dinsdag 16 juli 2013

een pracht bericht in mijn mailbox over mens beste vriend , vind U ook niet




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

dinsdag mijn weekend is daar

en nee ik ben niet gek

ik ben prettig gestoord

:)

...

 photo ATT000102222.gif

ff op alleen lezen klikken

Een oudere, moe lijkende hond liep mijn tuin
in.





Aan hoe hij eruit zag, kon ik zien dat hij goed verzorgd was





en waarschijnlijk dus een liefhebbend thuis had.



Hij kwam op z'n gemakje naar me toe en





ik gaf hem een paar klopjes op zijn kop;





daarna volgende hij me mijn huis in, liep langzaam naar de hal,





krulde zich op in de hoek en viel in slaap.

  photo ATT000256666.jpg

ff op alleen lezen klikken

 

Een uur later liep hij naar de deur en ik liet
hem eruit.





De volgende dag was hij er weer, groette me in de tuin,





liep naar binnen, zocht zijn plekje in de hal en sliep er weer een uurtje.





Op deze manier verliep het een paar weken.



Nieuwsgierig geworden klemde ik een briefje aan zijn halsband:





"Ik wil graag weten wie de eigenaar is van deze mooie, lieve hond





en of u zich ervan bewust bent dat uw hond haast elke middag





naar mijn huis komt om te slapen."



De volgende dag arriveerde de hond voor zijn dutje,





met een ander briefje aan zijn halsband: "Hij woont in een huis met 6 kinderen,





waarvan 2 jonger zijn dan 3 jaar. Hij probeert zijn slaap in te halen.







Mag ik morgen met hem meekomen?"

 

 

wens U een fijne dag

liefs



Karel

18 opmerkingen:

  1. Goodmeurning Sarelke ! Onze katten zijn ook weg hoor als onze kleinkinderen thuis zijn ! Rustig van alles weg !

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goedemorgen Karel. Wat een lief verhaal is dit toch.. kende het al maar blijft ontroerend.. Jij je vrije weekend. Nou je treft het weer want de temperaturen zijn weer prima..Nu wat nevel en mist buiten maar dat trekt straks wel weg neem ik aan. Vanmorgen eerst even naar de fisio met Ritza en daarna is de boven verdieping aan de beurt om alles even goed te doen daar. Wil ik vanmiddag weer lekker van de zon gaan genieten. Ga ik nu dan ook opschieten want wij moeten 8 uur de deur al weer uit. Wens ik je een hele fijne dinsdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. goedemorgen karel
    ja hoe gastvrij kan je zijn?????
    hier kwam 2 winters een poes te slapen onder mijn tafel voor het huis
    sprong eerst op de tafel om even binnen te kijken en rolde zich dan op in de stoel die onder de tafel stond
    dacht een goede daad te doen door een doos met oude lappen er neer te zetten
    maar nee hoor, poes sliep op de stoel
    keek met me mee als ik naar de vijver keek of het ook bevroren was
    en liep dan door de tuin weer weg
    was een goed verzorgde poes, dus had vast een goed thuis
    maar of er ook 6 kinderen waren denk ik niet hihi
    dus vandaag je vrije weekend
    word mooi weer dus je zal wel weer plannen hebben om te wandelen of fietsen
    ik zal 9 uur eerst even een uurtje relaxen hebben
    mijn teennageltjes worden weer bijgewerkt
    karel wens je een relaxte dinsdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  4. He die Karel. Nee hoor ben nog niet aan het poesten.. Net thuis van fisio.. Nu eerst even een bakkie en stukje brood en dan zo op naar boven. Voor het er te warm wordt.. er ligt ook nog strijk dus dat wil ik ook even aan de kant. Ritza heeft haar intense oefeningen weer gedaan dus die kan er vandaag wel weer even tegen. Jij rustig aan vandaag, was hh en dan vanmiddag controle... He Karel ik ga weer, we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Karel.
    Hahaha..een pracht verhaal en een mooie pps.
    Toch nog veel poesjes te zien.
    Ik heb telefoon dienst.Wachten tot iemand belt voor de po stoel.
    Ze zouden bellen een half uur van tevoren.Dat is wel prettig.
    Mooi de gelegenheid om hier de boel een beetje op te schonen.
    Geniet je vrije dag.
    Mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mogge karel
    Ja dat je geklikt hebt op de plaat weet ik maar ik bedoelde bij de boom op stekkie... hj
    Jij aan het HH en wachten op de controle...mannen met witte pakken hihi...
    Het is lekker buiten dus zal daar vandaag meer zijn dan hier...denk dat mijn plakstoel vandaag buiten staat haha...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is vervelend op je vrije dag...heb je geluk dat betti wel meewerkt. Maar schiet wel je hh wat beter op natuurlijk...
    Hier alleen maar buiten gezeten, maar gevlucht naar de schduwplekjes...hothot
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha kan je weer klikken ook hj
    Soms heb je dat hè...geen internet...en nooit laten ze weten waarom en wij maar betalen. Maar goed je bent er weer en klusjes klaar...kan je bijna eten :)
    Smakelijk en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha Karel,
    Ik ben niet tevreden over deze dag.
    Wachten,langs elkaar heen l*llen.Pfffffffffffffff.
    Maar goed..nu moet het wat beter geregeld zijn met mijn buufje.
    Arm zieltje..ze weet het helemaal niet meer en vergeet alles,haar medicijnen,eten,drinken..een beetje hopeloos.
    We wachten weer op betere tijden.
    Smakelijk en mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo je bent er op tijd bij...wij gaan zo aan tafel.
    Ha moet je de wekker zetten morgen?
    Fijne avond...hier ook een rustig avondje :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De ondeugende porky :)
    Alles doet ie om bij de bbq-man uit de buurt te blijven whahaha
    Zo alweer aan de avond begonnen...nu moet ik wel opletten dat je straks die bomen niet overal tegenkomt grijnzzzzz
    Maar goed dan doe je net alsaf je blij verrast bent...toch?
    Geniet je avondje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha tv...ik ga zo weer fijn buiten zitten met een boekje...nu is het lekker daar. En morgen nog warmer...hopelijk hebben ze airco op de boot hj
    Maar goed zo vroeg zal het nog wel meevallen...en dan plannen om de stad in te gaan of andere dingen?
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet altijd ...of je laat het niet merken kan ook nog...
    Ben je aan het rebloggen :)
    Of gouwe ouwe whahaha, kan nog wel ff doorgaan hoor...
    Doe dat niet je mag de bank op...en ja komt idd vast goed, je bent zowiezo gezellig samen en dat heeft ook wel wat...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Karel ,
    Wat een mooi verhaal heb je hier staan .
    En beide PPSje zijn ook heel mooi .
    Ben gek met dieren vooral honden hebben mijn voorkeur .
    Maar vind katten ook geweldig .
    En Mo mijn dochter en haar vriend hebben een vijver met Koi karpers erin .
    Mag ik ze wel eens eten geven ...geweldig om te zien Karel .
    Moet je nou morgen weer werken ?
    Ben de tel kwijt .
    Fijne avond .
    Liefs Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Was jou reactie op wp hoor... :)
    Maar ben blij dat je me gezellig vind hj
    Bankhangze

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Dat is wederzijds hoor... :)
    Jammer kan niet zien of je in slaap valt voor de buis grijnzzzz
    Nog steeds niks gehoord?
    We gaan het nog warm krijgen...de komende weken...
    Sla maar vast wat flessen water in hj

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Kijk ik doe tenminste nog wat nuttigs hihi
    Ben al bij half aug. met blogjes inplannen grijnzzzz
    Dus laat het mooie weer maar komen :)
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Grapjas...geniet zowiezo wel van het warme weer.
    Nee is mij nog te vroeg...ja jij moet de wekker zetten grijnzzz
    Niet uit het raam gooien als die rammelt hè...trusten

    BeantwoordenVerwijderen