zaterdag 6 juli 2013

een blog over kinderen hun uitspraken en zal ik zeggen rare fratsen , geniet er van

 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

 

zit ik wat te broeden op een blogje voor het
weekend

een trouwens die ik vrij ben en mooi weer

rara wat ga ik doen

maar ik lees een reactie van Ko

dat zij blij is met de rapport cijfers van Ritza

dus ik dacht dat is het

kinderen

ik in de archieven en ja hoor vele met mooie uitspraken

dus ik draag dit blog op aan alle kinderen

ook die met een mindere cijferlijst


 photo 067ee2a7569b.gif

ff op alleen lezen klikken

 

 

  photo 1223222454_gifs_enfants.gif

ff op alleen lezen klikken

 

  photo 19-123.png

 


 photo gif0iqhe.png

 

  photo Kinderen-vervreemden-van-de-natuur3.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

  photo imagegen.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

  photo social-media-generation2.jpg

 

zo lieve bezoekers

wat dacht U nu

karel is gek geworden

nee hoor maar Prettig Gestoord ben ik wel

ik had al deze ppsjes mooi in het archief

en zou toch zonde zijn als ze verdwenen onder het stof

ik gebruik de zaterdag voor wat HH

boodschapjes o.a nieuwe ov kaart ff activeren

en zo het nu lijkt ben ik zondag weg met de fiets

en U ?



wens U een fijn weekend

liefs



Karel

26 opmerkingen:

  1. Zo vrij weekend en gelijk een blogje om U tegen te zeggen hj
    Klik morgen wel al ben ik best nieuwsgierig nu...maar bedwing me en ga zo lekker slapen. Net thuis en even blogje plaatsen dacht ik maja...grijnzzz
    Hou me bij dit plan en kom morgen terug als jij toch met het HH bezig bent haha...trusten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Mooi weer dus je treft het de komende dagen.. heerlijk genieten van de zon. Ja je had het er al over een blog te maken over en voor de kids.. Nou de eerste ppsjes heb ik gezien hoor. De tweede is een leuke om de dag mee te beginnen.. De rest kijk ik de rest van het weekend wel..Nu ga ik door want moet zo eerst ook nog even naar de konijntjes om ze eten te geven..Die zullen al wel denken.. we krijgen niets .. hihihi. Ben wat laat vandaag. He Karel ik wens je een zonnige zaterdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mogge Karel,
    Ik heb ook de eerste vier gezien.
    Staks de rest,heb ik nog wat te zien.
    Leuk die ppsjes over en met kinderen en die uitsparaken,prachtig.
    4 glimlachtjes heb je al binnen.
    Tot later.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha die Karel. Dus door watersnood al weer vroeg je bed uit. Nou wij waren gisteravond poepielaat. Nadat Ritza thuis was gekomen nog even voor de t.v en was het 12 uur voor we naar bed gingen.. Ja dan is het smorgens zo maar 8 uur he.. Nou ben inmiddels onder de sproeier doorgeweest en in de kleren. Ook vanmorgen eerst maar even in nachthemd en broek naar de konijntjes geweest.. hihihi. Ritza ligt nog en Milli is er nog niet..Hier draait de wasmachine ook al weer en dan ligt er alweer een was.. Ja met die zwempartijen heb je extra.. He Karel ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zo je weet wel wie hier heeft zitten genieten...die van EVA vond ik te langdradig maar de rest is prachtig...hihi de laatste als uitsmijter...
    Maar goed dat ik het gisteravond niet meer gedaan heb...je bent gelijk een uur verder whahahaha
    Ja de tuin en krant maar is wel heet haha...nooit goed hè daar heeft de laatste gelijk in...fijn weekend moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha winst noemt ie dat...kosten niks haha
    Ja heerlijke ppsjes en zoveel herkenbaars...de uitspraken van grote mensen maar oke de plaatjes zijn geweldig...
    Nu jij je balkon op met de korte broek?
    Zo meteen weer even de tuin in...maar rond het middaguur blijf ik uit de zon...is me te heet haha
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ha die had je niet aan grijnzzz
    Ja zien van die kleine smoeltjes en kijkers is leuk...en nog leuker bij de eigen kids en kleinkids...
    Denk dat iedereen straks weet dat R een ppsje gaat maken want hij moet het iedere keer vermelden hj
    Geeft niet mag ook als je er werk van maakt toch?
    Geniet ze...ga ik ook weer doen.
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha Karel,
    Zo..de andere ppsjes bekijken en die onderste is best grappig.
    Van Eva was idd langdradig,je kon ook niet door klikken.
    Ik geniet heerlijk van het buiten zijn.
    Het is perfect weer voor mij,niet te heet of benauwd.
    Fijne middag nog en geniet van de zon.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Niet te heet haha hier wel dus...
    Gisteren geen zon en vandaag drukkend warm, dat je graag de schaduw induikt...alleen zitten laat je al zweten...
    Verheug me op vanavond...de zon weg en toch nog lekker buiten.
    Met het fietsje richting kenedymars en weer terug.
    Wie weet gaan we morgen een stuk van de route pakken...altijd leuk om de lopers na een nacht te zien...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heerlijk dat je ook even aan de kinderen denkt Karel hihi.....

    En belangrijker: Je kan heerlijk fietsen morgen (zondag) want het is prachtig weer. Dan moet je het er ook gelijk van nemen want die zon is weg voor je het weet.

    Geniet je dag en morgen van je fietstochtje :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yep over een uurtje gaan we de fiets op...en jij een tukkie gedaan, want was zo lang stilletjes en ja kan niet gluren hj dus vragen grijnzzzz
    En ja hoeveel van de route we vanavond nog fietsen zal aan zus liggen. Want ja de man loopt weer mee met de fakkel en die komen tussen 9 en 10 binnen...vuur aansteken en spektakel kan beginnen.
    Klokslag 10 uur vertrek van de lopers...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Als jij nu mee gaat lopen dan zullen wij in 2 dagen de 80 fietsen...vandaag wat en morgen de rest...volgens mij red jij dat best...idee voor volgend jaar?
    Zo en nu zorgen dat ik reisvaardig ben...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja hoe denk je dat die lopers vanavond het doen...22.00 uur aanlopen en morgen in de loop van de dag weer finishen. De snelle zijn om 6/7 uur weer binnen. En er is er zelfs 1 die loopt hem 2 x pfftt...hoezo gestoord whahaha...
    Oja en ook een op klompen...ieder jaar weer :)
    Ja dat is een straf met sokken naar bed nu...maar gelukkig luister ik niet zo goed :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Heerlijk dat je zo genoten hebt en morgen na je fietstochtje in de zon zitten. Leek mij iets te warm maar ik kan er ook niet echt goed tegen hihi..... Hoe het ook zij, je hebt in ieder geval een prachtig weekend :-)))))
    Geniet nog even van je avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ja hoor het wachten is op zus...die komt hier langs en dan fietsen we verder...en die klompen schijnt te doen te zijn hihi
    Maar ikke niet haha...fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Zo weer terug maar jij zal wel slapen...nu wij ook ff en morgen weer hj
    Wens je een fijne fietstocht en goed insmeren grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Goedemorgen Karel. Jij je thuis gister vermaakt met het huishouden en vandaag er op uit. Nou mooi weer dus je kan gewoon gaan trappen en gaan genieten vandaag. Geef je geen ongelijk. Ik vandaag niet fietsen maar lekker relaxed achter huis met de beentjes omhoog en een boekje bij de hand.. Ritza vermaakt zich de afgelopen dagen in het zwembad of op het strand dus die is veel weg.. Zo ook vanmiddag gaat ze weer te zwemmen, ja de kleine waterrat kun je met dit weer niet blijer maken. He Karel, geniet lekker van je fiets tochtje vandaag en ik wens je een hele fijne zondag. Tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Mogge Karel,
    Wij gaan straks ook een stukje fietsen.
    Het is zulk mooi weer.
    Vanmiddag visite en vanavond ook en dan gaat de bbq aan.
    Gisteren ook met een boekje buiten gezeten.
    Nog een fijne dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ha die Karel. En jij inmiddels al aan het klaar stomen voor je tochtje op de fiets. Milli is ook aan het fietsen.. o komt ie net weer aan. Ik heb lekker al buiten mijn bakkie gedronken en tussendoor even een klusje klaren zoals de was op de hang en even wat kaarten op de bus gebracht. Ga ik zo weer lui in de stoel.. heerlijk hoor. He Karel, ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ha karel
    Jij past je route aan...aan de etappe ???
    Nu wij zijn al op weg geweest en ze lopen tot nu toe aardig...maar vanaf 12 uur en de hitte zal het snel anders gaan...die nog niet binnen zijn. Ze mogen tot half 6 finishen...maar ochèrm die zon haha...straks nog ff naar de finish fietsen...en dan zit het er weer op. Verder doen wij mak an hihi...fiets ze!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Hier hangt er ook eentje voor de buis en ik ben het niet :)
    Wind ??? Hier is het windstil en heet...heerlijk haha
    Dus jij gaat je zo installeren op het balkon met een schuin oog richting tv? Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Lekker belangrijk :)
    Gaat erom dat je geniet toch?
    Maar zeg verder niks hihi
    Wij stappen zo weer op de fiets...maar das 15 minuutjes en dan strompelaars binnenhalen...smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Zo kwajongen van boven de 60 hj, we zijn er weer en was lekker op de fiets...toen de buuf op bezoek en nu ben ik aan het koken pffttt
    Gaat nooit volgens planning hier grijnzzzz
    Maar goed we eten zo meteen wel nog lekker warm...dat gaat er wel in na een fietstochtje. En jij weer op tuk ???
    Mzl en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Moet niet gekker worden haha
    Had deze bij mezelf geplaatst hj
    Courgettes mijn favo groente...je kan er zoveel mee...en zijn lekker.
    Me stekkie niet vergeten hè daar staan werkende mensen op whahahaha
    Fijne avond...we gaan nu aan tafel

    En ja intussen de warme hap op grijnzzzz

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Nu je foto was net onzichtbaar...helemaal geen dus was ook vreemd.
    Ja had voor we aan tafel gingen een reactie gezet maar zag toen we klaar waren dat die onder mijn eigen blogje stond hj
    Maar goed weer opgelost...nu jij je foto nog?

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Muts hihi
    Nu op stekkie de nieuwe en op kronkels je oude profielfoto...wie is er nu gek wij of blogger?
    Vreemd allemaal :)
    Geniet jij maar lekker...morgen weer een heel andere dag grijnzzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen