woensdag 10 juli 2013

GENIET !


 

mogge lieve bezoekers van mijn
blog


 

aller eerst dit

Nellie weet het  ik kijk bij deze diensten

bij thuiskomst  op de pc

programma gemist

mag U raden welke 2 programmas

...

kom ik in de archieven wat mooie zomer ppsjes
tegen

en is er een betere tijd om ze te delen

als nu

of wilt U

ze liever in de winter zien

hihi

  photo zomer.jpg

ff op alleen lezen klikken

mooi hé en hebben we zomer

of hebben we zomer

ook mooi zijn de zonsondergangen

elke dag weer genieten

en wachten op Klaas Vaak

toch !

  photo untitled9_zpsec796a82.png

wens U een fijne dag

liefs



Karel


17 opmerkingen:

  1. hihi dan hoef ik niet te raden :)
    Ja hoor maar er zijn er vast meer die het wel bij het rechte eind zulen hebben.
    En de pps zomer kan altijd en wat was het genieten van de muziek en de teksten bij no 2...

    Oja je moet er geen traantje bij wegpinken maar vrolijk van worden. Truste moatje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Als ik al de code's achter Nellie en jou zou verstaan 8 ;-)
    Maar een prachtige PPS Sarelke dat wel è Enne ... Goodmeurning !

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedemorgen Karel.. Ik denk het programma.. het spijt me.. hihihihi, geintje. Nou dat zal de tour wel zijn.. ik heb er niets mee. Maar de t.v is hier ook niet zo veel aan, want we zitten toch hoofdzaak buiten. Gisteravond ook samen met Ritza nog buiten zitten kaarten. Is een uurtje zo maar om. Zonsondergang zie ik ook niet echt veel, wel de zons opkomst is ook prachtig hoor. Vandaag is het wat bewolkt maar hoop dat we vandaag de zon nog wel even zullen zien. Voor jou wel wat prettiger werken zo maar ja wij willen buiten zitten hihihi. Ja zomer he dan willen we er ook van kunnen profiteren. Maar nu zo eerst de dag beginnen en ik wens je een hele fijne woensdag en tot laters.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mogge Karel,
    Je hebt weer mooie ppsjes geplaatst.
    Jij kijkt vast naar tour de jour of zoiets,goed geraden?
    Is aan mij ook niet besteed.
    Nou..suggesties genoeg voor een 65 jarige.
    De was draait al zijn rondjes en het kan naar buiten.Het blijft droog.
    Fijne ochtend.
    mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ha die Karel. Nou hier wat nattigheid.. en het zou droog worden. Ook nattigheid met de wasmachine.. nee niet lekkerij of zo hoor. Maar na het aanzetten van de machine was het eerst goed en toen stopte die weer. Blijkt dat ie niet meer waterpas stond... ja de mannen die de schoorsteen hebben gedaan moesten van de week die kraan gebruiken en hebben de machine schijnbaar verzet. Nu hebben zus en ik ,m samen weer even waterpas gezet en de was draait weer dus ik hoop dat alles nu weer opgelost is. Al met al gaat er weer genoeg tijd in zitten waar ik anders wat anders had kunnen doen. Ach hou ik het vandaag maar rustig... Jij de pot ook bijna leeg denk ik en je mails weer weg gewerkt.. Kun jij je dag ook gaan beginnen. He Karel we horen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ... be well, my friend, eh? ... always, cat.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. goedemorgen karel
    bekijk je zomer later even hoor
    anders kan ik hier geen goedemorgen zetten,maar goedemiddag hihi
    gistermorgen hier een uur genieten van gerwin
    gelijk alles weer onder de speelgoed en schoenen
    maar het was super genieten hihi
    gistermiddag was het genieten van de zon en lekker buiten gezeten
    maar goed ook, vandaag is het geen buiten zitten
    te koud en zelfs zo nu en dan wat regen
    vanmorgen naar en van de kroeg was het zelfs koud
    maar goed we wachten weer op het lekkere weer dat ze beloofd hebben
    gaan we er weer volop van genieten
    karel wens je een fijne woensdag toe
    lieve groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha karel...denk dat hij soms niet snapt waar we het over hebben :)
    En ja dan wordt een mens nieuwsgierig grijnzzz
    Ook de ollie...maar goed geeft niet alles wat er staat mogen ze meelezen. Maar goed dat de chat nog prive is hihi
    Al zeggen we niks verkeerds toch?
    Nu mijn blogje is verhuurd op stekkie...rinus beantwoord daar alle reacties :) Dus ik kan gaan fietsen whahaha
    Zp meteen naar Daan...de mams doet niet anders dan achter hem aan lopen...hij gaat overal staan maar valt dan als hij te snel wat anders wil :)
    Dus wij zijn weer onder de pannen...grtjes en fijne dag

    BeantwoordenVerwijderen
  9. En wij gaan de fiets op en genieten van Daan hihi
    Maar dan in het echt...leuker dan de foto's toch?
    En ach we hebben de tijd ervoor dus gaan we kijken hoe hij dat allemaal doet grijnzzz
    Mzl en fijne werkdag

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha Karel,
    Gelukkig is het toch nog mooi weer geworden.
    Zeker voor de was die buiten hangt.
    Alvast smakelijk en een fijne avond.
    mzl.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ha en jij leedvermaak natuurlijk :)
    Nu net pas binnen maar cadeautjes gekocht en Daan gezien en gefietst wat wil je nog meer. Gelijk het fietsstoeltje van Daan op de fiets van de mams gemaakt dus ook die kunnen met mooi weer deze kant op komen fietsen. Ja lopend is het toch 40 minuten...en ff op de fiets is dan makkelijker. Bedje staat er hier een dus kan mooi zo. Smakelijk en op naar de laatste uurtjes...mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha die Karel ,
    Wat een mooie PPSjes heb je weer staan .
    Vind de tweede met de ondergaande zon heel mooi .
    Maar de teksten erbij zijn ook leuk om te lezen .
    Zoals ik bij Nellie al zei ik ben aan het drankje bezig voor de scan van morgen .
    Straks om 21.00 nog en dan morgen ochtend op de nuchtere maag ..jakkes .
    Nou wens je nog een fijne avond en voor straks lekker slapen .
    Liefs Ien xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha kan je nagaan hoe de reizigers dat vinden pfftttt
    Gelukkig nog nooit meegemaakt. Nu op naar de vrije avond en nog 1 dagje te gaan...boemel ze :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Nu dat zal ik eens uitleggen...dat je kan doen waar je zin in hebt en niet meer de deur uit hoeft... :)
    Dus eigenlijk waar je nu mee bezig bent grijnzzz
    Mzl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. hihi je puft wat af hè...nog een dagje te gaan en je bent VRIJ op vrijdag. Slaap lekker en niet te lang blijven plakken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. goedemorgen karel
    heb ook je pps gezien en gelezen
    jammer dat ik bepaalde platen niet kon ,,jatten,,
    ik ben al lekker bezig geweest hier in huis
    lekker weer wat veranderen en ook weer eens achter de bank gestoft
    is alweer een paar maanden geleden, moet me schamen hihi
    dus vandaag maar lekker even door het huis scharrelen met stoffer en blik haha
    jes tot zondag te logeren bij maikel, ze heeft vakantie, dus waarom ook niet
    vanmorgen haar gefeliciteerd met een jaar hier wonen
    lijkt korter zei jes, dus een goed teken
    gisteren bij anke koude voeten gekregen en vandaag zere lopertjes
    heb ze lekker ingepakt en hoop zo weer snel van dat pijnlijke af te komen
    karel ga je een fijne donderdag wensen
    liefs en groet van mij

    BeantwoordenVerwijderen