkenning uitgaat en ja dan is de rust gedaan hihi
    We amuseren ons kostelijk met de capriolen van meneer...alleen al leuk om naar te kijken. En constant geluiden vanaf die kant...
    Nog steeds regen pffttt...maar goed weekend wordt beter, kan jij gaan werken zonder nat te worden grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hahaha..Lolbroek,
    Ik heb nog een valkuil voor de plank.
    Hopelijk maken ze die dicht voor het weekend met paal.
    Kan ik het kaarsje laten branden..hihi.
    Nog steeds droog en twee spatje na.
    Fijne werkmiddag.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja ik dacht jij zinnen ik ook hj
    Ja en na een mop wil ik niet weer een mop gaat zo stinken grijnzzzz
    Nu zal mij verbazen als hij dit weekend niet gaat staan want is zo aan het oefenen...hij staat wel als je hem aan tafel zet en blijft dan ook staan...maar moet zichzelf nog optrekken om zelf te gaan staan en dat zit eraan te komen hihi...zo grappig om te zien.
    Had net een prullenbak gevonden en die rolt zo lekker...gelukkig was die leeg dus kon hem zijn gang laten gaan...wens je vast smakelijk...want zo meteen even spitsuur hier :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo het huis weer voor onszelf hihi
    Maar was weer leuk met de kleine man...volop op ontdekking uit en zal me verbazen als hij dit weekend niet gaat staan want oefening heeft ie genoeg.
    Wilde zich straks aan mijn bureaustoel optrekken en kwam al een heel end grijnzzz...
    Ga nu de keuken in...want ja er moet toch weer wat op tafel komen.
    Vinkjes, rode kool en piepertjes...daar doen we het vandaag mee whahaha
    Smakelijk en fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. De veren zaten er niet op haha en waren nog blind ook grijnzzz
    Maar goed we hebben konijnen 2 stuks...voor het geval we erge trek krijgen gnagna...
    Zo eten weer op en genoeg voor morgen...dus een makkie...
    Jij ook op spl?
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha die Karel ,
    Weer even zitten genieten van je mooie foto's van de afgelopen vrije dagen die je had gemaakt.
    Prachtige foto's en zo leuk om met je mee de wandelen .
    Ook je PPSjes zijn mooi met de beestjes en de tekst erbij .
    Jij tot laat aan het werk begreep ik .
    Nou zou zeggen werk ze en voor vannacht slaap lekker .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor die zitten weer veilig in de kooi...vandaag was er weer eentje ontsnapt...uit de ren.
    Nu hek vastgebonden en in no time was het touwtje doorgebeten en was toch een stevig touw haha...nu met ijzerdraad...eens kijken wat ie daar morgen weer op vind...je snapt wel welke dan het eerste in de pan gaat..boemel ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Is echt niet normaal hoor...de ene begint nu pas te wennen en de ander is al met ontsnappingspogingen bezig van dat ie hier is pffttt
    En zal dat wel blijven doen...dus wij constant opletten hihi
    Hij sloopt namelijk al de nieuwe plantjes en dat mag dus niet...
    Ga je al slapen dan? Je bent er vroeg bij...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha de kenner van jonge groene blaadjes hj
    Intussen middernacht maar zie nog geen blogje hihi
    Nu ik moet ook hoognodig, was namelijk een korte nacht en lange dag grijnzzz
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen