donderdag 4 juli 2013

denk dat ondeugd komt door het mooie weer :)

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 

ja en nu las ik dat ik gister ondeugend was :)

ben ik altijd hoor , maar in het nette zo gezegd

let U maar eens op

ik zag een plaatje en dacht hé dat past mooi bij

een bodypaint pps

nu zegt U nu maar eens dat het niet zo is

hihi

  photo Joehoeoe.gif

onderwijl ik dit blogje maak heb ik in de hoek

van mijn beeldscherm

De Avond Etappe draaien bij programma gemist

na lange tijd stootte ik gisteravond mijn kop
weer eens

aan de neuswiel deurtjes van een 737 en zei auw

beetje bloed , maar vliegtuig kon gewoon weg

ook heb ik iets aan m'n linker heup

geen idee , ik houd het in de gaten

sluit zo af en ga slapen

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

18 opmerkingen:

  1. Goedemorgen Karel. ga straks wel even je ppsje bekijken hoor. Maar nu eerst even een krabbel. Dus je hebt je bezeerd op je werk, ja nu geen grappen he, gewoon niet tegen vliegtuigen aanlopen.. zijn anders groot genoeg dus je ziet ze niet over het hoofd zou ik zeggen.. Of ben je momenteel op Madurodam aan het werk.. hihihi. Nee ik maak er een geintje van maar nu wel even je heup in de gaten houden want je weet maar nooit.. Hier vandaag de officiele laatste schooldag, de rapporten worden vandaag opgehaalt. We hebben de komende weken nog elders wat afspraken staan maar we kunnen gaan aftellen naar de vakantie in Griekenland.. Heb er nu echt ook wel zin in. He Karel, ik ga je een hele fijne donderdag wensen en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. He die Karel. Nou 18 minuten over 9 heeft Ritza officieel vakantie gekregen.. Had ze het rapport en kon ik haar weer komen halen. Ik moet zeggen, ben meer dan tevreden over het resultaat.. Alleen wiskunde niet maar verder alleen maar voldoendes..
    Kreeg net een belletje van zus.. staat in Sneek met een lekke autoband.. of ik het telefoon nummer van de garage even door kon geven.. Ben benieuwd hoe dat nu weer af gaat lopen. Ja en zo is er altijd weer wat. Ik moet vanmiddag 1 uur bij de tandarts zijn dus heb nog even. Kan ik nu zo eerst even mijn klusjes klaren. Dus je heup voelt alweer wat beter.. gelukkig maar. He Karel ik ga verder, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Karel,
    O jeetje,je hebt je bezeerd tijdens het werk,gaat het weer?
    De vliegtuigjes zijn ook zo klein,tegenwoordig...hihi.
    Misschien heeft je heup ook al die mooie kleuren als in je pps.
    Hoef je niet naar de schilder...
    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beetje ondeugend best wel hoor Karel ,
    Maar wel prachtig om te zien
    hoe ze ze mooi kunnen schilderen .
    Jij je koppie weer gestoten .
    Zo ik begrijp niet al te ernstig .
    Wel vervelend dat je last van de heup hebt .
    Doe maar goed in de gaten houden .
    Heb zitten genieten van je mooie pps .
    Ik ga Cane op halen en oppassen :-)
    Wens je nog een fijne dag Karel .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee hoor de hele morgen tot nu toe aanlopers en koffiedrinkers...pfffftttt
    Een komt nooit alleen...is bij de familie altijd zo komt er een dan kan ik er donder op zeggen dat er die dag nog iemand binnen komt lopen.
    Maar goed alles weer de deur uit en ik begin aan mijn rondje...en ja kwam jou ook tegen in de wandelgangen hj
    En had je niet te lang meer gekeken naar je plaatje...haha of je daar wakker van zal liggen...die lukas toch :)
    Groetjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha toch nog iemand die je wakker kan houden...grijnzzz
    Nu ik hield je nog even op maar dan anders hj
    Jij alweer aan de boemel...moet toch weer eens een bierblogje plaatsen...fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha lukas en ik hebben lol...op wp !!!
    Jou blogjes...dan de reacties en een blog van edward...heb je de link in een reactie gezet. Hoop dat je het kan bekijken.
    Ha vooral dat verkleinwoord (je) wat je er nog bij zet :)
    Boemel ze...snipper krantje en vermaak je!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha die Karel. Jij al weer naar je werk. Ik net terug van de tandarts.. nou ja ik moet altijd naar de mondhygieniste en als er wat is dan afspraak bij de tandarts.. Ja en raad eens.. 5 gaatjes geconstateerd.. waarschijnlijk gekomen door afgelopen winter, weinig weerstand, medicijngebruik en ziek zijn... combi van kan schade aanbrengen. Maar hoef nog geen nieuwe tandjes dat scheelt hihihi. Ik mag dus terug komen.. Ik ga nu snel even verder, zal ik zo de afwas nog even doen, die is blijven staan. ja had hier drie meiden om tafel aan een tosti en denk dat ze zijn gaan zwemmen.. He karel, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha dan heb ik het over actie reactie...en ja je blog roept wat op hihi...Maar wilde je in de lol mee laten genieten...dus kijk maar eens vanavond/vannacht grijnzzzzz
    Werk ze...

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Karel,
    Jij alweer druk bezig met trekken en duwen.
    Maar je hebt er mooi weer bij.
    Hier zijn de klusjes eindelijk ook geklaard.
    Met koffie en thee leuters over de vloer kan je weinig doen.
    Ook nog naar de viskraam geweest en een haring laten glijden.
    Ik had er zo'n zin in.
    Nog een fijne dienst en smakelijk.
    doeiii

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Sarelke ; sarelke toch ! :-) Mijn dag is goed !

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oehoe oehoe hoor je dat niet grijnzzzz
    Die corry toch zou ze zwanger zijn ???
    Dan heb je ook zin in de vreemdste dingen...
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb echt geen zin in zure bommen.
    Dus ik neem aan dat ik niet zwanger ben..hihi.
    Ik ben ook niet naar de Italiaanse wonderdokter geweest.
    Zo...............ik ben onschuldig.
    En een haring a day,keeps the doctor away.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Kijk het antwoord staat er al hihi
    Maar zo onschuldig is ze niet hoor...jou vertellen dat ze een haring laat glijden...zou verboden moeten worden...toch?
    zo en nu de keuken in voor mijn pasta met tonijn hj
    Geen muziekje op de oorbeschermers?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nu dacht waar heeft ie het over maar dat waren dus de haringen hj
    Alweer een tvavondje...weer een mooie film op net 5 haha moet niet gekker worden 2 avonden achter elkaar.
    Morgenavond tv vrij...gaan we op bezoek bij een oud collega van me...40 jaar geleden en woont nu weer hier in het dorp.
    Kwamen haar tegen bij de suup en gelijk een afspraak gemaakt.
    Nu jij nog ff en je mag weer...boemelen hihi
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Don't know what you are talking about here ... but do know, that I have tattoos all over my right upper arm like the lady in your picture ... :) Be well, my good friend, eh? Thanks for stopping by my blog often ... much appreciated, Karel ... :)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ha je kan je katje opbergen :)tijd voor nieuw blogje grijnzzz
    Jij boemelen en ja zo meteen slapen...was vroeg vanmorgen dus wat in te halen...trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. en skype lezen natuurlijk :)
    Truste moatje

    BeantwoordenVerwijderen