donderdag 20 juni 2013

zo maar



 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

ZOMAAR

de titel van de pps

ik dacht aan zomer toen ik de beelden zag

maar aan zomaar toen ik de teksten las

  photo envolop26-zomaar.gif

ik werk vandaag nog , dan een vrije vrijdag

en nee ook al zou ik willen geen tijd om te vrijen

 

:)

krijg zo het nu nog staat visite

en heb zodoende nog wat HH klusjes

zo doe ik morgen de badcel soppen en ja gelijk mezelf

ff de stofzuiger over de trap van af de straat

vrijdag dan wc en de rest van het huisje ff zuigen

wat boodschapjes doen in de ochtend

U begrijpt wel ik ben wat minder online

wens U een fijne dag

liefs



Karel

16 opmerkingen:

  1. Me too als die stomme back up eindelijk klaar is... Aan laten staan is geen optie want pctje had weer kuren. Starte weer eens vanzelf op en er is nog vanalles mis...morgen weer een dag pffttt, maar eerst winkelen...tot morgenavond hj

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zo gezien een bekende maar wel veel waarheden...en nu slapen pfftt
      Jij ook?

      Verwijderen
  2. Hoor wie het zegt whahaha...
    Nu gaat de stekker eruit...morgen nieuwe poging.
    Draait al de hele avond...en nee moet mee haha
    Vind ze gezellig en ik mag mee uitzoeken.
    Dus doe gewoon wat al die mannen doen bij winkelen...ga op een stoel zitten en wacht rustig tot ze alles wat in de paskamer hangt heeft laten zien...maken we samen een keuze grijnzzzz
    Heb daar zelf nooit zo'n moeite mee dus ben benieuwd wat ik nog vind hihi...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nu heeft ze wel nodig, vorig jaar liep ze met dikke buik dus kleding van 2 jaar terug en ouder dus moet nodig in het nieuw gestoken worden hj
      Cam werkt weer grijnzzz
      Sweet dreams...

      Verwijderen
  3. Een bezig bijtje dus ...:-) Sarelke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel. Jij vandaag nog naar je werk, met een glimlach neem ik aan hihihi. Ja en dan morgen vrij maar weer een druk hh schema lees ik. Ja je krijgt logeetjes dus moet de boel weer even aan kant. Ach heb je de andere dagen die je vrij hebt tijd om leuke dingen te doen. Ik ga zo naar Marten voor de schoonmaak en verder maak ik me vandaag niet zo druk. Ik wens je een hele fijne donderdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mogge Karel,
    Weer een pps met wijze woorden,een beetje zweverig..hihi.
    Lekker hè..morgen een dagje vrij.Kan je met je vrienden haring eten,ze vinden het ook lekker,toch.
    O ja..dat turkse viswinkeltje.Ze verkopen daa meer speciale turkse visjes,gegrild,gebakken.Echt heel lekker maar of ze haring verkopen??? het zal wel.Ik gan meestal naar de cuyp.Daar staan twee broer met haring.Die haringstal bestaat al heel lang.Van vader op zonen.
    Succes met je hh.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    dus vrij morgen en toch nog druk hihi
    ik moet alleen nog even bijzuigen en klaar is fon
    nog wat was op de hang en ik kan tot etenstijd mijn eigen gang gaan
    ja wat extra klusjes vanmorgen dat ik niet kon uitstellen
    de pomp weer verstopt met algen
    vieze troep hoor,dus iedere week maar even de pomp bekijken
    krijg ik ook geen verstoppingen meer
    gisteren genoeten van de beide konijnen lekker buiten rondhuppelend
    ja zelfs floor wilde wel even huppelen en spelen met tossie
    dus met mooi weer de beide konijnen maar vrij laten gaan
    de BBQ had wat haperingen,maar weet het nu voor de volgende keer
    iedereen met een vol buikje,dus dan is het geslaagt he
    mooije tekst en plaatjes in je pps
    heb er van genoten
    karel wens je een fijne werkdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He die Karel. En de koelkast en w.c al schoon? hihihihi, niet met het zelfde doekje gedaan hoop ik.. gna gna. Geintje. Ik bij Marten de boel ook weer aan kant, kan hij er morgen weer fris in. Bij zus een bakkie gedaan en eenmaal thuis de bedden opgemaakt, de was op de hang en de boel op de logeerkamer maar weer opgeruimd want dat hebben ze nog steeds niet opgehaalt... zou naar het jeugdhonk van het kerkje.. nu gaat het binnen kort naar de kringloop.. Hier het zonnetje er bij dus het is mooier dan gister. Ga ik zo nog even naar de suup voor brood en beleg en de zuiger nog even over de vloer dan hou ik ook weer op voor vandaag. He Karel, werkse en we horen..
    p.s.. wat weer een mooie teksten in je pps.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Hier ook de boel aan kant.
    Het zonnetje komt door dus toch een ritje markt.
    Graskaas is wel lekker maar geef mij meer een oude kaas uit de beemster,jammie.
    Verleden jaar waren je vrienden er ook vlak na de nieuwe haring,toch?
    Ik ga weer een deurtje verder.
    Doeiiii

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Karel,
    Het dondert boven Mokum....Maar we zaten er op te wachten.
    Een lekker harinkje laten glijden met een glaasje korenwijn er bij en dat op 12uur s' middags..hihi..rook ik naar uien en alcohol.
    Ik vond ze wel erg klein,jij niet?
    Fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi karel...
    Zo daar is ze weer hj
    Vanmorgen om 9 uur aangereden en om half 6 bepakt met veel tassen richting huis. Na regen, onweer en hitte in de stad...geen jas bij wel een plu en dat was genoeg. Tijdens de onweersbui zaten we te lunchen (nee geen visjes hj)Sandwich gezond...die dus echt niet gezond was whahaha maar wel lekker. Dochter goed geslaagd haha wil volgende week weer grijnzzz...3 leuke hippe setjes, schoenen, slippers...jurkje en nog wat shirtjes. Onderkleding...En nee ik had niks nodig maja zal je altijd zien kom je net dat bloesje tegen met de juiste kleuren en ja dat kan je dan slecht laten hangen toch?
    Wens je een fijne avond en nu ctrellen hihi...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha jij bent duidelijk een man en snapt er niks van haha...
    Een gaderobe bestaat niet uit 3 setjes...1 aan, 1 in de was en een reserve...kan niet toch?
    En zeker niet met een kind van 8 maanden en ongelukjes met eten hihi... Och het afprijzen is begonnen en gaat alleen maar meer worden dus dat zit wel goed. Maar het moeder dochter dagje was reuze gezellig ook nog eens...en morgen komt Daan een weekend logeren...dus jij bent niet de enige met logeerders.
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. hihi die slapen al uren grijnzzzz
    Maar goed ga het ook niet verder uitleggen...mijn bloesje daar werd hier ook om gelachen. Mag haha komt toch bij de rest in de kast...maar ik ben er weer blij mee...keuze te over whahahaha
    Ja pctje klopt weer wel java eraf gegooid en overnieuw gedaan, scanner heeft gedraaid...maar was 0 0 0 0 0
    Zou die het gewoon warm gehad hebben ???
    Trusten...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha was niet zo moeilijk te vinden wel hj
    Hoe noemen ze jou vak?
    Hij doet het weer hihi
    De halve avond niet...tv uit en slapen?
    Of nog vanalles op de agenda?
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedemorgen Karel. De zomer is begonnen al is er niets van te merken buiten. Gister wat klappen onweer gehad maar verder alleen regen.. Nu lijkt het buiten behoorlijk mistig... Maar jij hebt vandaag genoeg binnen klusjes te klaren op je vrije dag... Komen je logees vandaag of morgen? Vandaag ook de laatste lesdag op school.. komende week nog het een en ander en dan is het gebeurd. Ik zal de dag ook gaan beginnen en wens je een hele fijne vrijdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen