vrijdag 19 juli 2013

energie , houd vol




 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog






Over tijd...



Een jonge echtgenoot komt thuis.



Zijn vrouw vliegt hem om de hals en zegt:

Schat, ik heb groot nieuws, ik ben 'n maand over tijd .



Ik denk dat we een kindje gaan krijgen!



Ik heb bij de dokter een zwangerschapstest gedaan en binnen

 een dag of twee
zullen wij dat resultaat krijgen.



Zolang wij het resultaat niet kennen, vertellen wij het aan niemand .



De volgende dag belt er iemand van Eneco i.v.m.

een onbetaalde rekening.



U bent Mevr. De Jager?



Ja



Mevrouw, u bent een maand over tijd .



Maar hoe weet u dat?



Wij hebben computers, het staat in onze gegevensbank



Wat zegt u? Ingeschreven in jullie computers?



's Avonds vertelt de vrouw dit verhaal aan haar man



die wild van woede zich de volgende dag

 naar het hoofdkantoor van Eneco begeeft.



Waar bemoeien jullie zich mee?



Luister, zegt de man van de klantenservice, blijf kalm, het is niet zo erg.



Ze is nog niet voldaan .



Niet voldaan ! Wat zegt u nu?



Voldaan of niet voldaan, jullie moeten zich daar niet mee bemoeien!



In dat geval moet ik u bekendmaken dat het bij u afgesneden zal worden.



Wat? Afgesneden? Maar u bent gek! En wat gebeurt er dan met mijn vrouw?



Dat weet ik niet. Zij zal zich met een grote kaars moeten behelpen!









'Eneco'

Ook jouw energie ?

 

 photo cid_image001_gif01CD040E11.gif









ik dacht zo dit past wel

en U

wens U een fijne dag

liefs



Karel


9 opmerkingen:

  1. Yep iedereen moet de broekriem aantrekken whahaha Gelukkig hebben wij geen Eneco
    De plaatjes zijn geweldig gevonden... :)
    Trusten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Woehahahaha ! Oei en ik zit ook bij Eneco ! :-(

    Even eruit tot binnen drie weken Sarelke !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel. Het is weer een goeie hoor..maar vond het ppsje helemaal super erbij gevonden.. al was die laatste wel een beetje erg grof hihihihi. Ik hou het even kort, ben erg laat vanmorgen en zus komt als het goed is met een uurtje een bakkie doen dus dan wil ik in ieder geval in de kleren zijn.. Wens ik je nu eerst vast een hele fijne vrijdag en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Goedemorgen Karel ,
    Hihihi helemaal leuk .... ook ik heb Eneco :-)
    En de plaatjes erbij zijn ook geweldig.
    Net wat Kobie zegt de laatste van Opa's pacemaker was wel een beetje erg .
    Fijne dag Karel .
    Kalm aan en liefs van mij .
    Ineke xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He die Karel. Zo inmiddels de boel aan kant... alleen nog wat was en vanmiddag de boodschapjes even doen dan is alles aan kant. Nou het is minder warm als gister maar het wil wel zweten hoor.. Zit nog even aan snel bakkie om het vochtpeil op orde te houden hihihi. Jij een rustige morgen maar straks de drukte weer in. Ben ik nu in zoverre helemaal op orde en zie ik na de vakantie wel weer... He Karel, rustig aan en we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. goedemorgen karel
    jij alweer aan de boemel of ben je al in het HOL van het SCHIP hihi
    lijkt me geen pretje met deze warmte
    we krijgen een paar dagen wat koeling, maar dan gaat de gradenmeter weer omhoog
    ik heb genoten van je pps, al val ik ook over het laatste plaatje
    komt ook omdat maikel zijn opa wacht op een nieuwe pace maker denk ik
    hier het HH weer gedaan,dus zo onder de sproeier door
    ga ik dan genieten van het prachtige weer
    wens je een fijne vrijdag toe karel
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Karel,
    Hahaha..ik zit hier met een grote grijns.
    Leuk bij elkaar gezocht.
    Jij alweer druk op spl maar er staat een fikse bries wat heerlijk aanvoelt.
    Straks naar buiten om te relaxen maar eerst een krabbeltje.
    Fijne middag en mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik kom ff groeten ,en ehhh ook wij zijn nog altijd bij Eneco naar alle tevredenheid haha.
    groetjes Elisabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ha karel...na een druk dagje toch ff tijd om te krabbelen...
    Nu een echte vakantiedag...vanmorgen ontbeten en toen begon het haha
    Op weg naar een open dag bij natuur en klokkenmuseum...en wat een feest er stond een oude brandweerwagen.
    Voor de kinderen spelletjes zoals koekhappen en klokken gooien...en de brandweerhelm en jas aan en in de ladderwagen...zelfs de bel mocht. Feest voor marijd die heeft er wel 3 keer in gezeten. En de brandweerwagenman en hij hadden duidelijk een klik hihi...
    Ook de opgezetten dieren en alle knopjes om op te drukken voor filmpjes en antwoorden waren een groot s6...ook voor de mams van marijn een soort van herkenning van vroeger...
    Daarna naar huis ff opfrissen en uit eten geweest...na afloop bij de ijssalon een ijsje eten...en ja hoor komen Daan en de pap en mam langsfietsen...dus ook een ijsje en daarna koffie bij hen in de tuin. Nu net pas thuis en de rest reed om half 11 richting huis.
    Morgen komen Daan en de mams op de fiets...en maandag komt marijn weer logeren grijnzzzzz...de konijnen zijn dus nog gewoon hier in de tuin haha...komt goed dinsdag gaan ze echt naar huis haha...mzl en fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen